handdator

Visa fullständig version : Fångarna på fortet nu på 4an !aa


FLP
2010-08-23, 19:11
Fångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aaFångarna på fortet nu på 4an !aa

Stoltz
2010-08-23, 19:18
Nej men titta..! Vetenskapens värld på tvåan..!

Chaan
2010-08-23, 19:18
Nej men titta..! Vetenskapens värld på tvåan..!

Världens starkaste man? :MrT:

pojken
2010-08-23, 19:19
Du jobbar säkert för TV4 och vill bara att vi ska slå på TVn lagom till reklampausen..

Wille005
2010-08-23, 19:20
MTV visar repriser av X-Effect från 2004 *inte missa*

Scratch89
2010-08-23, 19:25
Haha, den nya Fader Fouras ser ut som en sliskig dansbandssångare på valfri Ålandsfärja.

Scratch89
2010-08-23, 19:26
Magnus är med!!!11

Sjoba
2010-08-23, 19:29
Haha, den nya Fader Fouras ser ut som en sliskig dansbandssångare på valfri Ålandsfärja.

Eller någon form av nattklubbsägare från Miami :D

Svår gåta i övrigt *whatever*

Chaan
2010-08-23, 19:40
Fan jag glad jag blev när jag fattade det. Gift..

Upptaget
2010-08-23, 19:53
Kul att se MS iaf! han är fortfarande stoor.

Chaan
2010-08-23, 19:56
De var väldigt duktiga på att spika. Bättre än jag trodde detta program.

MasterChief
2010-08-23, 19:57
När skulle han bänka 300?

Stoltz
2010-08-23, 19:58
Ni som ser det nu, en sak slog mig.

Ofta förr i tiden så sade ju alltid Gunde precis innan "rummet" vad som skulle krävas, och det var ju ofta styrka och liknande. Öser de allt på Magnus eller? :D

MasterChief
2010-08-23, 20:01
Ni som ser det nu, en sak slog mig.

Ofta förr i tiden så sade ju alltid Gunde precis innan "rummet" vad som skulle krävas, och det var ju ofta styrka och liknande. Öser de allt på Magnus eller? :D

Ja verkligen. Han har hamrat lite. Thats it.

De anstränger sig genom att skicka en skock människor att tävla hundratals mil från Sverige och "utslagstävlingen" blir att, likt en simpel femkamp, att hamra spik. Så otroligt fånigt och ospännande.

Kwon
2010-08-23, 20:01
Patrick Sjöberg är fortfarande stor!

Sjoba
2010-08-23, 20:03
Ja verkligen. Han har hamrat lite. Thats it.

De anstränger sig genom att skicka en skock människor att tävla hundratals mil från Sverige och "utslagstävlingen" blir att, likt en simpel femkamp, att hamra spik. Så otroligt fånigt och ospännande.

+1

Lika lamt som det var förr :D

Denstillasittande
2010-08-23, 20:14
Tabbe att byta ut introt. Musiken tycker jag inte heller om. Det är liksom inte spännande längre vad har hänt?

Chaan
2010-08-23, 20:16
Patrick Sjöberg är fortfarande stor!

Han är fortfarande champ enligt mig och många eftersom han inte åkt dit för doping. Själv undrat väldigt mycket över varför han "rymde" till Brasilien och han verkar ju inte dra sig för att ta otillåtna droger direkt. *Snort snort* Men faktum kvarstår han har inte åkt dit för doping vilket Sotomayor har. Precis samma med Samuelsson. Den enda som var direkt bättre än honom åkte dit, så han var världens starkaste man under många år, som inte åkt dit för doping.

Kwon
2010-08-23, 20:17
Tabbe att byta ut introt. Musiken tycker jag inte heller om. Det är liksom inte spännande längre vad har hänt?

Du har blivit äldre

Ironbabe
2010-08-23, 20:19
Ewerlöf var ådrigast!

Jarod
2010-08-23, 20:24
Ewerlöf var ådrigast!

