handdator

Visa fullständig version : Fredrik Age på BODY Radio


Andreas Guiance
2010-09-06, 21:12
http://body.se/content/radio/

Kom gärna med kommentarer/åsikter:)

dupper
2010-09-06, 21:35
underbart program i vanliga fall, ska avlyssnas direkt!

Andreas Guiance
2010-09-06, 22:12
underbart program i vanliga fall, ska avlyssnas direkt!

Tack, det värmer:)

tigerofsweden
2010-09-06, 22:13
underbart program i vanliga fall, ska avlyssnas direkt!

+1, ni är riktigt underhållande och lockar fram många skratt! Ska bli kul att lyssna på det nya programmet!

dupper
2010-09-06, 22:37
Fruktansvärt bra program måste jag säga, Age verkar oerhört skön och erat samspel är riktigt bra! Bara att buga sig!

muddler
2010-09-06, 23:59
Gillar verkligen initiativet ni tagit och jag tycker ni blir bättre och bättre för varje program. Favoriten hittills för egen del är intervjun med Zone :D Klockren kille.

Medusa
2010-09-07, 00:49
Andreas, gillar verkligen er body radio, är toppen!

vore kul om ni gjorde något liknande Iron Asylum som RX muscle har, tror det skulle öka populariteten för sporten, er tidning, och även enskilda atleter.

Ni filmar och sedan gör ni en telefonintervju med lite allmänt snack och frågor kring träningen / videon / diet osv ...

http://www.rxmuscle.com/videos/iatraining

Andreas Guiance
2010-09-07, 10:44
Hade jag inte varit så dryg och självgod, hade jag nästan blivit generad – men det är iaf väldigt kul att så många verkar gilla programmen;)

+1, ni är riktigt underhållande och lockar fram många skratt! Ska bli kul att lyssna på det nya programmet!

Tack så mycket!

Fruktansvärt bra program måste jag säga, Age verkar oerhört skön och erat samspel är riktigt bra! Bara att buga sig!

Tackar – Age är rätt lättpratad om man säger så:D

Gillar verkligen initiativet ni tagit och jag tycker ni blir bättre och bättre för varje program. Favoriten hittills för egen del är intervjun med Zone :D Klockren kille.

Kul! Ja, Zone är fullkomligt briljant – han ska definitivt komma tillbaka som gäst:thumbup:

Andreas, gillar verkligen er body radio, är toppen!

vore kul om ni gjorde något liknande Iron Asylum som RX muscle har, tror det skulle öka populariteten för sporten, er tidning, och även enskilda atleter.

Ni filmar och sedan gör ni en telefonintervju med lite allmänt snack och frågor kring träningen / videon / diet osv ...

http://www.rxmuscle.com/videos/iatraining

Tack! Och ja, helt klart:) Vi har väldigt många idéer kring podcasts, video och allt möjligt. Förhoppningsvis blir det mer och mer hela tiden!

Larsson
2010-09-07, 11:18
Tycker det var ett bra avsnitt. Age hade många historier att berätta. Sedan börjar det även bli bra rent tekniskt, nu var det skapligt jämn ljudnivå över hela avsnittet.

Grahn
2010-09-07, 11:25
Kul :) roligt att lyssna som omväxling till spotify.

RassK
2010-09-07, 12:17
Nickar Age jwzrd? Ungefär lika dryg

Grahn
2010-09-07, 12:22
Nickar Age jwzrd? Ungefär lika dryg

Vad jag minns har Age en egen användare här, eller hade iaf.

Jay-Z
2010-09-07, 12:49
Han är ju riktigt skönt. Suttit bredvid honom på några tävlingar och det är rejält underhållande.

Andreas Guiance
2010-09-07, 14:40
Tycker det var ett bra avsnitt. Age hade många historier att berätta. Sedan börjar det även bli bra rent tekniskt, nu var det skapligt jämn ljudnivå över hela avsnittet.

Tack! Ja tekniken går väl framåt lite åtminstone...något SR blir vi nog aldrig – men men:D

Kul roligt att lyssna som omväxling till spotify.

Tackar!:)

Nickar Age jwzrd? Ungefär lika dryg

Haha de har vissa likheter;) Nej men ärligt talat så ja..Fredrik (och iofs även jwzrd) är ju dryga med glimten i ögat. Jag gillar det:)

Vad jag minns har Age en egen användare här, eller hade iaf.

Mm jag tror det.

Han är ju riktigt skönt. Suttit bredvid honom på några tävlingar och det är rejält underhållande.

Haka på SM i år så kör vi reunion:hbang:

Giljotinen
2010-09-08, 21:21
Klockrent att lyssna på när man åker tåg eller buss eller liknande.
Ni kompletterar varandra bra och ger varandra space vilket är bra. Ruskigt jobbigt att höra på radioprogram där folk skriker varandra i mun och tar ordet för gästen.

Giljotinen
2010-09-08, 21:23
Kommer Arne Persson delta i något program framöver? :)

Andreas Guiance
2010-09-09, 13:49
Klockrent att lyssna på när man åker tåg eller buss eller liknande.
Ni kompletterar varandra bra och ger varandra space vilket är bra. Ruskigt jobbigt att höra på radioprogram där folk skriker varandra i mun och tar ordet för gästen.

Kommer Arne Persson delta i något program framöver? :)

Kul att höra:) Det är faktiskt en av de klurigaste aspekterna eftersom ingen av oss sitter i samma rum, då vet man inte heller när den andre tänker börja snacka. Och ibland blir det naturligtvis fel, men lyckligtvis kan man fuska lite och redigera bort en del sådant i efterhand;)

Det är ett odiskutabelt mål för egen del att få med herr Persson i ett program:thumbup:

Tail
2010-09-09, 14:10
Skulle vilja se bilder på killen som poserade "exakt som en sköldpadda" :laugh:

dupper
2010-09-09, 15:38
Skulle vilja se bilder på killen som poserade "exakt som en sköldpadda" :laugh:

+1, haha

Andreas Guiance
2010-09-09, 18:07
Skulle vilja se bilder på killen som poserade "exakt som en sköldpadda" :laugh:

+1, haha

Hehe om jag bara hade lyckats komma ihåg vilken tävling det var på hade det säkert gått att skaka fram. Det var helt klart mitt favoritinslag den dagen iaf:D