handdator

Visa fullständig version : Vill bli fett trimmad


snurresprett
2010-08-17, 15:33
Alright nu är sommarn över så nu ska ja rikta in mig på beach 2011

Grejen e att jag för tillfället har riktig jävla lök kropp med allt inbalndat, feta lovehandless, hängpattar ja u name it och jag har de.

Så kan någon expert tipsa mig om hur man ska träna för att få bort mina jävla bitchtits och badringen runt magen

tack på förhand

Beach 2011 here I come!

LinusM
2010-08-17, 15:35
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881
Tada!

Sjoba
2010-08-17, 15:36
Eeeeehh.... Troll?
Du kan inte träna på något specifik sätt för att bli av med fett här och där. Ät mindre.

Läs: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

hidden
2010-08-17, 17:14
Rör på dig och ät mindre!

Vilson
2010-08-17, 18:03
Eeeeehh.... Troll?
Du kan inte träna på något specifik sätt för att bli av med fett här och där. Ät mindre.

Läs: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

Troll för att han är ute i "för god" tid eller hur då?

Kejikeo
2010-08-17, 18:23
VKs0oEIVOck

Sjoba
2010-08-17, 18:39
Troll för att han är ute i "för god" tid eller hur då?

Troll för att han är helt oseriös och frågar "shululu jag vill bli fett trimmad, typ rippad på 4 veckor för jag har värsta magen aight hur ska jag träna kthxbai!"

Det ligger säkerligen flera hundra trådar om hur man går ner i vikt uppe både här och på andra forum, och en enkel sökning genom antingen sökfunktionen eller google hade på 5 sekunder kunnat visa honom vägen till en sådan.
I nästan samtliga av dessa trådar (på kolozzeum) länkas det till Grubs deffguide, som för övrigt är den första stickyn på forumdelen där han postade detta. Den är ungefär 2cm under den övre "skapa ny tråd"-knappen, och hade han använt den undre så hade han gått förbi säkert 5 trådar om hur man går ner i vikt.

:banned



..... :D

Grapeman
2010-08-17, 19:11
Den är ungefär 2cm under den övre "skapa ny tråd"-knappen, och hade han använt den undre så hade han gått förbi säkert 5 trådar om hur man går ner i vikt.

:banned



..... :D

Indeed ;)

dream_theater_
2010-08-17, 19:43
I nästan samtliga av dessa trådar (på kolozzeum) länkas det till Grubs deffguide, som för övrigt är den första stickyn på forumdelen där han postade detta. Den är ungefär 2cm under den övre "skapa ny tråd"-knappen, och hade han använt den undre så hade han gått förbi säkert 5 trådar om hur man går ner i vikt.

:banned



..... :D


Det säger han som gjort en tråd om EAA? :)

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=142110

Sjoba
2010-08-17, 19:54
Det säger han som gjort en tråd om EAA? :)

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=142110

Ohja, jag frågade om skillnaden mellan BCAA och EAA, och det var långt innan hela den debatten hade börjat på forumet.
Att folk ställer frågor med en bra attityd är helt okej, även om dom ställer dumma frågor som blivit besvarade massvis med gånger, men att folk ställer dumma frågor och dessutom har en dålig attityd och klart och tydligt visar att dom inte bryr sig, det tycker jag är dålig stil.
Men visst har du helt rätt i att jag hade kunnat fråga i EAA-tråden.

Är du av en annan åsikt?

dream_theater_
2010-08-17, 20:09
Ohja, jag frågade om skillnaden mellan BCAA och EAA, och det var långt innan hela den debatten hade börjat på forumet.
Att folk ställer frågor med en bra attityd är helt okej, även om dom ställer dumma frågor som blivit besvarade massvis med gånger, men att folk ställer dumma frågor och dessutom har en dålig attityd och klart och tydligt visar att dom inte bryr sig, det tycker jag är dålig stil.
Men visst har du helt rätt i att jag hade kunnat fråga i EAA-tråden.

Är du av en annan åsikt?

Nej din attityd är långa vägar bättre. Att göra ett inlägg med det språket känns nästan som ett hån. Jag tyckte det bara var lite kul att du hänvisade till stickyn, för den missar ta mig fan alla..:) Det gjorde jag med när jag var ny!

Sjoba
2010-08-17, 20:17
Nej din attityd är långa vägar bättre. Att göra ett inlägg med det språket känns nästan som ett hån. Jag tyckte det bara var lite kul att du hänvisade till stickyn, för den missar ta mig fan alla..:) Det gjorde jag med när jag var ny!

Bra, då ligger vi på samma våglängd i den här frågan :) Ja, att folk missar stickyn när dom är nya kommer alltid att ske, men man kan tänka att dom borde veta om den efter 3 år som reggad.
Ber man dock om hjälp med dålig attityd så tycker jag absolut att man ska vara glad om man får ett svar i annan anda.

snurresprett
2010-08-17, 20:52
haha hårda kommentarer man fick.

Okey kanske borde läst igenom lite andra trådar först men faktum kvarstår att jag måste förlora fett runt brösten och runt midjan.
So let me refrase. Hur gör man för att förlora fett vid bröstet och midjan.

Bättre så?

wo0ord
2010-08-17, 20:59
Du kan inte punktmarkera vart du vill förbränna ditt fett

x824
2010-08-17, 21:01
haha hårda kommentarer man fick.

Okey kanske borde läst igenom lite andra trådar först men faktum kvarstår att jag måste förlora fett runt brösten och runt midjan.
So let me refrase. Hur gör man för att förlora fett vid bröstet och midjan.

Bättre så?

Än så länge så har man inte funnit något sätt att punktförbränna fett. Vill du minska i fett så måste du göra av med mer energi än vad du får i dig. Ett underskott kan du uppnå genom att äta mindre eller genom att röra dig mer. En kombination av båda är en god idé.

Sjoba
2010-08-17, 21:20
haha hårda kommentarer man fick.

Okey kanske borde läst igenom lite andra trådar först men faktum kvarstår att jag måste förlora fett runt brösten och runt midjan.
So let me refrase. Hur gör man för att förlora fett vid bröstet och midjan.

Bättre så?

Du har alltså fortfarande inte läst guiden som två personer har länkat till dig? Det två första posterna i tråden t.o.m.

Los
2010-08-17, 21:24
Du har alltså fortfarande inte läst guiden som två personer har länkat till dig? Det två första posterna i tråden t.o.m.

Kolla hans meddelandehistorik så förstår du bättre...

karlingen
2010-08-18, 14:38
Än så länge så har man inte funnit något sätt att punktförbränna fett. Vill du minska i fett så måste du göra av med mer energi än vad du får i dig. Ett underskott kan du uppnå genom att äta mindre eller genom att röra dig mer. En kombination av båda är en god idé.

Fettsugning då? *kissass*

dream_theater_
2010-08-18, 17:28
Fettsugning då? *kissass*

Är ingen form av förbränning... :smash:

Sniggel
2010-08-18, 18:16
Är ingen form av förbränning... :smash:

Jo om man slänger det på brasan efteråt :D

Sniggel
2010-08-18, 18:17
Kolla hans meddelandehistorik så förstår du bättre...

Lol, patient troll eller true story?

OskarNorberg
2010-08-19, 21:25
Jo om man slänger det på brasan efteråt :D

I lol'd!