handdator

Visa fullständig version : Högupplöst Kolozzeum-logo?


Kimball
2010-09-14, 22:55
Blev sugen på att trycka logon på några linnen då shoppen inte säljer några, så jag efterlyser logon i högre upplösning (antingen http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/images/misc/forum_logga.gif eller den som finns tryckt på tshirtarna). Är detta helt kört pga förlorade intäkter för shoppen? :( Borde väl ändå ses som ett juste sätt att få gratis marknadsföring, eller?

Kanske skitfjantigt i andras ögon, men det skiter jag fullständigt i, vore en kul grej imho :D

Madame
2010-09-14, 22:59
:D

haha, jag har tänkt exakt samma sak senaste dagarna! tänkte trycka på några tröjor med annan passform är de som shoppen säljer!

Kwon
2010-09-14, 22:59
Hade själv tänkt göra liknande för några år sedan men blev aldrig av.

Fjantigt är det inte, tänkte även göra Team Allan, Herkulez 4 Prez, I HJÄRTA King Grub-tröjor men det blev aldrig av heller :D

MEGA_MAN
2010-09-14, 23:01
vectormagic.com bör du kunna få en vettig vektorgrafik av annars.

Kwon
2010-09-14, 23:06
En tröja med tryck på de bevingade orden "Men jag sa ju NEJJE???!!?!?" måste dock göras innan någon kör copyright

Madame
2010-09-14, 23:09
lol :D

Kimball
2010-09-14, 23:23
vectormagic.com bör du kunna få en vettig vektorgrafik av annars.

Oj perfekt tips ju! Blev riktigt bra! Tack!

Kimball
2010-09-15, 00:37
Nu är bara frågan hur många tvättar såna jåpen "tshirtspapper" från clas ohlson (139:- / 10 ark) pallar. Vore ju sådär kul om det bara håller för 2-4 tvättar och sen försvinner, samt om det blir väldigt stelt och obekvämt med trycket.. *jorgen*

Wille005
2010-09-15, 00:51
Nu är bara frågan hur många tvättar såna jåpen "tshirtspapper" från clas ohlson (139:- / 10 ark) pallar. Vore ju sådär kul om det bara håller för 2-4 tvättar och sen försvinner, samt om det blir väldigt stelt och obekvämt med trycket.. *jorgen*
Går annars att beställa från sidor, bara att googla upp några där dom printar åt en i bra kvalité.

T.ex. spreadshirt.com

z_bumbi
2010-09-15, 08:23
Nu är bara frågan hur många tvättar såna jåpen "tshirtspapper" från clas ohlson (139:- / 10 ark) pallar. Vore ju sådär kul om det bara håller för 2-4 tvättar och sen försvinner, samt om det blir väldigt stelt och obekvämt med trycket.. *jorgen*

Små tryck håller bätte för större tryck spricker lite när tyget ändrar storlek men håller i alla fall ganska så bra. Ser du till att tvätta tyget innan så blir resultatet troligen bätte.

Kimball
2010-09-15, 08:36
Går annars att beställa från sidor, bara att googla upp några där dom printar åt en i bra kvalité.

T.ex. spreadshirt.com

Jo, problemet är väl att jag gärna trycker det på egna linnen jag vet sitter som jag vill osv.

Små tryck håller bätte för större tryck spricker lite när tyget ändrar storlek men håller i alla fall ganska så bra. Ser du till att tvätta tyget innan så blir resultatet troligen bätte.

Då kanske jag ska försöka få ut 2 tryck per A4 så blir inte trycket så enormt och kanske håller bättre!

Buken
2010-09-15, 08:55
Hört att basic knowledge för hemmatryck innefattar att alltid stryka med strykjärn från baksidan innan tvätt. Nu vet jag inte hur du ska trycka men i alla fall!

rooz
2010-09-15, 09:02
Hade själv tänkt göra liknande för några år sedan men blev aldrig av.

Fjantigt är det inte, tänkte även göra Team Allan, Herkulez 4 Prez, I HJÄRTA King Grub-tröjor men det blev aldrig av heller :D

I did!!!!!!