handdator

Visa fullständig version : xtend, rage x2, rage extreme, rage LTD, eller no-xplode?


oscarbengtsson
2010-08-18, 19:57
Hej!
Använder mig just nu av, gainerpro, crea-nox innan träning, och kreatin monohydrat. Min crea-nox burk börjar taslut, och jagska inhandla mig en ny typ av pwo. Tänker inte fråga vad som är bäst, något förslag på vad jag ska välja och varför? Några andra tips på andra kosttillskott som kan fungera att använda sig av tillexempel efter träning?

mvh:oscar

ThisIsTheOne
2010-08-18, 20:35
Xtend är en BCAA-produkt och skiljer sig mot de andra du listar i rubriken. Vill du ha en PWO (nåt som är tänkt att öka styrka, träningssug och pump) kan du testa Rage av något slag. Många tycker att de funkar bra.

vicarious
2010-08-18, 22:14
Rekommenderar Rage. Finns en uppsjö av PWO-produkter du kan välja mellan. Lite svårt att välja faktiskt.

Efter träningen, ät mat.

oscarbengtsson
2010-08-19, 00:39
så.. får jag någon effekt om jag skulle testa använda mig av både xtend och rage? :)

blondyz
2010-08-19, 00:40
så.. får jag någon effekt om jag skulle testa använda mig av både xtend och rage? :)

ja.

oscarbengtsson
2010-08-19, 00:49
då menar jag alltså att ta båda tillskotten innan träning, eller.. jag kanske skulle köra rage innan träning och xtend under träning?! :)

blondyz
2010-08-19, 01:07
då menar jag alltså att ta båda tillskotten innan träning, eller.. jag kanske skulle köra rage innan träning och xtend under träning?! :)

rage 30 min innan, xtend direkt före och efter kör jag.

macsacre
2010-08-19, 04:46
NO Xplode!

ChinChek
2010-08-19, 10:14
Kör Rage Extream Pear just nu. Tycker den funkar bra. Tar den ca 30 min före träning tillsamman med en EAA produkt, Amino rush FF för tillfället.

Sjoba
2010-08-19, 10:58
då menar jag alltså att ta båda tillskotten innan träning, eller.. jag kanske skulle köra rage innan träning och xtend under träning?! :)

xtend är ett aminosyrekomplex, det tar du i samband med träning. Före, efter, under, du väljer själv. Jag tar mitt före och efter.
Dom andra produkterna du undrade över är PWO:s. Välj efter hur fet din portmonnä är och vad du själv gillar. Själv tycker jag att RAGE är riktigt bra, och man hör aldrig dåliga saker om just den produkten. Sen är den inte svindyr heller. Vilken RAGE du väljer spelar nog mindre roll, tror allihopa är bland dom nya.
PWO:n tar du runt 30-40 minuter innan passet, du märker lite hur du vill ha det.