handdator

Visa fullständig version : pre-workout tillskottet vid deff


WIP
2010-09-23, 16:15
Jag är inne på min sista månad av deff och känner att det börjar ta emot på träningen. Jag har aldrig testat någon form av pre-workout tillskott (förutom rent kreatin monohydrat vilket inte gav mig så mycket) och skulle vilja testa något under den kommande månaden. Jag har kollat runt lite men har fastnat i djungeln av olika kosttillskott och vet inte vilket jag ska välja.

Vilket lagligt prestationshöjande tillskott är att föredra vid low-carb deff?

Jorgen
2010-09-23, 16:20
Jag är inne på min sista månad av deff och känner att det börjar ta emot på träningen. Jag har aldrig testat någon form av pre-workout tillskott (förutom rent kreatin monohydrat vilket inte gav mig så mycket) och skulle vilja testa något under den kommande månaden. Jag har kollat runt lite men har fastnat i djungeln av olika kosttillskott och vet inte vilket jag ska välja.

Vilket lagligt prestationshöjande tillskott är att föredra vid low-carb deff?

Vilken som.
Jag rekomenderar Rage Extreme. http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=25&products_id=259
Näringsinnehåll:
Energi 28 Kcal
Protein 0g
Fett 0g
Kolhydrater 7g

En portion är ca 30 gram så det blir inte så många kalorier du får i dig per portion.

Tomas Tryffel
2010-09-23, 18:25
Eller kanske Vip-X Zero Carbs från Body Science?

Albin Eriksson
2010-09-23, 19:21
Eller kanske Vip-X Zero Carbs från Body Science?

Precis, den eller Jack3d som också är kcalfri...

Stormgillar förövrigt VIP-X Zerocarben, god och kanon vid 1½portion för mig.

Jorgen
2010-09-23, 19:27
Kalorierna tror jag inte man behöver hänga upp sig på när det inte rör sig om mer än detta. ;)

MejjA
2010-09-23, 19:45
V12 från San borde väl räknas med här ?

Kalorifri pwo

Har dock aldrig testat denna produkt själv, någon som använt V12 som skulle
kunna offra några minuter av sin tid och ge en recension ? ;)

Albin Eriksson
2010-09-23, 20:03
Kalorierna tror jag inte man behöver hänga upp sig på när det inte rör sig om mer än detta. ;)

Nja, allt är relativt...vissa använder hellre kolisarna man fått i en pwo (många gånger upp mot 20-40g malto) till att äta riktig mat.
Omsätt det i potatis och vi snackar 100-200gram klyftad god King Edward. :D

Rage Extreme är väl ganska lite kolisar i skall väl iofs nämnas...

ceejay
2010-09-23, 20:34
n.o xplode är helt okej också

Ean
2010-09-23, 20:49
Body Science nya "Jacked XX" ska vara rätt lik jack3d, helt klart intressant

Tomas Tryffel
2010-09-23, 21:01
Även White Flood från Controlled Labs är ju utan kalorier, och den är ju riktigt bra, tycker jag (och många andra med mig :)).

frong
2010-09-23, 21:35
Den "bästa" jag har haft är Push Hypertrophy, denna är även utan carbs om jag inte minns fel. Grymt go också.

Gober
2010-09-23, 21:58
Body Science nya "Jacked XX" ska vara rätt lik jack3d, helt klart intressant

Finns ju dock inte ännu.

Ean
2010-09-23, 23:00
Finns ju dock inte ännu.

Det hade den visst inte, knasigt för den är med som kampanj i senaste body med pris och allt utsatt. Kommer säkert vilken dag som helst

WIP
2010-09-23, 23:59
Hur är Kolloz Evil? den är juh på rea just nu så priset är juh en stor fördel gentemot produkter som kostar upp mot 2ggr så mycket.

Nelo322
2010-09-24, 13:47
Hur är Kolloz Evil? den är juh på rea just nu så priset är juh en stor fördel gentemot produkter som kostar upp mot 2ggr så mycket.

Du får tänka på att det bara är 20 portioner i Evil+att den innehåller mycket kolisar. Dvs jag tycker inte att den är prisvärd, satsa på rage eller nån av de andra produkterna. Jag skulle rekommendera rage då den inte innehåller något som är dopingklassat. Rage x2 sweet peach funkar bra och smakar riktigt gott

Gober
2010-09-24, 13:55
Det hade den visst inte, knasigt för den är med som kampanj i senaste body med pris och allt utsatt. Kommer säkert vilken dag som helst

Såg det idag, men den är nog på gång hoppas jag :naughty:

stridis
2010-09-24, 14:22
Nja, allt är relativt...vissa använder hellre kolisarna man fått i en pwo (många gånger upp mot 20-40g malto) till att äta riktig mat.
Omsätt det i potatis och vi snackar 100-200gram klyftad god King Edward. :D

Rage Extreme är väl ganska lite kolisar i skall väl iofs nämnas...

King Edward! http://forum.thescubasite.com/sick/sick0003.gif (http://www.thescubasite.com)
Välj bättre potatissort nästa gång. Nå du kör inte med kokt King Edward iaf annars så finns det bara en sak att göra...http://serve.mysmiley.net/fighting/fighting0038.gif (http://www.mysmiley.net)

Olle MM
2010-11-14, 15:58
Det hade den visst inte, knasigt för den är med som kampanj i senaste body med pris och allt utsatt. Kommer säkert vilken dag som helst

Blev förseningar nu är den släppt.

blondyz
2010-11-14, 16:26
Ligger också i deff för tillfället.. Köpte mig en burk Brutal FX som ska köras framöver, hoppas jag blir nöjd.. Doften är mycket god :)

Kört en del innan, N.O.-Xplode innehåller en del kolisar har jag för mig, och sabbar min mage.. Rage tycker jag funkar bra, Jack3d funkar bra, är dock lite fundersam över proportionerna, känns som man får väldigt mycket stim i förhållande till resten av ingredienserna.