handdator

Visa fullständig version : Andreaz Engström på BODY Radio


Andreas Guiance
2010-08-23, 06:17
http://body.se/content/radio/

Även namn som Sisu, Grandmaster och Arne Persson diskuteras i programmet:thumbup:

Baboom
2010-08-23, 10:10
Så roligt att jag fick vara med!

Tycker även att intervjun blev både intressant och rolig.

rooz
2010-08-23, 10:37
Snällaste kroppsbyggar'n i stan*cupid*


Bra jåppat bodycrew!! Tycker det blir bättre & bättre!

130kg finsk sisu
2010-08-23, 11:10
Andreaz är en skön kille som hjälpte mej enormt! Kan nog säga att muskelmassan näst intill behölls intakt trots 15-18kg viktnedgång. Tyvärr blev bänken lite lidande pga förändrade vinklar och "skarpare" rygg osv samt en envis armskada men i de flesta andra övningar var styrkeförlusten minimal.
Tackar Andreaz och ni som vill deffa så bjudkillen en slant för ett optimalt matprogram!

Andreas Guiance
2010-08-23, 12:45
Så roligt att jag fick vara med!


Kul att ha dig med!


Bra jåppat bodycrew!! Tycker det blir bättre & bättre!

Det tackar vi för:)

Baboom
2010-08-23, 14:36
Aww, ni är för snälla *love*

jens__E
2010-08-23, 14:43
Har precis laddat hem den och ska gå ut på balkongen och lyssna.

Kan bli intressant, har tidigare bara lyssnat på casten med Zone och den är helt underbar. Men intervjuar man Zone kan det inte bli annat än bra. :)

jens__E
2010-08-23, 18:03
Intressant.
Andy verkar hur skön som helst.

Och oj vilken stockholmska det var!! :)

Det enda jag stör mig på på de här podcasterna är att allas mikrofoner är på olika volymer, det gör att vissa hörs jätte högt medan vissa hör man knappt vad de säger. Det märks speciellt när man lyssnar med hörlurar. Då får man oftast höja när den som blir intervjuad pratar med de i "studion" håller på att spränga trumhinnorna på en när de sätter igång.

Och Andy-special är grym! Gjorde den lite egen när jag testade den, böt ut kycklingen mot quorn. Men kanoners. Blir nog en sån när jag är i storstaden nästa gång. :)

C.E.J.
2010-08-23, 18:06
AMAGAD Andreaz sa "gymma"! Kolo-ban dirr!!

närå :) enjoying the interview so far!

nmanradnävna
2010-08-23, 18:09
Kul med kolokändisar :D

Ljudkvalitén hade dock behövts bättras på

C.E.J.
2010-08-23, 18:21
Det där om Smulter, står det i hans journal eller var kan man läsa om det?

minishcap
2010-08-23, 18:26
Så när kommer tricepsdiskussionen med Arne? :D

Andreas Guiance
2010-08-23, 18:44
Intressant.
Andy verkar hur skön som helst.

Och oj vilken stockholmska det var!!

Det enda jag stör mig på på de här podcasterna är att allas mikrofoner är på olika volymer, det gör att vissa hörs jätte högt medan vissa hör man knappt vad de säger. Det märks speciellt när man lyssnar med hörlurar. Då får man oftast höja när den som blir intervjuad pratar med de i "studion" håller på att spränga trumhinnorna på en när de sätter igång.

Och Andy-special är grym! Gjorde den lite egen när jag testade den, böt ut kycklingen mot quorn. Men kanoners. Blir nog en sån när jag är i storstaden nästa gång.

Stockholmskan blir nog svår att göra något åt;) Däremot håller jag med dig om att det är lite olika ljudnivåer – ska försöka fixa det bättre nästa gång.

Kul med kolokändisar :D

Ljudkvalitén hade dock behövts bättras på

Tyckte faktiskt att ljudkvalitén var rätt bra den här gången ändå?:) (Förutom att det var lite olika volym.) Men det är klart, den kan alltid bli bättre.

Så när kommer tricepsdiskussionen med Arne? :D

Så snabbt som möjligt:thumbup:

Andy.da.wohoo
2010-08-23, 18:51
Kul intervju! Jag gillar överlag alla era intervjuer hittills, det ända jag vill gnälla på är att det är olika volym på mikrofonerna, men det går att leva med :)

Keep it up! :thumbup:

Andreas Guiance
2010-08-23, 19:58
Kul intervju! Jag gillar överlag alla era intervjuer hittills, det ända jag vill gnälla på är att det är olika volym på mikrofonerna, men det går att leva med :)

Keep it up! :thumbup:

Kul att du gillar dem!:)

Håller som sagt med om volymerna – ska försöka åtgärda det till nästa gång. Är fortfarande lite n00b på redigeringsverktygen.

Baboom
2010-08-23, 20:15
Det där om Smulter, står det i hans journal eller var kan man läsa om det?

http://www.andreazengstrom.se/2010/05/andy-hjalper-varldsmastare-i-bank.html