handdator

Visa fullständig version : Träningskompis Nacka/Hammarby


Neco
2010-08-01, 20:37
Just nu tränar jag på F&S i Sickla, kanske bli byte till f.d Nautilus i H-by i oktober.

Men jag letar efter någon som vill börja springa uppför hammarbybacken, eller lyfta skrot, eller klättra med... eller följa med på något spinningpass på vintern. Det viktiga är att det blir träning.

Så, bli starkare någon?
Du bör kunna namnet på musklerna man tränar, och gilla bänk och mark :)
Gärna pojke eftersom jag är rätt usel på att vara kompis med tjejer av någon anledning :)

Fast, jag har ingen alls att träna med nu längre, så jag är inte helt kräsen (=

Flodhäst
2010-08-01, 20:47
Vilken sorts löpning tränar du då?

Oxe
2010-08-01, 20:53
Shysst kontaktannons... haha

Neco
2010-08-01, 21:22
Vilken sorts löpning tränar du då?

Ingen särskilt typ, den löpning som finns kvar sen år med fotboll alltså en joggingrunda på mellan 5-9 km. Alldeles för tung för att springa egentligen, försöker mest överleva :)

Neco
2010-08-01, 21:23
Shysst kontaktannons... haha

nu skrattar du ju med mig och inte åt mig hoppas jag :)
Det kändes bättre med kontaktannons än att ragga upp nån på gymmet, utan att det skulle uppfattas som just ett raggningsförsök i den normala betydelsen (=

Kwon
2010-08-01, 21:29
Alltså, att göra det här på Kolo funkar det ju mkt smidigare än att ragga upp någon på gymet, helt klart.

Så du har tänkt rätt.

Kolo, it only does EVERYTHING.

Kolo är ju som bäddat för att träffa nya människor och bekantskaper!

Kolla tillexempel i medlemsbilder och på galningarna i Lund som hade träff senast! :D

Salus
2010-08-01, 21:48
Va inte så negativa :)

Jag flyttade upp till sthlm idag, inledde med att jogga runt kungsholmen, 8.5km på 55 minuter => så dålig är jag!

Osäker på var jag kommer bo, hade jag vetat att jag bodde i nacka/hby regionen så hade jag gärna tränat ihop.

*another guy who lacks a training partner*

stafh
2010-08-01, 22:00
SH3839o1OQc

fiskebulle
2010-08-02, 00:09
Är inte det här en alldeles utmärkt tråd egentligen? Det finns säkert mängder med folk på kolo i diverse städer över landet som letar träningspartner, är väl inte fel med en "Tråd för dig som söker tränings(livs)partner?

Kwon
2010-08-02, 00:13
Inget fel alls Fiskebulle.

fiskebulle
2010-08-02, 00:18
Inget fel alls Fiskebulle.

Jamen dåså! Då kör jag!

Träningspartner i Linköping sökes!

Söker någon att träna tillsammans med i Linköping, tränar i princip enbart styrka på gym, dvs. ingen löpning/annan cardio. Tränar för tillfället på citygymet - Sjukt nice gym om man gillar fria vikter och att få en powercagen ifred.
Söker någon med liknande träningsrutiner, pojke/flicka spelar ingen roll - Enda kravet är väl i princip att han/hon kan spotta bra i bänkpressen. Är förövrigt 20 men ser ut som 30 -.-

Neco
2010-08-07, 21:04
Kolo, it only does EVERYTHING.


oh yeah it does :)

Va inte så negativa :)

Jag flyttade upp till sthlm idag, inledde med att jogga runt kungsholmen, 8.5km på 55 minuter => så dålig är jag!

Osäker på var jag kommer bo, hade jag vetat att jag bodde i nacka/hby regionen så hade jag gärna tränat ihop.

*another guy who lacks a training partner*
Flyttade upp idag men vet inte var du bor!?!? STORT frågetecken :)
Billig engångsträning på Fryshuset, nära Gullmars... om du nu vet var du bor just nu :)
Säg inte att du rä dålig, det medförde ju direkt att jag också är det :) Bra att springa iaf, och norr mälarstrand är ju fint!

Är inte det här en alldeles utmärkt tråd egentligen? Det finns säkert mängder med folk på kolo i diverse städer över landet som letar träningspartner, är väl inte fel med en "Tråd för dig som söker tränings(livs)partner?

Döpa om tråd om det går då!?!

Kwon
2010-08-07, 21:08
Nog fasiken har vi väl någon Koloit runt Nacka/Hammarby som snappar upp på detta erbjudande???

Eller är alla rädda för hammarbybacken? :D

VonKaiser
2010-08-07, 21:58
För fasen! Von Kaiser gästspelade ta med tusan i närheten här om dagen. Det lyftes skrot på Fitness 24.

Flodhäst
2010-08-07, 22:19
Nog fasiken har vi väl någon Koloit runt Nacka/Hammarby som snappar upp på detta erbjudande???

Eller är alla rädda för hammarbybacken? :D

Jorå visst är det så men jag springer lite längre sträckor och har gjort det ett par år så vet inte om det uppskattas av trådstartaren. Faktiskt sprungit några lopp i hammarbybacken där liftarna går. :em:

VonKaiser
2010-08-07, 22:35
Då har vi en dejt för flodhästen!

Kwon
2010-08-07, 22:57
Jag tror Flodhäst är precis det Neco behöfver!

Seriously, Vem behöver inte Flodhäst? :)

von huff
2010-08-07, 22:58
skulle gärna tänka mig lite cardio tillsammans med dig men bor för långt ifrån=(

Kwon
2010-08-07, 23:10
skulle gärna tänka mig lite cardio tillsammans med dig men bor för långt ifrån=(

Vi snackar Nacka-området, men om du vill kan jag åka till Finland en snabbis

Neco
2010-08-10, 21:46
Jorå visst är det så men jag springer lite längre sträckor och har gjort det ett par år så vet inte om det uppskattas av trådstartaren. Faktiskt sprungit några lopp i hammarbybacken där liftarna går. :em:

uppskattas... jo, fast jag är ju lite tjock för att springa så satans lång. Springer (läs kryper fram) från Sickla-> Fisksätra ibland. Fast hammarbybacken är ju på samma plats hela tiden, behöver man ju inte vara jämna för att träna i!?!?!

och ja, JAG är rädd för den, har inte ens försökt gå uppför :)

Neco
2010-08-10, 21:47
skulle gärna tänka mig lite cardio tillsammans med dig men bor för långt ifrån=(

tanken som räknas! om cardio nu syftade till löpning ;)

Neco
2010-08-10, 21:51
För fasen! Von Kaiser gästspelade ta med tusan i närheten här om dagen. Det lyftes skrot på Fitness 24.

och fler gästframtränaden väntas inte... på typ Fryshuset!?!

Fast om von kaiser normalt pratar som sig själv i tredjeperson kommer nog viktplattor tappas vid högst olyckliga tillfällen :smash: