Visa fullständig version : Bra proteintillskott under deff?
Tjena, jag undrar om ni vet något bra kosttillskott om man deffar, vill ha något som innehåller protein, vill inte ha kolhydrater i tillskottet, eftersom att det känns som att jag får i mig för lite protein utan tillskott, egenligt vad jag har läst här i alla trådar.
Mvh/Xtronal:thumbup:
King Grub
2010-08-11, 19:56
Vilket vassleprotein som helst. Välj med plånbok och smaklökar.
Vilket vassleprotein som helst. Välj med plånbok och smaklökar.
Smaklökarna spelar ingen roll, kan äta levande sniglar om det är så, :) plånboken spelar ingen roll, men det måste ju inte kosta hur mycket som helst bara för att jag ska ha lite protenin, det som smakar gott är dyrt, så det blir nog nått som smakar skit.
Huvudsaken att det är protein i burken :)
Kanske Fairing - Complete Protein III funkar bra? som kolozzeum erbjuder på deras shop :)?
- strunt samma, whey 80 is the way to go :O
ThisIsTheOne
2010-08-11, 20:35
Smaklökarna spelar ingen roll, kan äta levande sniglar om det är så, :) plånboken spelar ingen roll, men det måste ju inte kosta hur mycket som helst bara för att jag ska ha lite protenin, det som smakar gott är dyrt, så det blir nog nått som smakar skit.
Huvudsaken att det är protein i burken :)
Kanske Fairing - Complete Protein III funkar bra? som kolozzeum erbjuder på deras shop :)?
- strunt samma, whey 80 is the way to go :O
Body Science 100% Whey, vanilj-smaken, är både god och billig.
Body Science 100% Whey, vanilj-smaken, är både god och billig.
Tack för tipset! blir absolut att beställa denna.*drool*
bara det inte är mycket kolhydrater så är jag glad, vill inte ha nått XXL pulver haha ;)
Procentantalet i namnet, står det för procentantalet protein i produkten?
Nej. Sök "body science 100% whey" och checka in innehållet på random hemsida. Senast jag kollade var det 80% ungefär.
citrullin
2010-08-12, 08:58
står för 100% vassle. Oftast ligger vassleprotein på ca 80% protein innehåll
står för 100% vassle. Oftast ligger vassleprotein på ca 80% protein innehåll
okej, men jag får beställa det på fredag eller nå :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.