handdator

Visa fullständig version : Wonderbars


nik
2003-10-22, 14:09
Den här frågan är väl egentligen avsedd till K's support, men då jag är i behov av snabbt svar ställer jag den här.

Jag undrar om någon vet hur länge wonderbars håller sig (och då om de kartonger man köper här har kort datum eller något, nån som köpt?)

Hur länge brukar en bar hålla sig?

Anledningen till att jag frågar är för att jag snart ska in i lumpen, och jag tänkte ta med mig ett gäng bars i den händelse det blir lite pyrt med mat...

mvh nik

Glenner_84
2003-10-22, 15:43
Det låter som en underbar idé, ska in som Jägarbefäl i Juni, kanske skulle köpa med sig ett gäng sånna när man är på fält i några dagar. Dom tar ju inte mycket plats sen är det väldigt mättande me, vet tyvärr inte hur länge de håller, du får helt enkelt kolla när du köper. Ingen vet ju när dina bars går ut pga. att tillverkningsdatumet är olika.

psyko_bob
2003-10-22, 16:11
Som jägare behöver man mängder med energi och det är det dåligt med i dom barsen. Rekommenderar och körde själv på jord-/cashewnötter samt Marabou Frukt&Mandel.

EiseltUK
2003-10-22, 17:37
Den batch som finns i lager nu håller sig några månader in på nästa år. Troligen framåt sommaren utan problem. Det som händer är att de blir lite hårdare och att chokladen migrerar så att det blir lite vitt på ytan.

Mvh
Henrik

Glenner_84
2003-10-23, 21:13
Får ta å köpa ett gäng sånna sen när man går in då, kan ju bli lite dåligt me mat där ibland har jag hört

Überbiffen
2003-10-24, 21:16
Wonderbars e d perfekta för LAN :hbang:

Ankarby
2003-10-25, 11:47
wonderbra :sleep: