handdator

Visa fullständig version : Bajram Serif Mubarek


limenka
2010-09-09, 18:48
Bajram Serif Mubarek Olsun ni som firar.

God jul osv på er andra då det är era högtider;D

stevebc
2010-09-09, 22:10
Glad Eid Al-Fitr! Kötta med mat ikväll så det blir PB i böjen imorgon :D.

C.E.J.
2010-09-09, 23:02
Shana tova :)

ceejay
2010-09-09, 23:03
wat?

WHITEFOLKS
2010-09-09, 23:10
Shana tova umetukah!

hertzman
2010-09-09, 23:33
wat?

Ramadan är slut, alltså dags att fira!

Hamsterkakan
2010-09-10, 01:31
Usch muslimer på kolozzeum?

Kwon
2010-09-10, 01:37
Happy Kwonzah!

martikainen
2010-09-10, 07:14
ouf, grattis för muslimerna! :P Vi hade en troende med i fotbollslaget under en sån där stekhet dag när vi lira match, inge vatten för han inte :D

Osten80
2010-09-10, 07:20
Ryssen rasar!

Nitrometan
2010-09-10, 07:21
Happy Kwonzah!

Kwonzah!

King Conny, the Johnkankus, says

Poor Massa so de say
Down in the heel
So de say
God Almighty bress you
so de say

Massa Buccra lob for see
Bullock caper like monkee
Dance and Shump and poke him toe
Like one humane person, just so

Pinturicchio
2010-09-10, 08:14
Bajram serif mubarek olsun!!!

Trevlig helg ni andra! :D

Morrris
2010-09-10, 09:32
ouf, grattis för muslimerna! :P Vi hade en troende med i fotbollslaget under en sån där stekhet dag när vi lira match, inge vatten för han inte :D

Rätta mig om jag har fel, men får man inte dricka vatten dygnet runt?

limenka
2010-09-10, 09:35
Rätta mig om jag har fel, men får man inte dricka vatten dygnet runt?

Man får inte dricka eller äta något förens iftar ( då man får äta ), oavsett situation ( förutom livshotande ).

Samma gäller tobak och sex.

Morrris
2010-09-10, 09:41
Man får inte dricka eller äta något förens iftar ( då man får äta ), oavsett situation ( förutom livshotande ).

Samma gäller tobak och sex.

Ah, ok. Har för mig att jag hört något om att vatten var ett undantag.

limenka
2010-09-10, 09:48
Ah, ok. Har för mig att jag hört något om att vatten var ett undantag.

Nej, tyvärr.

Ganymedes
2010-09-10, 11:55
Kan ni inte ha en månad då ni inte får begå brott eller ta över samhället istället?
Farbror Åkesson säger att ni gör sånt... ;)

limenka
2010-09-10, 14:14
Kan ni inte ha en månad då ni inte får begå brott eller ta över samhället istället?
Farbror Åkesson säger att ni gör sånt... ;)

http://cdn3.knowyourmeme.com/i/6515/original/jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demotivational-poster-1218659828.jpg?1248715819

burre
2010-09-10, 14:15
[IMG]http://cdn3.knowyourmeme.com/i/6515/original/jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demotivational-poster-1218659828.jpg?1248715819[IMG]

Men iaf några dagar då? Om nu en månads uppehåll är för mkt..

limenka
2010-09-10, 14:19
Men iaf några dagar då? Om nu en månads uppehåll är för mkt..

http://raoworld.files.wordpress.com/2009/01/double-facepalm.jpg

-----

Förövrigt tycker jag det är sjukt jävla respektlöst av er två förlorare att komma in i en helt o-provocerande tråd och börja agera rent ut sagt som att ni är helt dumma i huvudet. Man undrar ju verkligen vad för människor ni är, rättare sagt vad som har gjort er så här otroligt inkompetenta och osäkra isig att ni slösar eran tid bakom en skärm genom att kaxa via ett forum.

burre
2010-09-10, 14:20
[IMG]http://raoworld.files.wordpress.com/2009/01/double-facepalm.jpg[IMG]

Och folk undrar varför man tycker att muslimer är oresonliga..

rooz
2010-09-10, 14:22
Och folk undrar varför man tycker att muslimer är oresonliga..
Är Limenka Muslim?

Iof, bor man i Säffle kan väl vara vad som helst?

limenka
2010-09-10, 14:25
Och folk undrar varför man tycker att muslimer är oresonliga..
Right..

Är Limenka Muslim?

Iof, bor man i Säffle kan väl vara vad som helst?

Va?

burre
2010-09-10, 14:42
-----

Förövrigt tycker jag det är sjukt jävla respektlöst av er två förlorare att komma in i en helt o-provocerande tråd och börja agera rent ut sagt som att ni är helt dumma i huvudet. Man undrar ju verkligen vad för människor ni är, rättare sagt vad som har gjort er så här otroligt inkompetenta och osäkra isig att ni slösar eran tid bakom en skärm genom att kaxa via ett forum.

*cupid*

Gubben, när du blir äldre kommer du förstå vad som hände i tråden.