Såg du axlarna?! Ripped to the bone.. *flex*

För övrigt så bara hackar min tv4 nu...*grr*

Denstillasittande
2010-08-23, 20:26
Roligt att se att Gunde verka bara ha hängt in sin gamla skjorta och väntat på återkomsten av fortet. Det ser ut att vara exakt samma skjorta han har på sig :D

Scratch89
2010-08-23, 20:36
Roligt att se att Gunde verka bara ha hängt in sin gamla skjorta och väntat på återkomsten av fortet. Det ser ut att vara exakt samma skjorta han har på sig :D

Gunde har bara två skjortor. En har han till Fångarna på Fortet, en har han till Gladiatorerna.

Nitrometan
2010-08-24, 08:00
Haha, den nya Fader Fouras ser ut som en sliskig dansbandssångare på valfri Ålandsfärja.
Jag tycker han ser ut som en seriemördare och nekrofilvåldtäktsman.

Patrick Sjöberg är fortfarande lång!
Han hoppar en tvåa på 270 cm!

Nitrometan
2010-08-24, 08:04
Själv undrat väldigt mycket över varför han "rymde" till Brasilien och han verkar ju inte dra sig för att ta otillåtna droger direkt. *Snort snort*
Skatteverket ville ha hans pengar. Han kom hem när de avskrev ärendet.

Roligt att se att Gunde verka bara ha hängt in sin gamla skjorta och väntat på återkomsten av fortet. Det ser ut att vara exakt samma skjorta han har på sig :D
Det är samma skjorta. Samma fort. Samma Agneta. Samma celler. Samma dvärgar. Samma pengar. Samma kamerateam. De hade tappat två nycklar så nu var det bara fem nycklar istället för sju. Annars är allt samma.
Fader Fouras dog tydligen när de glömde honom på fortet, så de fick kidnappa hans son och tvinga honom att ta plats i tornet. :(

Istället för en repris så spelar de in de gamla programmen igen.

Herr Oberst
2010-08-24, 08:05
Jag tycker han ser ut som en seriemördare och nekrofilvåldtäktsman.


Finns det nekrofilvåldtäktsmän?

Nitrometan
2010-08-24, 08:06
Finns det nekrofilvåldtäktsmän?

Vet ej. Men han ser ut som en.

Eftersom han ser ut som en sån så måste de väl finnas?






Är inte all nekrofili våldtäkt? Kan ett lik uttrycka samtycke?

Scratch89
2010-08-24, 08:12
Finns det nekrofilvåldtäktsmän?

Enligt Irene Huss så finns det ju sadistiska nekrofiler, i alla fall.

Pudzianovski
2010-08-24, 08:14
Magnus är grym! Har hört att han gör typ 2 reps eller nåt sånt i på 270kg i bänkpress! sjukt stark!

Herr Oberst
2010-08-24, 08:19
Vet ej. Men han ser ut som en.

Absolut


Är inte all nekrofili våldtäkt? Kan ett lik uttrycka samtycke?

Nä, fast inte heller göra motstånd eller säga nej. Sen hjälper det inte att sätta en kniv mot halsen på liket heller, man får ändå inte BJ

Mental
2010-08-24, 08:37
Absolut




Nä, fast inte heller göra motstånd eller säga nej. Sen hjälper det inte att sätta en kniv mot halsen på liket heller, man får ändå inte BJ

Det behövs inget motstånd eller nekande för våldtäkt, uteblivet samtycke räcker.

Men i fallet med en död mänska så är det brott mot griftefriden man får tillämpa

Herr Oberst
2010-08-24, 08:47
Men samtycke är inte det en definitionsfråga?
Märks att man varit borta från marknaden länge, och tur är väl det

Nitrometan
2010-08-24, 08:47
Det behövs inget motstånd eller nekande för våldtäkt, uteblivet samtycke räcker.
Gör det? Är det inte det de diskuterar nu, om lagstiftningen ska kräva uttryckligt samtycke?

mangs
2010-08-24, 08:50
Denna tråden har fått mig att skratta flera gånger. Troligtvis mer underhållningsvärde än något program TV4 kan sända.

Nekrofilväldtäktsman, ha ha ha.

Blev det någn dans för Let's Dance-Magnus? Kanske en svängom med Agneta bland tigrarna?

Nitrometan
2010-08-24, 08:55
Han svängde om med hammaren.

