handdator

Visa fullständig version : Jungle Warfare + vätskebindande kreatin


boxaren
2010-08-07, 10:43
Hur ser ni på detta?*jorgen*

Kauppi
2010-08-07, 11:05
va?

capron
2010-08-07, 12:21
JW är ju den omtalade badguy som kanske kan få dig avstängd i alla fall om det är den gammla varianten det är även prat om att en PCT kanske behövs.

Dreas
2010-08-07, 12:47
JW är ju den omtalade badguy som kanske kan få dig avstängd i alla fall om det är den gammla varianten det är även prat om att en PCT kanske behövs.Riskera avstängning för en möjligt liten ökning, bättre att lägga pengarna på protein och mer kreatin istället.

Crocker
2010-08-07, 13:46
Riskera avstängning för en möjligt liten ökning, bättre att lägga pengarna på protein och mer kreatin istället.
+1
Ser inte varför man ska lägga pengarna, på något som varit doping-klassat.

powderdog
2010-08-07, 14:20
Att du är en tonåring som tror att kosttillskotten är avgörande för din muskelutveckling. Så är det ej!

Personligen anser jag att JW är en otroligt dyr produkt, som dessutom är dopingklassat. Att lägga en massa pengar på ett kosttillskott som är dyrt, dopingklassat och inte ens särskillt bra är ren idioti enligt mig.

Kreatin är däremot ett bra och billigt kosttillskott som fungerar.

Mitt tips till dig: köp protein pulver/EAA och kreatin om du ska ha kosttillskott. Men framförallt ät bra mat, träna kontinuerligt med ständig proggression och se till att få din sömn. Gör detta ett tag och du kommer att få fina resultat, med eller utan kosttillskott.

Mvh

macsacre
2010-08-07, 19:32
Jw verkar ej vara så bra, men ska du köra på det så ta minst 6 tabbletter dagligen. På andra forums där de testat JW och fått något av det så är det minst 6tabbletter dagligen de kört.

Har aldrig testat det själv, men om du får bra resultat av det så får du gärna skriva om hur det gick för dig.

Sjoba
2010-08-07, 20:13
Jw verkar ej vara så bra, men ska du köra på det så ta minst 6 tabbletter dagligen. På andra forums där de testat JW och fått något av det så är det minst 6tabbletter dagligen de kört.

Har aldrig testat det själv, men om du får bra resultat av det så får du gärna skriva om hur det gick för dig.

Nej då, jag vill ju hålla mig ren! Därför jag vill ha en lista av det man inte ska köpa så man inte får problem ifall man får för sig att vilja tävla.

Hur ska du ha det?

ceejay
2010-08-07, 20:18
det finns inga som helst steroider eller hormoner i gamla jungle warfare. testa?