handdator

Visa fullständig version : Faka att man pluggar?


tjorven70
2010-09-01, 10:01
Har jobb som behovsanställd på ett företag och undrar om min arbetsgivare kan se huruvida jag pluggar eller inte.

Vill säga att jag pluggar så jag kan gå ner i tider, om jag bara vill gå ner i tider utan anledning ser det inte bra ut.

Tack.

shape
2010-09-01, 10:03
Har jobb som behovsanställd på ett företag och undrar om min arbetsgivare kan se huruvida jag pluggar eller inte.

Vill säga att jag pluggar så jag kan gå ner i tider, om jag bara vill gå ner i tider utan anledning ser det inte bra ut.

Tack.

Ärligt är härligt!

hahavaffan
2010-09-01, 10:06
Möjligheten finns ju att arbetsgivaren vill se någon form av intyg på att du faktiskt pluggar.

krellik
2010-09-01, 10:07
Enda är ju om cheffen kräver att få ett utdrag att du klarat kursen om ett halvår, är det inte relevant för yrket så lär han nog inte göra det. I kort, du lär vara safe.

DanielF
2010-09-01, 10:13
Varför inte faktiskt plugga?
Kunskap kan man aldrig få för mycket av.

tjorven70
2010-09-01, 10:16
Varför inte faktiskt plugga?
Kunskap kan man aldrig få för mycket av.

Tänkte börja plugga, men jag kom inte in på linjen jag ville. Och om jag är ärlig och säger att jag inte orkar jobba med det jag gör förutom på helger så är det inte stor risk att jag får vara kvar...

rajjan_dammit
2010-09-01, 10:18
Tänkte börja plugga, men jag kom inte in på linjen jag ville. Och om jag är ärlig och säger att jag inte orkar jobba med det jag gör förutom på helger så är det inte stor risk att jag får vara kvar...

Försök komma in på några strökurser som inte har fullt? Vad jobbar du med?

filmjölk
2010-09-01, 10:18
Du är behovsanställd. Har inte du behov av att arbeta så mycket tycker jag att du skall säga det till chefen. "jag vill inte arbeta såhär mycket, utan jag vill minska omfattningen till blaha blaha"