Mental
2010-08-24, 08:56
Men samtycke är inte det en definitionsfråga?
Märks att man varit borta från marknaden länge, och tur är väl det

Ja, om du anser att en orörlig mänska som inte svarar på tilltal eller över huvudtaget ger dig några tecken på liv, är det samma som ett samtycke, så kanske det är lika bra att du är borta från marknaden ;)

Nitrometan
2010-08-24, 08:59
Ja, om du anser att en orörlig mänska som inte svarar på tilltal eller över huvudtaget ger dig några tecken på liv, är det samma som ett samtycke, så kanske det är lika bra att du är borta från marknaden ;)

Nu kommer jag att tänka på en av sketcherna i det gamla radioprogrammet "Riskradion". Det handlade om vilken som var den bästa nekrofilursäkten. Vinnaren blev:
"Men go'a konstapeln. Jag visste inte att hon va' dö'. Jag trodde hon va' från Sundsvall!"

Mental
2010-08-24, 09:04
För den presumtive krograggaren/våldtäktsmannen skulle jag rekommendera studier av brottsbalkens sjätte kapitel första paragrafen, första och framförallt andra stycket

1 § Den som genom misshandel eller annars med våld eller genom hot om brottslig gärning tvingar en person till samlag eller till att företa eller tåla en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt till fängelse i lägst två och högst sex år.

Detsamma gäller den som med en person genomför ett samlag eller en sexuell handling som enligt första stycket är jämförlig med samlag genom att otillbörligt utnyttja att personen på grund av medvetslöshet, sömn, berusning eller annan drogpåverkan, sjukdom, kroppsskada eller psykisk störning eller annars med hänsyn till omständigheterna befinner sig i ett hjälplöst tillstånd.

Grotesk
2010-08-24, 09:27
Jag gillar utvecklingen i denna tråden, från Fångarna på Fortet till nekrofili. Only at Kollo. :D

Nitrometan
2010-08-24, 09:33
Jag gillar utvecklingen i denna tråden, från Fångarna på Fortet till nekrofili. Only at Kollo. :D
Ja. Jag undrar om det var för att herr Samuelsson var med eller för att de försöker våldta ett dött program.

;)

TV-programs-nekrofili?

Lychgate
2010-08-24, 09:41
Ja. Jag undrar om det var för att herr Samuelsson var med eller för att de försöker våldta ett dött program.

;)

TV-programs-nekrofili?

Fick kaffe i näsan när jag läste detta. :laugh:

Grotesk
2010-08-24, 09:44
Ja. Jag undrar om det var för att herr Samuelsson var med eller för att de försöker våldta ett dött program.

;)

TV-programs-nekrofili?

Tv-programs-nekrofili är populärt på MTV och det sprider sig ska ni tro! Nu finns detta beprövade begrepp även på Tv4. Jag tänker rösta på SD så vi får bort sådan nekrofili och gör plats för vanlig, hederlig nekrofili.

fiskebulle
2010-08-24, 12:29
Denna tråd är bäst.

edit: Jag och de personer jag bor med hade taggat som fasen inför fångarna på fortet igår. Det var kalaskul - Dock lite störigt med alla reklampauser, men det är ok för jag kom till första bas!

Jockefoten
2010-08-24, 18:12
Fångarna på fortet ägde!
Hoppade upp och ner på hotellrummet av spänning :D.
Marie Svan och Mange var helt klart bäst.
Magnus Samuelsson- Bäst i Världen på hammare och spik
Magnus Samuelsson - Bäst i Världen på korv.


Nu längtar jag bara till Charlotte Kalla ska vara med.

Herr Oberst
2010-08-24, 18:20
Text


Enklast vore väl om man mailade regeringen innan man kryper på hålet? Kanske borde köpa in trådlösa skrivare på krogen som vem som helst kan koppla upp sig på. Då kan både en själv och ens ragg tanka ner en färdig ONS-mall i pdf-format, printa ut den och sen skriva på sitt samtycke.

Det kan fan inte vara lätt att vara singel i dagens samhälle
Fast Fort Boyard ligger ju i Frankrike och där ser väl regelverket lite annorlunda ut. Kanske kan Bébé Fouras leva ut sina lustar där?

KaptenKnäsvag
2010-08-24, 19:04
Nya Fader Fourah är gammelman från Hem till midgård ??

robertcop
2010-08-24, 19:12
Nu längtar jag bara till Charlotte Kalla ska vara med.

