handdator

Visa fullständig version : Projektarbete Bulk Up!


MAZZARRR
2010-09-17, 17:42
Hoppas det här är rätt sida att skriva på?

Tjena! Är en kille på 21 år som går på komvux, och projektarbete är ett ämne i skolan som jag har. Som projektarbete har jag valt att styrketräna, mitt mål med träningen är att jag till jul ska ha gått upp i vikt & muskelmassa, målet är satt på 85 kilo. Idag väger jag 67kg och för ca 8 månader sedan vägde jag 77kg, sen började jag träna och innan sommaren så låg jag på 65kg med riktigt snygg kropp om jag får säga det själv *flex*

Nu när det varit sommar och sjukt varmt så har jag bara orkat träna 5-6ggr och min kropp har börjat försvinna, t.o.m min flickvän påstår det, och mitt självförtroende har nått botten. Men nu ska allt det här förändras har jag bestämt mig för. Valde träning som projektarbete just för att jag älskar att träna, ville inte skriva ngn roman eller liknande i kursen, och till min förvåning fick jag ta träning som arbete hehe ;D

Till träningen kommer jag använda mig av: Serious Mass, HMB, Triple Pro och Night Pro. Viktigaste av allt MASSOR AV MAT!

Schema:
Mån: Biceps, Triceps, Ben
Tis: Rygg, Bröst, Axlar, Mage
Ons: vila
Tor: Biceps, Triceps, Ben
Fre: Rygg, Bröst, Axlar, Mage

Eftersom jag ska bulka så kommer jag köra samma muskelgrupper 2 ggr i veckan. Kom gärna med bättringsförslag och tips, tänkte kicka igång träningen nu på Måndag den 20/9. Sen kmr jag försöka uppdatera varje dag som en träningsdagbok här på nätet eftersom läraren sa att jag skulle göra en dagbok om träningen för att få godkänt, om vad som gick bra och mindre bra osv. Är väldigt tacksam om folk försöker hjälpa och peppa mig fram till mitt mål på ca 85kg :) MVH!!!