handdator

Visa fullständig version : Mitt schema, behöver tips/råd


HarisKing
2010-09-22, 02:07
Tjena! Ny här på forumet så hoppas detta är rätt tråd att skriva i :)

Dåså, har börjat styrketräna och behöver lite tips/råd på mitt schema, säg gärna om detta kommer ge nått eller inte.

Mån:
Bröst ; Hantelpress 7 x 3, Cabel Cross 7 x 3

Triceps ; Tricepspress med rep i cablecross 7 x 3, Triceps pushdown i kabelmaskin 7 x 3

Axlar ; Axelpress med maskin 7 x 3

Dricker Whey 80 efter träningen samt käkar.
____

Tis:
Biceps ; Bicepscurl i scottcurl 7 x 3, Hantlar i scottcurl 7 x 3, Sittande rod i maskin 7 x 3

Rygg ; Latsdrag med kabel 7 x 3, Rygglyft med vikt 7 x 3, Vanlig magövning 7 x 3

Dricker Whey 80 efter träningen samt käkar.
____

Ons: Konditionspass/Ev. vilar


Kör detta om, o om igen.

Vill få ut så mycket som möjligt och bygga så fort som möjligt. Ändra gärna och kritisera schemat! Vill ha eran hjälp pga att jag är helt ny på detta område och har bara sysslat med boxning innan.

MVH Haris! :)

Pjotor
2010-09-22, 05:03
Har du precis börjat träna så kommer du att utvecklas nästan oavsett vad eller hur du tränar. Vill du ha garanterat goda resultat så väljer du ett av dessa program: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=87454

Kom ihåg att -- efter en månads träning ungefär -- öka vikterna så snart du klarar av alla set och reps.

Sök i denna tråd efter "schema" eller "program" så hittar du många liknande frågor med många bra svar. Lycka till.