handdator

Visa fullständig version : Gym i Landskrona sökes!


ANIKI
2010-08-26, 00:49
Det lutar åt 24/7 gymmet. Men då det för tillfället är vattenskadat känns det rätt beiget...
Jag är ute efter ett gym med det mesta. Jag tränar nästan enbart med fria vikter. Men det vore schyst att ha några löpband och cyklar.

Baler Evans
2010-08-26, 01:02
Fattar att den som frågar efter gym tips vid 01,49 vill ha ett 24/7 gym xD

Sniggel
2010-08-26, 05:09
Om det är att träna round the clock som är grejen så är det väl 24/7 som gäller.

Dock har vi ett otroligt bra gym med enda nackdel att det är öppet från 6-22 på vardagar (till 20 på fredag) och 9-16 på lördag samt 9-12 + 16-19 på söndag (alltså ej dygnet runt). Dock har det öppet alla dagar året om.
Men:
* Gymmet har hantlar upp till 65 kg
* Gott om fria vikter och skivstångsställningar
* Gott om maskiner, både styrketräningsmaskiner och konditionsmaskiner (crosstrainer, cykel, rodd, löpband)
* Träningshjälp (när och om man vill ha den) ingår i träningsavgiften och kan användas flera gånger om
* Det råder en riktigt bra och kamratlig stämning hos medlemmarna

Vissa medlemmar började på 24/7 när gymmet öppnade men efter ett tag kom de flesta tillbaka till Hälsohuset av förklarliga skäl :)

Ok, enough skryt och marknadsföring :P

Gymmet heter Hälsohuset (ligger vid gamla posten) och kan varmt rekommenderas!

ANIKI
2010-08-26, 11:51
Om det är att träna round the clock som är grejen så är det väl 24/7 som gäller.

Dock har vi ett otroligt bra gym med enda nackdel att det är öppet från 6-22 på vardagar (till 20 på fredag) och 9-16 på lördag samt 9-12 + 16-19 på söndag (alltså ej dygnet runt). Dock har det öppet alla dagar året om.
Men:
* Gymmet har hantlar upp till 65 kg
* Gott om fria vikter och skivstångsställningar
* Gott om maskiner, både styrketräningsmaskiner och konditionsmaskiner (crosstrainer, cykel, rodd, löpband)
* Träningshjälp (när och om man vill ha den) ingår i träningsavgiften och kan användas flera gånger om
* Det råder en riktigt bra och kamratlig stämning hos medlemmarna

Vissa medlemmar började på 24/7 när gymmet öppnade men efter ett tag kom de flesta tillbaka till Hälsohuset av förklarliga skäl :)

Ok, enough skryt och marknadsföring :P

Gymmet heter Hälsohuset (ligger vid gamla posten) och kan varmt rekommenderas!

I see. Jo Hälsohuset har jag faktiskt varit förbi och kikat på. Det har ju allt man behöver, verkligen! Och det är väl där dom flesta builders hänger som jag förstått. Men. Som jag fattade det. Tar man gymkortet har man enbart tillgång till stora och lilla gymmet. Tar man andra kortet har man bara tillgång till maskinerna. Är det så?
Jag betalar inte för ett gym om jag inte får tillgång till minst en cykel!

Receptionisten verkade inte helt 100 i det han snackade om när jag var där...

ANIKI
2010-08-26, 11:58
Fattar att den som frågar efter gym tips vid 01,49 vill ha ett 24/7 gym xD

You know it! På gymmet jag var på innan jag flyttade var det öppettider 06:00 - 21:45, 365 dagar om året.
Jag blir seriöst spyless på gym som stänger tidigt fre-sön. Har jag planerat att gymma och det är stängt finns det inga begränsningar hur arg jag kan bli...

eternallord
2010-08-27, 00:01
Kolla in Fysikens nya vid Mickis Pizzeria. Dom har öppet 05 - 24 varje dag.

ANIKI
2010-08-27, 00:30
Kolla in Fysikens nya vid Mickis Pizzeria. Dom har öppet 05 - 24 varje dag.

Jo har varit och besökt gymmet i stan. Kändes som en fucking utredning med alla frågor dem ställde. Och priserna var ju äckligt dyra );

Sniggel
2010-08-28, 22:35
I see. Jo Hälsohuset har jag faktiskt varit förbi och kikat på. Det har ju allt man behöver, verkligen! Och det är väl där dom flesta builders hänger som jag förstått. Men. Som jag fattade det. Tar man gymkortet har man enbart tillgång till stora och lilla gymmet. Tar man andra kortet har man bara tillgång till maskinerna. Är det så?
Jag betalar inte för ett gym om jag inte får tillgång till minst en cykel!

Receptionisten verkade inte helt 100 i det han snackade om när jag var där...

Oj, sorry att jag inte svarat tidigare

Gymkort = tillgång till vanliga gymmet (dvs allt du behöver, vikter, maskiner, hantlar, cardioutrustning)
Hälsokort = som gymkort fast + specialgym (nya typer av maskiner (lättare belastning), lugnare miljö, egentligen främst för äldre, osäkra, och nya som kanske känner sig otrygga i vanliga gymmet, dock har de tillgång till vanliga gymmet också förstås)

Skulle vilja säga att vi har en rejäl blandning med typer av människor som tränar, däribland de som vill bli stora som hus (builders), men även äldre, yngre, tjejer, motionärer osv...

edit: hoppas inte det var jag som jobbade där när du frågade haha :D

ANIKI
2010-08-28, 23:35
Oj, sorry att jag inte svarat tidigare

Gymkort = tillgång till vanliga gymmet (dvs allt du behöver, vikter, maskiner, hantlar, cardioutrustning)
Hälsokort = som gymkort fast + specialgym (nya typer av maskiner (lättare belastning), lugnare miljö, egentligen främst för äldre, osäkra, och nya som kanske känner sig otrygga i vanliga gymmet, dock har de tillgång till vanliga gymmet också förstås)

Skulle vilja säga att vi har en rejäl blandning med typer av människor som tränar, däribland de som vill bli stora som hus (builders), men även äldre, yngre, tjejer, motionärer osv...

edit: hoppas inte det var jag som jobbade där när du frågade haha :D

Det blev 24/7 iaf. Tyckte att öppettiderna var för goa' att motstå (: