handdator

Visa fullständig version : Checka o lämna gärna råd *gah!*


kongoböna
2010-09-11, 12:45
Tjena tjoompizzar!

Förmiddags Skift

Mån-Tis-Ons-Tors-Fre-Lör-Sön

Jag har tränat till & från med fotboll - ishockey - innebandy och varit en av många som kasserat för mycke deg till olika gym där man bundit sig i 12 månader & tränat max 2-3 månader utav av dom 12. Har en ganska schysst grund styrka efter hela listans sporter ja testat från månader till år men även jobbat som svetsare i 7 år så där lyftes en del skrot också & nu som en lagerknegare där man får lyfta tunga grejer var dag.

Nu har ja F*N bestämt mig för att ta tag i det och gått j*vligt bra nu i snart 4weeks, många som säkert tänker att " kasta inte bollen i luften än mannen" Men ni som är skeptiskta till att ja inte kommer hålla ut denna
12månader långa medlemsskap på en av OSLOS dyraste gym ska ja bevisa både för er OCH MIG själv men behöver lite push av vänner o råd av er som är kunniga inom kost biten!

Skriver ner allt i punkt & pricka, hoppas någon har har tid och läsa genom om allt och ge mej bättre råd med kosten och kanske lite förändringar på tränings schemat. Jobbar två skift på allt så det är en j*vla planering för dagen efter med det mesta vad som lurar i varddagen men hittills har all planeringen gått shieeeet feeettt! :hbang:

*flex*Självklart byter ja ut frukter o havret mot musli visa veckor men i det stora hela kör ja på med samma protein(lax-kyckling-kött) för varje dag men kan variera från dag till dag.

*gah!*

Frulle: 05:30 Banan & Persika - 1dl havregryn / 2dl vatten 2min i micro - 1dl Mjölk /
Proteindrink (whey isolate)

Jobbet: 06:00 :Virro

Lunch: 09:30 Lax, Kyckling, Fläskfile eller Oxfille (ca 200gram i varje portion)

Mixad Sallad (200-300gram) (Gurka-Tomat-Isbergssallad-Lök-Soltorkadetomater-Paprika-Vindruvor m.m)

Färdigt kokt ris 1dl

Glas Mjölk

Middag 13:30 Lax, Kyckling, Fläskfile eller Oxfille(ca 200gram i varje portion)

Mixad Sallad (200-300gram) (Gurka-Tomat-Isbergssallad-Lök-Soltorkadetomater-Paprika-Vindruvor m.m)

Färdigt kokt ris 1dl

Glas Mjölk

Slutar jobbet 14:00 :hbang:

Proteindrink 14.00-14.30

Gymet 15:00

1portion Proteindrink efter varje pass

Mån: Bröst / Triceps / Mage (lätt promenad på band 40min)

Tis: Lätt kondition / lätt mage

Ons: Rygg / Biceps / Mage (lätt promenad på band 40min)

Tors: Lätt kondition/lätt mage

Fre: Ben / Axlar / Mage (lätt promenad på band 40min)

Lör: Lätt kondition / lätt mage

Sön: Biceps / Under armar / Mage /
(Lätt promenad på band 40min)
(Slag sparkar på säck 30-60min)

Fyller på med EM-skifts tider o planering, nu e det dags för lätt promenad på gymet o checka fina guzzar

WHITEFOLKS
2010-09-11, 12:52
Vad är syftet med din träning?

Jag tror det skulle vara bättre för dig att skippa promenaden efter passen och justera i ditt kaloriintag istället, Iaf om främsta syftet är "viktnedgång". Om du bara tycker det är skönt att göra det och det medför annat positivt för dig så ska du givetvis fortsätta, det är viktigt att träningen är rolig.

Kischen
2010-09-11, 12:52
Äter du inget mer än en proteinshake efter passet?

kongoböna
2010-09-11, 13:06
Äter du inget mer än en proteinshake efter passet?
Glömt Middagen efter träningen :) thx man

kongoböna
2010-09-11, 13:49
SIZE="5"]Tjena tjoompizzar![/SIZE]

Förmiddags Skift

Mån-Tis-Ons-Tors-Fre-Lör-Sön

Jag har tränat till & från med fotboll - ishockey - innebandy och varit en av många som kasserat för mycke deg till olika gym där man bundit sig i 12 månader & tränat max 2-3 månader utav av dom 12. Har en ganska schysst grund styrka efter hela listans sporter ja testat från månader till år men även jobbat som svetsare i 7 år så där lyftes en del skrot också & nu som en lagerknegare där man får lyfta tunga grejer var dag.

Nu har ja F*N bestämt mig för att ta tag i det och gått j*vligt bra nu i snart 4weeks, många som säkert tänker att " kasta inte bollen i luften än mannen" Men ni som är skeptiskta till att ja inte kommer hålla ut denna
12månader långa medlemsskap på en av OSLOS dyraste gym ska ja bevisa både för er OCH MIG själv men behöver lite push av vänner o råd av er som är kunniga inom kost biten!

Skriver ner allt i punkt & pricka, hoppas någon har har tid och läsa genom om allt och ge mej bättre råd med kosten och kanske lite förändringar på tränings schemat. Jobbar två skift på allt så det är en j*vla planering för dagen efter med det mesta vad som lurar i varddagen men hittills har all planeringen gått shieeeet feeettt!

*flex*Självklart byter ja ut frukter o havret mot musli visa veckor men i det stora hela kör ja på med samma protein(lax-kyckling-kött) Det kan variera från dag till dag.

*gah!*

Frulle: 05:30

Banan & Persika - 1dl havregryn / 2dl vatten 2min i micro - 1dl Mjölk /
Proteindrink (whey isolate)

Jobbet: 06:00 :Virro

Lunch: 09:30

Lax, Kyckling, Fläskfile eller Oxfille (ca 200gram i varje portion)

Mixad Sallad (200-300gram) (Gurka-Tomat-Isbergssallad-Lök-Soltorkadetomater-Paprika-Vindruvor m.m)

Färdigt kokt ris 1dl

Glas Mjölk

Middag 13:30

Lax, Kyckling, Fläskfile eller Oxfille(ca 200gram i varje portion)

Mixad Sallad (200-300gram) (Gurka-Tomat-Isbergssallad-Lök-Soltorkadetomater-Paprika-Vindruvor m.m)

Färdigt kokt ris 1dl

Glas Mjölk

Slutar jobbet 14:00 :hbang:

Proteindrink 14.00-14.30

Gymet 15:00

1portion Proteindrink efter varje pass

Mån: Bröst / Triceps / Mage (lätt promenad på band 40min)

Tis: Lätt kondition / lätt mage

Ons: Rygg / Biceps / Mage (lätt promenad på band 40min)

Tors: Lätt kondition/lätt mage

Fre: Ben / Axlar / Mage (lätt promenad på band 40min)

Lör: Lätt kondition / lätt mage

Sön: Biceps / Under armar / Mage /
(Lätt promenad på band 40min)
(Slag sparkar på säck 30-60min)


Middag 18:00

Lax, Kyckling, Fläskfile eller Oxfille(ca 200gram i varje portion)

Mixad Sallad (200-300gram) (Gurka-Tomat-Isbergssallad-Lök-Soltorkadetomater-Paprika-Vindruvor m.m)

Färdigt kokt ris 1dl

Glas Mjölk


Kommer lägga ut bilder varann månad för peppa mig själv, ni ska f*n få se på resultat :hbang:


Fyller på med EM-skifts tider o planering, nu e det dags för lätt promenad o fotboll på gymet. cya