Ska Kalla vara med? *cupid*

Jockefoten
2010-08-24, 19:13
Seriöst de som inte vet vem Fadde F är borde skämmas:

sqrdHKN9I-o

Jockefoten
2010-08-24, 19:14
Ska Kalla vara med? *cupid*

Kalla ska vara med *love*

Zibbe
2010-08-24, 19:14
Nya Fader Fourah är gammelman från Hem till midgård ??

Skulle säga att jag är 99% säker, min audionoma förmåga har aldrig svikit mig! (Om det nu finns något som kallas audionom förmåga...läs annars hörsel :))

Herr Oberst
2010-08-24, 19:19
Nya Fader Fourah är gammelman från Hem till midgård ??

Japp
Hem till Midgård är det bästa som någonsin gjorts, fast gammelman är väl sisådär. Bébé Fourah är än värre

AronP
2010-08-24, 19:21
Vad störande att dom beskriver vad man behöver i cellen helt olika (tänkte på den cellen med hammaren där man skulle hugga av kedjan). Visar ju verkligen vilken dom vill ha in i cellen. Syntes till viss del i boxningsgrejen också där Rabih tänkte köra först.

Nitrometan
2010-08-25, 06:49
Vad störande att dom beskriver vad man behöver i cellen helt olika (tänkte på den cellen med hammaren där man skulle hugga av kedjan). Visar ju verkligen vilken dom vill ha in i cellen. Syntes till viss del i boxningsgrejen också där Rabih tänkte köra först.

Ja? Det är ju en del av programmet att de försöker vara med och påverka vem som går in i cellen.

Dans-Tobbe var bäst igår. Glad som en kanin på syra och duktig i alla celler. :thumbup:

AronP
2010-08-25, 10:37
Ja? Det är ju en del av programmet att de försöker vara med och påverka vem som går in i cellen.

Har inget emot att dom försöker förklarar vad för person som passar till uppgiften som går in men det borde vara upp till laget att bestämma vem denna personen är (t.ex vem är den starkaste i vårt lag) och inte ledningen, som det ser ut nu så har ledningen tänkt ut att en viss person ska göra en speciell cell och säger saker för att beskriva den personen och inte saker som krävs för cellen. Då kan gunde lika gärna säga att åt Magnus att göra en viss cell. Som igår när Sibel inte ens fick göra cellen för att hon nyss hade gjort klättrat och därför var slut.

Vezzlan
2010-08-25, 19:58
Kul att se handbollslegendarerna besegra fotbollspojkarna (med sousse)! :)

David Brent
2010-08-25, 20:31
Kalla ska vara med *love*

När då? Jag hittade henne inte i något lag denna säsong.

Kwon
2010-08-25, 20:36
Seriöst de som inte vet vem Fadde är borde skämmas:
sqrdHKN9I-o

Va? Det där är väl inte Fadde? Sådär såg han inte ut senast på Spybar!

Han brukar ha mycket mörkare hår.

Pepparkakssmurfen
2010-08-25, 21:01
Jag fattar inte,är det nya avsnitt,ELLER?!?

David Brent
2010-08-25, 21:04
Jag fattar inte,är det nya avsnitt,ELLER?!?

Ja.

bubbe
2010-08-25, 21:07
Gunde igår, "DU MÅSTE TA DEN I BAKEN" :laugh:

David Brent
2010-08-30, 20:15
Det gick inget vidare för Smash Hits. Första laget med noll nycklar hittills?

Jarod
2010-08-30, 20:17
Det gick inget vidare för Smash Hits. Första laget med noll nycklar hittills?

Dom

va

kass.

:D

fiskebulle
2010-08-30, 20:17
Det gick inget vidare för Smash Hits. Första laget med noll nycklar hittills?

Det är sanningen.

