handdator

Visa fullständig version : Mitt BCAA smakar apbajs, tips?


Dansande Draken
2010-09-16, 12:41
Se rubriken.

Häver ni bara i er skiten eller vad gör ni?

Jag har Fairings med orangesmak.

Körde någon N.O.xplode-variant innan men den var ännu jävligare, i synnerhet eftersom man skulle ha 3 skopor. Det slutade med att jag hällde ut skiten i vasken för att jag inte kunde trycka det i mig utan att spy.

Visst man kan ju spä ut det jättemycket men orka bäla i sig 2L vatten bara för att få i sig pulvret...

(sökte på BCAA + apbajs men det verkade inte finnas någon tråd om det)

huldz
2010-09-16, 12:48
-Håll för näsan och drick om det är så farligt.
-Köp en annan sort.
-Blanda med lite vatten o skölj ner det med något annat precis efter.



Dagens i-landsproblem.

Baboom
2010-09-16, 12:49
Funlight.

Apjavel
2010-09-16, 13:06
Mitt EAA naturell smakar inte heller särskilt bra men kasta i dig pulvret i munnen och svälj ner med vatten och ta ett tuggummi efter det. Lycka till

Dansande Draken
2010-09-16, 13:12
Tack för svaren. U-landsproblemen diskuterar jag på annat forum.

Funlight.

Nu är jag säkert lurad av aftonbladetpropaganda och dylikt men är det inte farliga medel i det så att man kan använda det som myrdödarmedel och liknande? Jag får väl söka.

Kischen
2010-09-16, 13:14
Nu är jag säkert lurad av aftonbladetpropaganda och dylikt men är det inte farliga medel i det så att man kan använda det som myrdödarmedel och liknande? Jag får väl söka.

Jo det är helt livsfarligt, det är därför det säljs i en butik nära dig.

Givetvis inte.

Dansande Draken
2010-09-16, 13:54
Jo det är helt livsfarligt, det är därför det säljs i en butik nära dig.

Givetvis inte.

Ok jag har läst om det nu. Borde jag ju fattat.

http://1.bp.blogspot.com/_Aoxo-BITbU4/R95bcEOkWwI/AAAAAAAABV8/IErrBVQuuMg/s400/dumstrut.jpg

Kischen
2010-09-16, 14:21
Ok jag har läst om det nu. Borde jag ju fattat.


Det är ju fortfarande så att kan man undvika det så finns det inget egenvärde i att använda det. Men om du tycker det där smakar illa, testa ej smaksatt bcaa :D

Dansande Draken
2010-09-16, 14:29
Råkade faktiskt felbeställa så jag fick en burk osmaksatt också (kolozzeums), tog det före träningen och det smaksatta efteråt. Det före träningen smakade värre men var ändå ok. Att trycka i sig den dubbla dosen smaksatt efter träningen var faktiskt värre. Kan bara tänka mig hur det hade varit att ta det osmaksatta efteråt... *spy*

Verkar finnas BCAA i tabs också. Men måste ju bli en hel drös med tabs att trycka i sig :MrT:

Kischen
2010-09-16, 14:34
Du kan lägga pulvret på tungan och skölja ner med vatten, helt klart att föredra om det är svårt att få ner pga smaken.

HulkH
2010-09-16, 14:42
Du kan lägga pulvret på tungan och skölja ner med vatten, helt klart att föredra om det är svårt att få ner pga smaken.

1+

Annars, fast då mst man dricka mer. Ta det i små doser, så det knappt smakar nåt. alltså några glas, med lite i varje. :)

Dansande Draken
2010-09-16, 14:47
Tack för förslagen, ska prova olika varianter. Annars blir det till att införskaffa FunLight. :)

Eizbear
2010-09-16, 16:09
Kan bara säga att mitt BCAA smakar underbart , gäller bara att hitta rätt sort :P

frong
2010-09-16, 16:24
BCAA Xtend är gott som fan, saft.

von huff
2010-09-16, 16:34
proteinpulver döljer smaken bäst tycker jag

Eizbear
2010-09-16, 17:00
BCAA Xtend är gott som fan, saft.

Har aldrig testat det,får bli det nån gång..

Kör mestadels med AXcell Artic Berry :)

BCAA
2010-09-16, 21:15
xtend är för javla gott.

Onigiri
2010-09-16, 22:01
Ja, köp Xtend, det är som Festis/Mer! Koloz naturella BCAA är inte roligt. Brorsan brukade slå ut 3-4 skopor i 2 dl vatten. Det var fan inte att leka med alltså.

Sniggel
2010-09-17, 06:30
Tack för förslagen, ska prova olika varianter. Annars blir det till att införskaffa FunLight. :)

Det blir förmodligen billigare att beställa smaksatt BCAA än att köpa naturellt och själv blanda med funlight.
Sen har jag för mig att det är olika sötningsmedel i funlight och de vanliga BCAA-produkterna. Aspartam (vilket jag är tveksam till om det är säkert att konsumera regelbundet i flera år) i funlight och Sukralos i BCAA. Sukralos tror jag är 100% säkert för egen konsumtion (ingen nedbrytning i kroppen), men tveksamt för naturen.

Erik W
2010-09-17, 10:50
Alla smaker av xtend är goda typ, alri chaind out som jag kör nu är grymt smaskig med.

Men är något äckligt så håll bara för näsan och klunka tycker jag. Har du aldrig varit fjortis och behövt klunka den där äckliga häxblandningen beståendes av 7 olika spritsorter från pappas barskåp?

Brainlund
2010-09-17, 12:39
Har en full burk med BCAA som blivit stående pga. smaken.....köpte en EAA samtidigt som jag kört på sedan dess....nu börjar den ta slut så jag tänkte göra ett försök med BCAA´n igen. Får se om jag får i mig skiten utan att bli kräkas :P

Tunema
2010-09-18, 15:11
Allt som smakar äckligt är hardcore!

Kauppi
2010-09-18, 17:05
Har en full burk med BCAA som blivit stående pga. smaken.....köpte en EAA samtidigt som jag kört på sedan dess....nu börjar den ta slut så jag tänkte göra ett försök med BCAA´n igen. Får se om jag får i mig skiten utan att bli kräkas :P

kämpa!!!!