handdator

Visa fullständig version : Tråden om sanningar


MasterChief
2010-08-12, 20:14
Med internets högsta forummedlems-IQ så måste det finnas väldigt mycket sanningar att deklarera.

Det kan vara små sanningar som "det kan aldrig bli för mycket kolsås" till mer episka sanningar som "kolo är bäst".

Det är givetvis fritt att kommentera andra medlemmars sanningar.

Så, vad är dagens sanning?

tntballe
2010-08-12, 20:16
Bacon är gott!

Control_61
2010-08-12, 20:19
"Kolo är det forum vars medlemmar har högst snitt-IQ".


Det är tamigfan sant.
Vad är då anledningen till att det är såhär?
Några teorier?



En seriös teori från min sida är följande:
Har man högre IQ tänker man mer på många sociala omständigheter. Man märker då sina tillkortakommanden tydligare och söker sig därför till gymmet för att kompensera. Man hamnar då på Kolo.

stridis
2010-08-12, 20:24
"Kolo är det forum vars medlemmar har högst snitt-IQ".


Källa på det?;)

Det tror jag inte alls på. Sedan att det är mycket bättre än säg flashback är en annan sak; vi skall inte jämföra oss med dem med speciella behov.

Bubban
2010-08-12, 20:33
Dagens sanning är att Kolo alltid strävar efter sanningar. Tror man inte på något så häver någon ur sig "Källa på det?" och King Grub postar en studie om att ökat intag av antioxidanter från kokt potatis ger en större penis (än vad redan gemene Kolo-medlem har).

Bahir
2010-08-12, 20:34
"Kolo är det forum vars medlemmar har högst snitt-IQ".


Det är tamigfan sant.
Vad är då anledningen till att det är såhär?
Några teorier?



En seriös teori från min sida är följande:
Har man högre IQ tänker man mer på många sociala omständigheter. Man märker då sina tillkortakommanden tydligare och söker sig därför till gymmet för att kompensera. Man hamnar då på Kolo.

Jag skulle chansa på att Kolo överträffas på IQ-fronten av forum för exempelvis matematiker, ingenjörer, etc. Det lär väl även finnas forum för exempelvis medlemmar i Mensa och andra föreningar av den typen.


En sanning: för att undvika att stå med samma ben främst när du kör tre set bröst i cable-crossen behöver du endast komma ihåg vilket ben du hade främst i det mellersta settet. När du sedan ska välja vilket ben du ska ha främst i det sista settet väljer du det ben du inte hade främst i det mellersta settet. Du behöver med andra ord inte komma ihåg vilket ben du hade främst under det första settet.

Om man däremot vill motverka asymmetri på lång sikt bör man hålla koll på vilken fot man har främst i varje set, i varje pass, om man kör tre set cable-cross för bröst per bröstpass. Vem vet vilken verkan det kan ha om man exempelvis har höger fot främst i två av tre set på cable-crossen, varje pass, under en lång tid.

rajjan_dammit
2010-08-12, 20:35
Bacon är gott!

Och bra för mig!

Yes
2010-08-12, 20:37
Man kan nästan få för mycket chokladglass. Nästan. Ibland kan det vara nödvändigt att varva med lakritsglass.

Ps. Och bacon.

Andy.da.wohoo
2010-08-12, 20:37
Träning får alla att må bra.

Eddie Vedder
2010-08-12, 20:39
Träning får alla att må bra.

Nej det får många att må mycket dåligt.

Andy.da.wohoo
2010-08-12, 20:42
Nej det får många att må mycket dåligt.

Okejdå, lika mycket sanning.

Lallle
2010-08-12, 20:51
Det här är fantastisk musik.

tTrdiaqCEwI&feature=related

LoTiX
2010-08-12, 21:00
Källa på det?;)

Det tror jag inte alls på. Sedan att det är mycket bättre än säg flashback är en annan sak; vi skall inte jämföra oss med dem med speciella behov.

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4529027&postcount=1

Där har du referens.