handdator

Visa fullständig version : fråga angående kosttillskott..


oscarbengtsson
2010-07-31, 23:00
Tjao!
Just nu kör jag med dXb's Crea-nox 30-40 min innan träning. tar även 3 tabletter Nox från dXb direkt innan mitt träningspass, efter att jag tränat klart använder jag mig av anabolic halo. Utöver det använder jag Gainerpro som mellanmål. Nu är det så att mitt Anabolic Halo tar slut imorgon.. Själv tycker jag att den har gett resultat, visst är det en överhypad produkt, men jag anser att den hjälpt mig ganska bra faktiskt:) Nu till min fråga, ska jag beställa en ny burk Anabolic halo och fortsätta använda det, eller är det någon som har något annat att rekommendera att ta efter träningen? Självklart äter jag en bra kost utöver alla kosttillskott;) Ska jag byta ut anabolic halo mot något annat? eller fortsätta?

Mvh:oscar

Pepz
2010-07-31, 23:23
gainerpro är en bra ersättare till anabolic halo.
en aning billigare också

oscarbengtsson
2010-08-01, 10:34
Är det?:O För vad jag vet är det väl inget protein i Anabolic halo? Men du menar att det är precis samma sak att använda AH som att använda gainerpro?

Pepz
2010-08-01, 15:20
Är det?:O För vad jag vet är det väl inget protein i Anabolic halo? Men du menar att det är precis samma sak att använda AH som att använda gainerpro?

AH är dextros/maltodextrin, kreatin och aminosyror, samt en massa blaj bland annat yohimbine som jag tror är läkemedelsklassad (och produkten får alltså egentligen inte säljas) mestadels växtextrakt några ytterst få milligram troligtvis inte ens i närheten av verksam dos (om de nu har någon verkan alls)

att man inte blir avskräckt av uttryck som
"(Powered By Patent-Pending Jet Pulverizing, Hammer Milling, Lyophilization Cryogenic Technologies)"
"Pure Anabolic ICE Crystal"
"FREE-TEST Cold Burn" etc

enbart gjord för att sälja på en häftig innehållsförteckning och ball marknadsföring

kjell33
2010-08-01, 15:24
Och jag som placerat hela min premiepension i mass-tech.....

Sverker
2010-08-01, 15:54
Jet Pulverizing, Hammer Milling är teknik att finmala kristaller. Ungefär som att allt kreatin skall vara mikronicerat. Tekniken utvecklades till att slå sönder partiklarna i färgerna till skrivarna.

Gör möjligen pulvret mer lättrinnande, men inget jag skulle betala för:D