Sitter förövrigt och trollar på tv4's kommentarfunktion.. Oh the funziez

Jockefoten
2010-08-30, 20:20
Jag gissar på strand som svar på gåtan

Herr Oberst
2010-08-30, 21:00
Vadfan gjorde legendaren Mikkey Dee med de där smash-fjantarna?
En riktig musiker tillsammans med 3 låtsas-snubbar. Vem bruden och den mörkhyade pågen var vet jag i och för sig inte

Pejij
2010-08-30, 21:16
Vadfan gjorde legendaren Mikkey Dee med de där smash-fjantarna?
En riktig musiker tillsammans med 3 låtsas-snubbar. Vem bruden och den mörkhyade pågen var vet jag i och för sig inte
Riktiga superstars:

H8NRKEtQkoQ

3Qpz9OuCqik

Herr Oberst
2010-08-30, 21:21
Men shit alltså...
Okej sista låten har man ju hört, fast den är ju inte bättre för det. Det är allt han gjort antar jag.

Herr Oberst
2010-08-30, 21:26
Såhär ska det se ut
1M4FG1UXH5w

Scratch89
2010-08-30, 22:00
Gj1eobPQlek

mangs
2010-08-31, 07:50
Är det bara jag eller känns det som om alla tävlanden är väldigt hårt kopplade till TV4 genom olika andra produktioner. Det känns inte som om de är med av ren vilja utan snarare för att de är livegna och har någon form av kontrakt där de bundot sig att medverka i diverse fjantprogram?

En gång i tiden var TV4 en med den tidens mått mätt en bra kanal men numera är de utan tvekan den sämsta svenska kanalen. Jag har glimtat förbi FÅnagrna på fortet och måste säga att jag tycker det är bättre att de återuppväckt Bingolotto eller något annat antikt program, eller o wait, de har aldrig lagt ner den skiten. :)

Scratch89
2010-08-31, 07:55
Är det bara jag eller känns det som om alla tävlanden är väldigt hårt kopplade till TV4 genom olika andra produktioner. Det känns inte som om de är med av ren vilja utan snarare för att de är livegna och har någon form av kontrakt där de bundot sig att medverka i diverse fjantprogram?

En gång i tiden var TV4 en med den tidens mått mätt en bra kanal men numera är de utan tvekan den sämsta svenska kanalen. Jag har glimtat förbi FÅnagrna på fortet och måste säga att jag tycker det är bättre att de återuppväckt Bingolotto eller något annat antikt program, eller o wait, de har aldrig lagt ner den skiten. :)

Det känns som att de som är med i programmet är de som är väldigt mediakåta, men som inte riktigt har klarat av en egen karriär. Jag tänker på Idolsnubbarna Rabih och Eddie, t.ex. Även Kevin och Sibel hamnar inom den kategorin, även fast de faktiskt har talang.

Och sen har vi ju Magnus Samuelsson...

Nitrometan
2010-08-31, 07:56
Vadfan gjorde legendaren Mikkey Dee med de där smash-fjantarna?
Ja? vaffan?

Jag blev ledsen. Stackars Micke D.

Är det bara jag eller känns det som om alla tävlanden är väldigt hårt kopplade till TV4 genom olika andra produktioner. Det känns inte som om de är med av ren vilja utan snarare för att de är livegna och har någon form av kontrakt där de bundot sig att medverka i diverse fjantprogram?
Det är nog ingen vild gissning. Det finns nog nån klausul i deras kontrakt som binder dem att göra ett antal TV4-produktioner.





Tur att det blev en nolla för smash-fjantarna...

Jockefoten
2010-08-31, 19:14
Dagens laguppställning måste ju vara säsongens bottennapp?
Kände mig ändå rätt nöjd när Anna Books något övergödda dotter misslyckades med uppgiften.

David Brent
2010-08-31, 19:27
Dagens laguppställning måste ju vara säsongens bottennapp?
Kände mig ändå rätt nöjd när Anna Books något övergödda dotter misslyckades med uppgiften.

Ja, det känns inte så spännande direkt.

PowPow
2010-08-31, 19:32
AAAAAAAAAAAAAAH. Satte på programmet och fick se 2 stycken Wahlgren och en Anna Book.

Herrejäklar.

David Brent
2010-08-31, 20:04
Barnen har minst sagt tur med sekundrarna.

Dissector
2010-08-31, 20:07
Haha, den där nya Fader Fouras är ju väldans kass.

Phille
2010-08-31, 20:24
Haha, den där nya Fader Fouras är ju väldans kass.

Säg inte så om gammelman *grr*.

Chrillee
2010-08-31, 20:30
Barnen har minst sagt tur med sekundrarna.

