handdator

Visa fullständig version : Kosttillskott - Luciapokalen


Halib
2003-10-28, 13:49
Någon som vet hur mycket priserna kommer att sjunka på kosttillskott udner Luciapokalen. Är det värt att vänta och köpa där eller blir det billigare på nätet?

Fairing
2003-10-28, 14:50
Det brukar väl vara ca 20% billigare på Mässor jämfört med ord.pris.

z_bumbi
2003-10-28, 15:25
Har man tur finns det dessutom godis och annat gott i montrarna, samt så klart en lång fd motorcrossförare att prata med. :D

Pez
2003-10-28, 15:50
Originally posted by z_bumbi
Har man tur finns det dessutom godis och annat gott i montrarna, samt så klart en lång fd motorcrossförare att prata med. :D

Ja om han orkade stå upp ibland så skulle man säkert reflektera över längden.. Iofs.. det är väl åldern som satt sina spår antar jag. :D

För att svara på din fråga Halib så skulle det kanske vara värt att vänta om det är storinköp på gång, då blir det ju en slant och så kan du ju pruta (muskelbyggarn älskar att pruta och förhandla om priser, tips tips).

/pez

muskelbyggarn
2003-10-28, 16:12
HEHE ja du Pezen förhandling = ZIP NADA :D

Fan är det mässpriser så är det så lågt man kan komma i princip, det fick en erfara på SM nu som tjatade om 50 spänn på en ej nämnd produkt i plastsäck...

Fast det är klart, köper man ett rejält lass så kan man få en proteinbar på köpet :D


Som lasse skrev, runt 20% billigare är det ung. i snitt. Nu kör jag det i varje fall också med Optimum, Fairing säkert också. Finns vissa som sänker med några kronor och kallar det mässpris...

Vänl,,,
Tobbe

krambanan
2003-10-30, 00:19
Kommer du ha med dig AnyWhey musklus? Vad kommer den kosta i såfall?

/Maria

muskelbyggarn
2003-10-30, 00:22
Troligtvis, hinner nog inte få hem 60 port. varianten förhoppningsvis 30 port.

Pris, vet ej, men som Lasse skrev runt 20% brukar det vara mot normalpris.

Vänl,,,
Tobbe

krambanan
2003-10-30, 00:31
OK...danke schööön eller nåt...
Snabbt svar som alltid.... :thumbup:

/Maria

Thell
2003-10-30, 17:02
Originally posted by krambanan
Kommer du ha med dig AnyWhey musklus? Vad kommer den kosta i såfall?

/Maria

Hmmm, är det nått eget smeknamn lr vad ere som det snackas om ?

muskelbyggarn
2003-10-31, 22:09
>krambanan

Finns en hel del recept på hemsidan för produkten om du tittar under artiklar. Skriver inte url:en för då tas den bort.

Vänl,,,
Tobbe

Powerbear
2003-10-31, 23:10
Troligtvis, hinner nog inte få hem 60 port. varianten förhoppningsvis 30 port.

Kanske detta går lite utanför tråden, ursäktar i så fall.
:D Undrar om det ej går få tag på lite större förpackningar som säckar a 20kg ? Så det räcker nåt tag och man slipper springa och handla hela tiden. Man lever ju nästan på prottepulver numera. :thumbup:

muskelbyggarn
2003-10-31, 23:55
Klart det går, allt är en kostnadsfråga :D

Vänl,,,
Tobbe

Powerbear
2003-11-01, 00:18
Originally posted by muskelbyggarn
Klart det går, allt är en kostnadsfråga :D

Vänl,,,
Tobbe

:D Kostnadsfråga, för dig eller mig ? :rolleyes:

Fairing
2003-11-01, 12:22
Pez!
Jag orkar inte ens vara i montern i år utan har tagit in en lokal ÅF att sköta allt (2st fitness brudar):naughty:

muskelbyggarn
2003-11-01, 16:45
Ja Fairing drabbas av samma storhetsvansinne som Eiselt :naughty:

: först inga produkter till försäljning i montern + låta andra fixa biffen :D
: sedan inte ens produkter i montern utan papp-kartonger, men fortfarande andra som får fixa biffen :D

Här näst får vi nog se i Eiseltmontern en stor jävla plasmaskärm visandes Henrik lekade i proteclådorna :D


>Lasse jag tycker det lät bättre det du föreslog - fitnessbrudar i montern och vi går till puben och klämmer några pilsner istället :D


Vänl,,,
Tobbe

Dwag
2003-11-01, 16:49
Originally posted by Fairing
Pez!
Jag orkar inte ens vara i montern i år utan har tagit in en lokal ÅF att sköta allt (2st fitness brudar):naughty:

Då kanske du får något sålt :laugh:



;) :D

Fairing
2003-11-01, 16:50
Jag kommer att vara där och heja på Sverker och naturligtvis dricka Bira med Mr Optimum:thumbup:

Dwag
2003-11-01, 16:58
Originally posted by Fairing
Jag kommer att vara där och heja på Sverker och naturligtvis dricka Bira med Mr Optimum:thumbup:

Bra... jag förväntar mig en fet representation från FAIRING! Tobbe behöver ingen Öl då han skall banta ;)

EiseltUK
2003-11-01, 16:58
SM krockade tyvärr med en annan mässa som anordnades av leverantörsföreningen inom hälsokostbranschen.

/ Henrik

Pez
2003-11-01, 22:08
Originally posted by Fairing
Pez!
Jag orkar inte ens vara i montern i år utan har tagit in en lokal ÅF att sköta allt (2st fitness brudar):naughty:

Såja! Äntligen får vi lite sällskap värdigt oss när vi hänger i Fairingmontern och skrämmer bort kunderna. :smokin:

För en mindre summa (vi kan kalla det..."försäkring") lovar jag att hålla både Clash och Jarod borta från både fitnesstjejer samt monterarrangemang. Vi vill ju inte att det ska bli.. "messy"? Eller hur?

/pez :cool:

muskelbyggarn
2003-11-02, 00:02
Ja kan du få bort "jag är alltid moderator" Jarod från Fairingmontern och offentliga arrangemang så är jag första person att betala bra :D

Och lilla dwarfen, du skall få se en riktigt bra krabba sedan :D :angel:


Vänl,,,
Tobbe

Jarod
2003-11-02, 00:02
Originally posted by Pez


Såja! Äntligen får vi lite sällskap värdigt oss när vi hänger i Fairingmontern och skrämmer bort kunderna. :smokin:

För en mindre summa (vi kan kalla det..."försäkring") lovar jag att hålla både Clash och Jarod borta från både fitnesstjejer samt monterarrangemang. Vi vill ju inte att det ska bli.. "messy"? Eller hur?

/pez :cool:

Jag reagerar å det starkaste! :MrT:

Mvh

Jarod
2003-11-02, 00:05
Originally posted by muskelbyggarn
Ja kan du få bort "jag är alltid moderator" Jarod från Fairingmontern och offentliga arrangemang så är jag första person att betala bra :D

Och lilla dwarfen, du skall få se en riktigt bra krabba sedan :D :angel:


Vänl,,,
Tobbe

Vaffan? Nu reagerar jag ännu starkare...:whipped: Menmen Tobbe...jag får väl högljutt rätta dig nästa gång du delar med dig av dina felaktiga kost-teorier till dina kunder...;)

Mvh

Fairing
2003-11-05, 16:27
Tobbe!!

Varför går Tinner & Patte under namnet "Optimums Mässhoror" ??:naughty:

muskelbyggarn
2003-11-05, 18:24
Internskämt, endast invalda får veta :angel: