handdator

Visa fullständig version : Vafalls, bandage-smak? (lista dina erfarenheter)


Grotesk
2010-08-20, 15:27
Min Kvarg smakade bandage nyss, eller kanske plåster. Den smakade iaf sjukhus. Jag blandade med vatten och Funlight.

Vad har du ätit som smakar bandage alt. plåster? Berätta!

Edit: För er som inte vet vad bandage är så la jag in en rolig bild i form utav bacon-bandage:

http://www.apostropher.com/blog/img/baconstrips.jpg

sodomizer
2010-08-21, 23:12
Hahaha, fy fan vad bizarrt. Vad smakar bandage? Hahahaha. Men jag kom att tänka på en gång när jag blivit sydd i munnen. När suturtråden började lösas upp smakade det inte gott...

filmjölk
2010-08-21, 23:28
Drog bort en förvuxen näspolyp en gång (tänk en svullen körtel/tumör som sitter fast med en smal "stjälk" från bihålorna och själva "kroppen" lika stor som sista leden på din tumme) då fick jkag lokalbedövning som bara rann ner i halsen, efter det blodstoppande vadd med bedövningsmedel i som också rann ner i halsen, smakade bandage blandat med snor och blod i två dagar:)

Grotesk
2010-08-23, 10:52
Drog bort en förvuxen näspolyp en gång (tänk en svullen körtel/tumör som sitter fast med en smal "stjälk" från bihålorna och själva "kroppen" lika stor som sista leden på din tumme) då fick jkag lokalbedövning som bara rann ner i halsen, efter det blodstoppande vadd med bedövningsmedel i som också rann ner i halsen, smakade bandage blandat med snor och blod i två dagar:)

Kan det vara detta som hänt min Kvarg? *grr*