handdator

Visa fullständig version : hej,kroppen sa ifrån idag.....=(


jockess
2010-08-23, 21:26
hej jag cyklar till å från jobbe´t ca 3 mil om dagen. utöver de kör jag 6 dagar iveckan på gymet styrketräning 3 dagar o tränar 3 dagar konidisträning,jag har pecis börjat min diet i söndags...så här äter jag morronen kesella 250 g o 150g bär,sedan 50g protein sen lunch 170g kycklingfile me 100g grönsaker,sedan 60g protein o en banan,sen innan träning 40g vitvargo(snabba kollisar)efter träningen 60g protein o 40g snabba kollisar, sen sammma till middagen som lunchen .kvällsmat kesella 250 o bär 150g.nu till de tråkiga idag när jag skulle träna kände jag att nåt var fel,när jag skulle köra kondis efter 30 min på steppen kände jag mig disse och över gick till lite armhävningar,väl när jag skulle cykla hem var totalt snurrig å kände att inte hade nån kraft alls utan höll på att däcka av,klarade mig pecis hem stannade vid ett gatukök och köpte korv med mos samt en vanljglass,kände mig bättre men tagen,har även handlat underkvällen köpt godis o så,har jag ätit alldeles för lite mat å vad hände???

Scratch89
2010-08-23, 21:28
Du äter ju hur lite som helst. Inte konstigt att du kraschar.

Chaan
2010-08-23, 21:28
hej jag cyklar till å från jobbe´t ca 3 mil om dagen. utöver de kör jag 6 dagar iveckan på gymet styrketräning 3 dagar o tränar 3 dagar konidisträning,jag har pecis börjat min diet i söndags...så här äter jag morronen kesella 250 g o 150g bär,sedan 50g protein sen lunch 170g kycklingfile me 100g grönsaker,sedan 60g protein o en banan,sen innan träning 40g vitvargo(snabba kollisar)efter träningen 60g protein o 40g snabba kollisar, sen sammma till middagen som lunchen .kvällsmat kesella 250 o bär 150g.nu till de tråkiga idag när jag skulle träna kände jag att nåt var fel,när jag skulle köra kondis efter 30 min på steppen kände jag mig disse och över gick till lite armhävningar,väl när jag skulle cykla hem var totalt snurrig å kände att inte hade nån kraft alls utan höll på att däcka av,klarade mig pecis hem stannade vid ett gatukök och köpte korv med mos samt en vanljglass,kände mig bättre men tagen,har även handlat underkvällen köpt godis o så,har jag ätit alldeles för lite mat å vad hände???

Ja då vet du vad kroppen tål. Inte detta upplägg.

Stoltz
2010-08-23, 21:29
Sorry för att jag gör detta, men jag fick stora problem att läsa vad du skrev. Menar inte att vara dryg, men måste se det utan att det blir kaos.

hej jag cyklar till å från jobbe´t ca 3 mil om dagen. utöver de kör jag 6 dagar iveckan på gymet styrketräning 3 dagar o tränar 3 dagar konidisträning,

jag har pecis börjat min diet i söndags...
så här äter jag morronen kesella 250 g o 150g bär,sedan 50g protein sen lunch 170g kycklingfile me 100g grönsaker,sedan 60g protein o en banan,sen innan träning 40g vitvargo(snabba kollisar)efter träningen 60g protein o 40g snabba kollisar, sen sammma till middagen som lunchen .kvällsmat kesella 250 o bär 150g.


nu till de tråkiga

idag när jag skulle träna kände jag att nåt var fel,när jag skulle köra kondis efter 30 min på steppen kände jag mig disse och över gick till lite armhävningar,
väl när jag skulle cykla hem var totalt snurrig å kände att inte hade nån kraft alls utan höll på att däcka av,klarade mig pecis hem stannade vid ett gatukök och köpte korv med mos samt en vanljglass,kände mig bättre men tagen,har även handlat underkvällen köpt godis o så,har jag ätit alldeles för lite mat

å vad hände???

Fortfarande jävligt kladdig text, men rent spontant... Ätit för lite dagen innan, sovit för lite, etc?

Ditt matschema såg lite halvtomt ut, men har inte räknat noggrant. Kändes inte som om det där gav särskilt mycket energi.

KaptenKnäsvag
2010-08-23, 21:30
250g kvarg+bär
50g whey
170g kyckling+grönsaker
50g whey+vitargo
250g kvarg+bär

Inte en enda fettkälla, du dör utan fett. Ät lite ägg för guds skull

jockess
2010-08-23, 21:34
ja kroppen sa ifrån med besked kan jag säga,mycke obehagligt,tack för svaren

jockess
2010-08-23, 21:40
sovit bra.mm stoltz,dock har jag underskattat mitt energi behov totalt=(tack alla för svaren