handdator

Visa fullständig version : Kosttillskott från Tyskland, hjälp


Harnold
2010-09-07, 17:52
Ska snart vistas i Tyskland i ca 4 veckor. Eftersom i princip allting är billigare därnere så tänkte jag passa på att ev. köpa lite kosttillskott. Har försökt hitta tyska onlineshoppar och butiker med hjälp utav google.translate men det går väldigt dåligt då jag knappt hittar någon tysk shop. Tänkte därför höra med er, har ni någonsin köpt kosttillskott från Tyskland. Är det ens öht billiga med kosttillskott jämfört med Sverige osv.?

Mindek
2010-09-07, 18:03
Testade googla på "kosttillskott tyskland" och fick tag på en butik i Tyskland på svenska. Såg dyrt och dåligt ut. Testade att googla "Sporternährung" och hittade lite fler, samma höga priser och halvdana produkter. Allt är kanske inte billigare i Tyskland...

Harnold
2010-09-07, 18:08
Testade googla på "kosttillskott tyskland" och fick tag på en butik i Tyskland på svenska. Såg dyrt och dåligt ut. Testade att googla "Sporternährung" och hittade lite fler, samma höga priser och halvdana produkter. Allt är kanske inte billigare i Tyskland...

Det borde vara det. Jag tror bara att vi är grymt dåliga på att googla på tyska.

Torsk_ole
2010-09-07, 19:51
Fråga folk när du är där nere?

Tror för övrigt inte att det är särskilt mycket billigare eller dyrare i Tyskland.