handdator

Visa fullständig version : Träningsblogg


spex
2010-09-19, 21:25
Hej!
Jag har nyligen startat en blogg om styrketräning & kost :bpump:

Så tänkte höra med er, vad tycker ni? ser det bra ut, kan jag ändra på något?

Vad gör en träningsblogg rolig att läsa?
bilder?
lägga till någonting i mitt skrivande?


http://hanneslundin.blogg.se/


Tack på förhand ;)

Nykropp
2010-09-19, 21:51
Regelbundna uppdateringar. :)
Jag uppdaterar min blogg ca 3-6 gånger per dag minst. Med bilder och text.

IronBug
2010-09-19, 22:01
Hej!

Lägg ner bloggen. Starta en tdb istället. För att en blogg ska vara intressant krävs en grym karaktär eller grymma resultat. Du saknar detta. Tdb passar bättre.

Mvh

Nykropp
2010-09-19, 22:16
Hej!

Lägg ner bloggen. Starta en tdb istället. För att en blogg ska vara intressant krävs en grym karaktär eller grymma resultat. Du saknar detta. Tdb passar bättre.

Mvh

Hur kan du efter bara några få försök till inlägg veta om han saknar karaktär eller grymma resultat? Du har ju inte ens gett honom en chans?

spex
2010-09-19, 22:26
Hej!

Lägg ner bloggen. Starta en tdb istället. För att en blogg ska vara intressant krävs en grym karaktär eller grymma resultat. Du saknar detta. Tdb passar bättre.

Mvh

är inte med på vad du menar riktigt?

Nykropp
2010-09-19, 22:31
Han menar nog att det räcker med en träningsdagbok i stället. Som du antagligen har för dig själv för att ingen skulle vara intresserad av att läsa om vad du gör. Jag säger kör på!
Gör dagliga uppdateringar om dina framgångar och motgångar. Det är det som gör en blogg intressant att läsa tycker jag. Samt mycket bilder är roligare än text.

spex
2010-09-19, 23:07
okej! aa jag kör på :)

IronBug
2010-09-20, 20:58
Hur kan du efter bara några få försök till inlägg veta om han saknar karaktär eller grymma resultat? Du har ju inte ens gett honom en chans?

Hans pass motsäger grymma resultat och inläggen är trista och utan karaktär. En tdb passar hon utmärkt där han kan hålla reda på sin egen träning och få tips av andra. 95% av bloggarna är skapade av folk som tror att folk bryr sig om vad som händer i deras ordinära liv.

Mvh