Herr Oberst
2010-09-10, 15:15
Kan ni inte ha en månad då ni inte får begå brott eller ta över samhället istället?
Farbror Åkesson säger att ni gör sånt... ;)

Men lol liksom!
För en rättrogen är det ju haram att avstå från att plåga svennar och ta över samhällen.

BobaFett
2010-09-10, 15:17
vad är det man säger tillbaka då? Allah razi olsun eller nåt sånt

BobaFett
2010-09-10, 15:18
Kan ni inte ha en månad då ni inte får begå brott eller ta över samhället istället?
Farbror Åkesson säger att ni gör sånt... ;)

Men iaf några dagar då? Om nu en månads uppehåll är för mkt..

Men lol liksom!
För en rättrogen är det ju haram att avstå från att plåga svennar och ta över samhällen.

Låt mig gissa, ni röstar på sverigedemokraterna :smash:

Herr Oberst
2010-09-10, 15:25
Och du på dom som ger dig mest bidrag?

Verbatim
2010-09-10, 15:38
Men förfan, det finns redan 5 trådar på första sidan som handlar om invandrarpolitiken, håll er till dom istället. Ni vet inget om limenka, hur han utöver sin religion, om han är kriminell, om han aktivt arbetar för att införa sharia-lagar i Sverige. Tills ni vet något om detta, behåll era trångsynta jävla fördomar för er själva.

Jävlar vad tröttsamt politiska och religiösa diskussioner har blivit senaste tiden på kolozzeum, vi har redan fattat Herr Oberst, burre etc, ni är dumma i huvudet, budskapet uppfattat. Lär er något av Trance och sluta argumentera som idioter.

Ont: Limenka, om du anmäller deras inlägg så kommer de antagligen tas bort, de är offtopic, och det finns ett flertal andra trådar för de att spy sin galla i.

Osten80
2010-09-10, 15:41
Men förfan, det finns redan 5 trådar på första sidan som handlar om invandrarpolitiken, håll er till dom istället. Ni vet inget om limenka, hur han utöver sin religion, om han är kriminell, om han aktivt arbetar för att införa sharia-lagar i Sverige. Tills ni vet något om detta, behåll era trångsynta jävla fördomar för er själva.

Jävlar vad tröttsamt politiska och religiösa diskussioner har blivit senaste tiden på kolozzeum, vi har redan fattat Herr Oberst, burre etc, ni är dumma i huvudet, budskapet uppfattat. Lär er något av Trance och sluta argumentera som idioter.

Ont: Limenka, om du anmäller deras inlägg så kommer de antagligen tas bort, de är offtopic, och det finns ett flertal andra trådar de att spy sin galla i.

:bow::thumbup:

limenka
2010-09-10, 15:49
vad är det man säger tillbaka då? Allah razi olsun eller nåt sånt
A typ, allah razula räcker;)

Men förfan, det finns redan 5 trådar på första sidan som handlar om invandrarpolitiken, håll er till dom istället. Ni vet inget om limenka, hur han utöver sin religion, om han är kriminell, om han aktivt arbetar för att införa sharia-lagar i Sverige. Tills ni vet något om detta, behåll era trångsynta jävla fördomar för er själva.

Jävlar vad tröttsamt politiska och religiösa diskussioner har blivit senaste tiden på kolozzeum, vi har redan fattat Herr Oberst, burre etc, ni är dumma i huvudet, budskapet uppfattat. Lär er något av Trance och sluta argumentera som idioter.

Ont: Limenka, om du anmäller deras inlägg så kommer de antagligen tas bort, de är offtopic, och det finns ett flertal andra trådar för de att spy sin galla i.

Du är så jävla epic!
Tråden var inte menad att skapa förargat beteende utan antog att man kunde starta en sådan här tråd utan att direkt bli attackerad.

Låter hellre inläggen vara kvar, bara för att visa hur fel det kan bli.

spange
2010-09-10, 15:51
Fan vad dryga alla är, Glad ramadan-slut-nånting! (om jag fattade rätt)

Nefret
2010-09-10, 15:51
bayraminiz mubarek olsun

Morrris
2010-09-10, 15:52
Vissa i den här tråden gör bäst i att kamma sig. Omgående.

//Allan från Morrris konto

FiaBertil
2010-09-10, 15:55
Men iaf några dagar då? Om nu en månads uppehåll är för mkt..Vissa människor finner det lättare att ta uppehåll ifrån basbehoven i en månad.. ;)

stevebc
2010-09-10, 16:01
Oväntat att folk kommer in och förstör en trevlig tråd om muslimskt firande. Så jävla tröttsamt. Ni har era tusen (?) andra trådar att spy galla och halvtorra skämt i.

Men förfan, det finns redan 5 trådar på första sidan som handlar om invandrarpolitiken, håll er till dom istället. Ni vet inget om limenka, hur han utöver sin religion, om han är kriminell, om han aktivt arbetar för att införa sharia-lagar i Sverige. Tills ni vet något om detta, behåll era trångsynta jävla fördomar för er själva.

