handdator

Visa fullständig version : Ett vad är till för att vinna!!


Kemisten
2010-08-06, 09:25
Vet att många här kommer att tycka att det är är ett löjligt vad, men har jag gått in i ett så ska jag vinna det! :)
Priset är inte riktigt satt ännu men oavsett vad det blir så kommer jag försöka vinna det här, ok så här ser vadet ut: Jag och min kille ska tävla om vem som först kommer att ha synliga magrutor, där är vi överens men här kommer problem nr 1, min kille hävdar att det är ojämnt för att jag har mindre fett än honom och det kommer att synas snabbare på mig, jag hävdar att det bara är att sluta käka för honom så kommer det synas, medan jag måste bygga(mycket jobbigare). Problem 2. För att jämna ut det här nu då så har vi funderat på om man skulle kunna korrelera det mot ex hur många chins vi skulle kunna prestera som max underperioden (där är vi bägge lika kass) men hmm jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det här så att det hamnar på en rimlig nivå. Ska man kanske sätta ett slutdatum och sen se vem som fått störst förändring, ex fram till jul eller liknande? Tips?

Kemisten
2010-08-06, 14:28
lyckades äntligen jogga lite idag, foten höll någorlunda, inga hugg iaf. Har fått hålla mig till riktiga långpromenader i högt tempo innan i veckan men idag äntligen gick det en liten stund. Får se om det var en bra sak att försöka springa eller om det kommer att straffa sig senare, skönt att få svettas lite mer var det iaf :)

delta_mats
2010-08-06, 15:06
Tjejer får ofta synliga magrutor vid högre bf är killar. Som kille är det lättare att bli bra i chins, eller i alla fall träna så man orkar några stycken än som tjej.
Givetvis spelar ju förutsättningar stor roll i det hela. Några bilder på dig och killen skulle helt klart göra den här journalen mer intressant, då kan ju vi som läser spekulera bättre om vem som kommer vinna.

Kemisten
2010-08-06, 15:11
Ska se om jag kan få honom att ställa upp på bild. Bra förslag egentligen, kan vara bättre med bilder här för jag anar att det finns en del problem med objektiviteten i den här tävligen om vi ska ute oss själva som vinnare :)

Kemisten
2010-08-09, 08:46
Golf är också träning!
Hela helgen lades på golfträning, 7h på lördagen, med nötande på rangen och sen 2 varv på en 9-hålare. Även sön var det golf, ett varvs nötande på en 18-hålare. Skulle gått 10 min efter hör och häpna, Alice Cooper, tyvärr ringde hans manager och bokade av för det trista vädret. Hmm alla vet väl att golfare inte bryr sig om väder, det är bara att köra. Trist hade varit coolt att få jaga en superstjärna på banan :)