handdator

Visa fullständig version : 7-keto


DiZi
2003-10-23, 18:24
Jahaja tänker ni, ännu ett inlägg om 7-keto...
Så är fallet... Frågan denna gång är om någon i forumet testat nån av de olika fabrikatens 7-keto kapslar som kan säga att dom faktiskt märkt skillnad? Har läst lite överallt om det, men undrar nu om det verkligen är något som fungerar?

Har sett folk rekomendera det, men har dock inte sett någon som sagt att det är bra eller dylikt, jag menar räcker att kolla på priset: Tycker själv att 300+ för en burk med 60 kapslar är väldigt mycket...

Jag kan tillägga att jag inte förväntar mig något biffmedel då jag vet att dessa inte existerar, utan bara om det verkligen förbränner underhudsfett?

Mvh Daniel

Jarod
2003-10-25, 12:08
Läs Monica Wieckowskis artikel...


m o w i f i t (http://www.mowifit.com/supp-01-02-01.htm)

Mvh

DiZi
2003-10-25, 15:13
Originally posted by Jarod
Läs Monica Wieckowskis artikel...


m o w i f i t (http://www.mowifit.com/supp-01-02-01.htm)

Mvh

Tack så mycket Jarod... Jag läste hela artikeln, väldigt intressant, men du, det är en grej jag inte förstår... Nämligen detta:

"Det bör tilläggas att DHEAs metaboliter inte kan omvandlas till könshormoner, så ta inte tillskottet för att öka testosteronnivåerna."

Vad exakt menas med att det inte kan omvandlas till könshormoner? Vad gör dessa hormoner?

Vet du det?

Jarod
2003-10-25, 15:46
Könshormoner = testosteron coh östrogen.... Vad dom gör BÖR du veta...:cool:

Mvh

DiZi
2003-10-25, 17:30
Originally posted by Jarod
Könshormoner = testosteron coh östrogen.... Vad dom gör BÖR du veta...:cool:

Mvh

Thx, jodå, visst gör jag det, men du... Har du testat 7-keto själv? Och kan rekomendera / eller rekomenderar du inte produkten alls? :naughty:

Jarod
2003-10-25, 20:12
Har inte testat å tänker inte göra det heller... Det jag rekommenderar är hård träning, bra vila, en sund kost och ett allmänt sunt leverne!

Mvh

z_bumbi
2003-10-25, 20:30
Originally posted by Jarod
Har inte testat å tänker inte göra det heller... Det jag rekommenderar är hård träning, bra vila, en sund kost och ett allmänt sunt leverne!

Mvh

Och så var det där med tobaken också... :D

Jarod
2003-10-25, 20:32
*host* (rökhosta)

eeh... :em: *host*

.....vaddå...:confused:

Mvh;)

DiZi
2003-10-25, 21:09
Originally posted by Jarod
Har inte testat å tänker inte göra det heller... Det jag rekommenderar är hård träning, bra vila, en sund kost och ett allmänt sunt leverne!

Mvh

Okej :D

Men det där med tobak skippar jag nog :smokin: