handdator

Visa fullständig version : Fråga angående faktura


spoty
2010-08-22, 20:22
TJena, tänkte beställa en gymprodukt, min mor är väldigt "gammalmodig" så hon gillar inte proteinpuvler osv, jag vet, det är patetiskt.


Nu tänkte jag köpa en produkt via faktura då jag inte har pengar nu, nu undrar jag. Får man fakturan i paketet på posten eller får man det via brevlådan?

Hemsidan är mms*****

J.V
2010-08-22, 20:46
Du kan väl förmodligen välja SMS-avisering, alltså kommer hon aldrig få veta om ditt hyss.

Sjoba
2010-08-22, 20:49
Dom gånger jag beställt med faktura så har det kommit med paketet.

ThisIsTheOne
2010-08-22, 20:55
Ja, fakturan följer med i paketet och du kan välja SMS-avisering.

Annars kan det nog vara en god idé att lugnt och sakligt förklara för morsan vad proteinpulver egentligen är, men det var ju inte det du frågade om så jag ska sluta moralpredika. :)

spoty
2010-08-22, 20:58
Annars kan det nog vara en god idé att lugnt och sakligt förklara för morsan vad proteinpulver egentligen är, men det var ju inte det du frågade om så jag ska sluta moralpredika. :)


Gud vad jag har försökt :)

Pepz
2010-08-22, 21:28
TJena, tänkte beställa en gymprodukt, min mor är väldigt "gammalmodig" så hon gillar inte proteinpuvler osv, jag vet, det är patetiskt.



nej det är inte patetiskt utan fullt normalt och vettigt.

frong
2010-08-23, 21:53
nej det är inte patetiskt utan fullt normalt och vettigt.

Hur kan det vara vettigt?

Ondskapelsen
2010-08-24, 07:22
Hur kan det vara vettigt?

Jag tror inte han menar att det är vettigt att motpredika proteinpulver.
Det är snarare vettigt att vara kritisk mot saker man inte har någon direkt relation till eller ingen förståelse för.

Pepz
2010-08-24, 10:12
Hur kan det vara vettigt?

Jag tror inte han menar att det är vettigt att motpredika proteinpulver.
Det är snarare vettigt att vara kritisk mot saker man inte har någon direkt relation till eller ingen förståelse för.

+1

bara smågrabbar som tror att proteinpulver är något magiskt och ett måste.
föräldrar är dessutom skeptiska med all rätt eftersom proteinpulvret inte behövs vid en adekvat kost.

Ondskapelsen
2010-08-24, 10:55
+1

bara smågrabbar som tror att proteinpulver är något magiskt och ett måste.
föräldrar är dessutom skeptiska med all rätt eftersom proteinpulvret inte behövs vid en adekvat kost.

Sedan att många oförstående föräldrar tror att proteinpulver är detsamma som AAS är ingenting vi behandlar i våran åsikt :).

Det är fortfarande hälsosamt att vara skeptisk och frågande.


Ungdomar hittar snarare på anledningar att få köpa proteinpulver och vara "en i gänget" än att käka det pga bristande proteinintag.
Dem äter mindre mat för att dem tar proteindrinkar. Inte tar proteindrinkar för att dem inte äter tillräckligt med mat.

Gurra med O
2010-08-24, 21:14
Gud vad jag har försökt :)

När jag var yngre och bodde hemma så hade jag samma bekymmer morsan trodde allt som kom i pulver form var antingen knark eller anabola. en dag när hon laga mat så kom jag på en briljant ide att förklara vad protein är. så in i köket tog en fläskottlet och höll upp den i ena näven och protein burken i den andra och bara sa detta är protein och höll fram fläskkotletten sen höll jag fram burken och sa fläskkotlett i pulver form. sen sa hon aldrig något mer sen om mitt protein pulver hemma. man ska chocka då går det in lättare hos morsor :thumbup:

frong
2010-08-25, 16:19
+1

bara smågrabbar som tror att proteinpulver är något magiskt och ett måste.
föräldrar är dessutom skeptiska med all rätt eftersom proteinpulvret inte behövs vid en adekvat kost.

Det är ju trots allt protein, de kan ju inte vara emot protein...