handdator

Visa fullständig version : hur ni gick upp i vikt första året


twizzzt
2010-08-17, 21:50
Jag kan inte säga att jag inte är taggad redan nu, jag har ett stort mål om att bibehålla min styrketräning i minst ett år innan jag tar min första vecko-paus.

Mitt läge är att jag väger mindre än önskat och vill givetvis öka så mycket som möjligt tills våren kommer igen.
Just nu spelar formen ingen roll, det får vara fett, vätska och musklmassa.

Vad jag behöver höra är andra som har lyckats och hur mycket. Dels för att bli taggad på att nå samma mål som ni, och dels för att inte hoppas på för mycket.

Jag kör styrketräning tillsammans med NO-Explode, Gainer pro, Whey 80, Omega3 och skall se över möjligheter med kreatin i kombination med Explode.

Tacksam för svar!!!!:thumbup:

Sjoba
2010-08-17, 21:53
Vad är problemet? Bulka? Ligg på kaloriöverskott och ett högt proteinintag och träna hårt så kommer du gå upp i vikt och bygga muskler. Ingen idé att gå upp i vikt för fort, bara onödigt att lägga på sig extra fläsk.

twizzzt
2010-08-17, 22:01
Vad är problemet? Bulka? Ligg på kaloriöverskott och ett högt proteinintag och träna hårt så kommer du gå upp i vikt och bygga muskler. Ingen idé att gå upp i vikt för fort, bara onödigt att lägga på sig extra fläsk.

Jag har inget direkt problem, mest intresserad av att höra andras erfarenheter =)
Men det är nog sant det du säger om att det är onödigt att gå upp för snabbt och på fel sätt.

Tack

Fastback
2010-08-17, 22:22
Du har postat i fel forumdel. Kolla med en Modd om han kan flytta den för dig så är det nog lättare att få bra svar ! :)