handdator

Visa fullständig version : Kändisar och deras namn på barn


shut teh face
2010-08-05, 16:40
Jag förstår att kändisarna är mer värda än oss, de är oftast snyggare, rikare och är utmärkta skådespelare. Är det därför som deras barn heter så roliga och extremt ovanliga namn?

Vi tar lite exempel här:

Sean Penn: Hopper Jack, Dylan Francis
Johnny Depp: Lily-Rose Melodiy Depp, Jack John Christopher Depp III

Jag kommer inte ihåg mer ifrån huvudet nu, men det finns fler som jag minns utifrån mina wikipedia utforskningar.

Är det inte ovanliga namn tycker ni? Amerikanarna kanske har lite mer coola namn jämfört med oss Svenskar där alla heter Patrik typ.

Kwon
2010-08-05, 16:44
Frank Zappa hade schyssta namn på sina kids.

Moon Unit till exempel.

Dweezil, Diva Thin Muffit Pigeon etc

shut teh face
2010-08-05, 16:45
Om jag som medelklass avlönad svenne skulle döpa mina barn till typ Fiol de face II och Juni af shut hade jag väl klassats som en riktig tönt. Man måste troligtvis vara rik och känd för att kunna komma undan med dessa namn?

Kwon
2010-08-05, 16:46
Rika människor kommer undan med allt (det mesta).

Rika människor som är konstiga är excentriska, vi andra som är konstiga är bara konstiga! :D

Herr Oberst
2010-08-05, 16:53
Klassas detta verkligen som excentriskt? Jag tycker nog bara det känns smaklöst och en aning WT

Vore kul om någon kunde hitta en gedigen lista med riktigt usla namn. Det finns ju värre exempel än de på Depp och Penns avkommor

shut teh face
2010-08-05, 16:54
Klassas detta verkligen som excentriskt? Jag tycker nog bara det känns smaklöst och en aning WT

Vore kul om någon kunde hitta en gedigen lista med riktigt usla namn. Det finns ju värre exempel än de på Depp och Penns avkommor
Mm jag vet, jag kommer ej ihåg vilka nu bara.. jag får se om kvällen erbjuder lite efterforskning på detta.

Kwon
2010-08-05, 16:55
Frank Zappas ungar: Dweezil, Moon Unit, Diva Thin Muffit Pigeen, Ahmet Emuukha Rodan.

Jäkligt schyssta namn.

Bruce Willis och Demi Moore: Rumer. (Skulle det ha varit Rumor?)

hahavaffan
2010-08-05, 17:12
Minns en lista över icke godkända namn som folk ville döpa sina barn till/ta som efternamn i Sverige. Brunstgnägg var rätt ballt :D

Pudzianovski
2010-08-05, 17:55
Vad ska dina barn heta Kwon?

Kwon Junior Dos Santos The III Kwon-san.
:confused::thumbup:

ceejay
2010-08-05, 17:56
nicolas cage unge heter väl pilot inspector :)

rooz
2010-08-05, 17:56
Vad ska dina barn heta Kwon?

Kwon Junior Dos Santos The III Kwon-san.
:confused::thumbup:

Kwon BOOOOOOOOOYKAAAAAA Atkinson
Kwon Rampage JR

mulliy
2010-08-05, 17:58
Jason lee (Earl i My name is Earl) har ett barn som heter Pilot Inspektor Riesgraf Lee. xD

ceejay
2010-08-05, 18:00
Jason lee (Earl i My name is Earl) har ett barn som heter Pilot Inspektor Riesgraf Lee. xD

ah det var han som hade en unge som hette det :P

Kwon
2010-08-05, 18:02
Pudde och Rooz, det blir nog

HahaVaKwon El Pudzianovskrooz Von Boyka Af CeeCeeJay MulliMulli Der Piloten Senior Tres Santos of Ulm.