Jävlar vad tröttsamt politiska och religiösa diskussioner har blivit senaste tiden på kolozzeum, vi har redan fattat Herr Oberst, burre etc, ni är dumma i huvudet, budskapet uppfattat. Lär er något av Trance och sluta argumentera som idioter.

Ont: Limenka, om du anmäller deras inlägg så kommer de antagligen tas bort, de är offtopic, och det finns ett flertal andra trådar för de att spy sin galla i.

Ibland vill man att stämningen bara hålls bra (snälla!) i trådar som handlar om folks födelsedagar, God Jul Kolozzeum-tråden osv. För det blir typ trevligt då.

samerino
2010-09-10, 16:10
Id Said!
Limenka, var kommer du/dina föräldrar ifrån?
Kände nämligen inte igen orden du använde :)

Åsberg
2010-09-10, 16:13
Glad/trevlig allah razula på dig niggah ;)

xkurdi
2010-09-10, 17:05
Eid mubarak på er ! :)

limenka
2011-08-30, 15:56
Bajram Serif Mubarek Olsun ni som firar.

stridis
2011-08-30, 16:09
Glatt hittepå på er!

Håller mig till mindre krävande högtider som jul och kwonsah.

filmjölk
2011-08-30, 16:35
Vad käkar ni ikväll då? Är det typ asiatiskt julbord med en massa rätter?

(Förövrigt tolkar jag det som Ramadan inte handlar om fasta egentligen, utan om att försöka kroppen för att kunna utveckla sinnet. Så det borde väl vara ok att käka på dagtid för er vars träning kräver det, bara man försakar något annat. Ingen sex tillexempel, bara en hint till nästa år :D )

Remas
2011-08-30, 16:48
Eid Mubarak!

filmjölk: det kommer med all säkerhet slinka ner en hel del baklawa *drool*

WHITEFOLKS
2011-08-30, 16:55
Shana Tova Umetukah :)

Angel
2011-08-30, 17:18
Vad käkar ni ikväll då? Är det typ asiatiskt julbord med en massa rätter?

(Förövrigt tolkar jag det som Ramadan inte handlar om fasta egentligen, utan om att försöka kroppen för att kunna utveckla sinnet. Så det borde väl vara ok att käka på dagtid för er vars träning kräver det, bara man försakar något annat. Ingen sex tillexempel, bara en hint till nästa år :D )


Det enda jag känner som fastat gick upp typ halv 3 på morgonen och käkade som fasiken i någon timma, sen sov de och jäste hela dagen för att sedan äta loss igen efter 20. Lät inte så dödsjobbigt. Sen fanns det hur många undantag som helst.

C.E.J.
2011-08-30, 17:24
Shana Tova Umetukah :)

Om allt går enligt planerna är jag i Eretz Yisroel under nyår, gut yantef!

von huff
2011-08-30, 17:30
M4DX37NZ5ZE

Lite stämningsmusik

hugok
2011-08-30, 17:37
Idag är jag muslim, för idag ska man svulla :) Sen är jag kristen på julafton för då får man också svulla. Någon som vet när alla andra svullar så man kan ta del av deras kultur också? Glad Bejram Serif Mubarek!

Vad betyder "Eid Al-Fitr" förresten? För när jag försöker uttala det blir det Adolf Hitler. Och jag hoppas att ingen tar illa vid för det var det inte menat som.

filmjölk
2011-08-30, 17:58
Idag är jag muslim, för idag ska man svulla :) Sen är jag kristen på julafton för då får man också svulla. Någon som vet när alla andra svullar så man kan ta del av deras kultur också? Glad Bejram Serif Mubarek!

.

haha klockrent. Vi icke-muslimer borde stödja våra muslimska grannar genom att också svulla idag. 0,5kg ugnsgrillad rostbiff here i come! Nu går festdagen inte efter vår kalender, men man kan anpassa sig och ha nationella svull-dagen på flytande datum.

stevebc
2011-08-30, 18:06
Kör ni som går på PF Eid-al-Carbs idag?

Andy.da.wohoo
2011-08-30, 18:38
Grattis alla muslimer!

Kräket
2011-08-30, 20:09
Grattis alla muslimer!

Instämmer! :)

Rahf
2011-08-30, 20:57
God Eid Al-Fitr på er. Det här betyder alltså att vissa av släktingarna äntligen får äta under normala förhållanden igen :D.

Kwon
2011-08-30, 21:04
Happy Kwonzah Broskies! (aka Ät va ni vill!) :D

stridis
2011-08-30, 21:20
Happy Kwonzah Broskies! (aka Ät va ni vill!) :D

Även om det inte anlägger gump? I sanning en inkluderande högtid.

Alzie
2011-08-30, 22:09
*cupid*

Gubben, när du blir äldre kommer du förstå vad som hände i tråden.

Herregud, hoppas du skäms. Pinsamt. Tycker vi låter hans inlägg vara kvar för att visa ett utmärkt exempel av en patetisk nolla.

Bajram Serif Mubarek Olsun!