Som taget ur en actionrulle. ;)

Book'arna var ruggigt lika varandra!
Garva som fan när Pernilla var uppe på bandet, inte många rätt där inte. :D

Nitrometan
2010-09-01, 07:35
Tvingar TV4 "sina" kändisar att sälja ungarna till återupplivade underhållningsprogram?

Är barnarbete OK om det gäller skådespeleri eller deltagande i TV?

Nitrometan
2010-09-01, 07:37
AAAAAAAAAAAAAAH. Satte på programmet och fick se 2 stycken Wahlgren och en Anna Book.
Det var ju dubbelt av allt?

2 x Wahlgren
2 x Book
2 x Herrey
2 x Crafoord

*gah!*

Herr Oberst
2010-09-01, 07:43
Tvingar TV4 "sina" kändisar att sälja ungarna till återupplivade underhållningsprogram?

Är barnarbete OK om det gäller skådespeleri eller deltagande i TV?

Och i hur många år står barnen i skuld till TV4 nu?

Nitrometan
2010-09-01, 07:51
Och i hur många år står barnen i skuld till TV4 nu?
:D

"För femton år sen 'fick' du vara med i Fånarna på Fortet så nu måste du vara med i vårt nya program Bonde söker stjärna på is."

Bra tänkt där. TV4 utnyttjar dem ordentligt.

Herr Oberst
2010-09-01, 07:56
så nu måste du vara med i vårt nya program Bonde söker stjärna på is."[/I]


Haha ja jävlar.
(K)analen som bryr sig

David Brent
2010-09-01, 19:02
Final nu :)

Jockefoten
2010-09-01, 19:07
Magnus får gripa in direkt och lära kärringen hur det går till.

Denstillasittande
2010-09-01, 19:32
Hejja handbollslaget !!
Goare personer finns ju knappt och alla dessa timmar man njutit av se dem spelat handboll.
"Solen i ögonen" Magnus kan åka hem igen.

petersson
2010-09-01, 19:43
haha nu hade han solen i ögonen igen

Jockefoten
2010-09-01, 19:44
Inte utan Magnus!

Herr Oberst
2010-09-01, 22:18
Skönast taktik när Ljubo slänger upp slangen på axlarna

David Brent
2010-12-25, 20:14
Bümp

Poxeman
2010-12-25, 20:36
Kalla är nog den enda i världen som kan få mig att kolla det programmet igen.

Jockefoten
2010-12-25, 21:31
Kalla är nog den enda i världen som kan få mig att kolla det programmet igen.

Man kan gå över lik för Kalla, vilken tävlingsinstinkt hon har!
Hoppas de går till final, hade varit kul att se våra tappra skidåkare spöa ännu ett gäng b-kändisar.
Någon som noterade var Emil kallade en av ormarna? :D

W.J
2010-12-25, 21:59
går det inte se programmet igen?
Missade det och kollade på Tv4.se /play , dom hade bara småklipp på ''fångarna på fortet'' men inga hela avsnitt.. någon som vet? :)

Jockefoten
2010-12-25, 22:02
går det inte se programmet igen?
Missade det och kollade på Tv4.se /play , dom hade bara småklipp på ''fångarna på fortet'' men inga hela avsnitt.. någon som vet? :)

Jo hela avsnittet finns där. På första sidan till och med.

Exdiaq
2010-12-25, 22:05
Fler än jag som tänker på den här videon när man ser Sjödins "engagemang"?

1JynBEX_kg8

Jockefoten
2011-01-29, 16:20
Bump!

Ikväll är det final! Skidlandslaget mot nåt annat lag. Både Anna och Emil har tvittrat om det så jag gissar på en succé även ikväll!

Jockefoten
2011-01-29, 22:41
Var det bara jag som tittade eller?
Skidlandslaget var totaley awesome! Robin Bryntesson borde bli professionell fångarna på fortet deltagare.

egge
2011-01-30, 03:47
Jag satt allvarligt talat och blev irriterad på att någon kan välja att ha en sådan frisyr. Herregud.

Kwon
2011-01-30, 03:57
Jag satt allvarligt talat och blev irriterad på att någon kan välja att ha en sådan frisyr. Herregud.

Såg ej, länk till frisyren?