handdator

Visa fullständig version : Vilken träning passar mig bäst ? ? ?


ToughLove
2010-08-26, 17:06
Hejsan Hejsan är ny här på forumet :) har kört på gym förut under maj - juni blev dock väldigt slarvigt:P körde 3 gng veckan men blev ibland bara 1-2 gånger och ibland inget alls . . . kör även thai boxning 2-3 gånger i veckan... Anyways back on topic, tänkte nu bli seriös med min gym träning och få "drömkroppen" tänker köra 2 grg veckan helkroppspass och undrar fall jag borde bulka nu i början eller hålla samma vikt som nu? Väger nu 84,85 kg på 196 cm. kör även hyfsat mycket cardio. här är en bild på kroppen som jag strävar efter... eller aa något i den stilen!

http://penandink.typepad.com/photos/uncategorized/2007/12/06/oygaoscars09.jpg

Körde även på gainer explosion förut när jag gymma och har ca 2kg av det kvar... är det något att rekommendera att fortsätta med?

Bilderna som jag laddat upp är så som jag ser ut at the moment så att säga...

Hoppas de finns någon där ute som har svar på mina larviga frågor :smash:

DraIne
2010-08-26, 17:13
En bulk skulle nog sitta fint, blir lite klurigt att bygga muskler annars :)

Jag själv tycker väldigt mycket om Gainer under bulk, så om du tycker att det funkar bra så är det bara att använda det. Annars funkar mat lika bra.

Zibb
2010-08-26, 17:35
kör en bulk och träna på. men varför inte köra lite mer dagar i veckan och dela upp kroppsdelarna? Sen gäller det att äta bra och i ditt fall lite mer då så du har lite att gå efter.

kör på med gainern om du vill men inget måste..

JimmyJoe
2010-08-26, 18:27
En bulk är på sin plats.. Om du inte pallar laga mycket och bra mat så kan ju en gainer vara kalas. Lycka till.

ToughLove
2010-08-26, 21:00
Alrite! tack så hemskt mycket för alla svar :P Bulk it is!!!

frong
2010-08-26, 22:35
Sjukt snygg kropp han hade du länka...

Start eat!

ceejay
2010-08-26, 22:37
du skulle iaf behöva gaina några kilon med den längden. Börja med 90 och ligg på kaloribalans är mitt tips istället för att börja med bulk och deff direkt.

svennebanan
2010-08-26, 22:41
Jag tror han behöver kaloribalans och träning. Behövs någon bulk så gör då inte det vanliga misstaget(som jag tycker många hetsar till i tråden) att bli alldeles för fet, alldeles för snabbt. Det kommer förstöra dina framtida förutsättningar för muskelbygge/diet. Skynda långsamt!

HulkH
2010-08-26, 22:48
Bulk bulk, hård träning! kmr ge sussen :)
Sen för att få den där kroppen kan ta tid, beroende på gener o.s.v så håll ut :)