handdator

Visa fullständig version : En liten fundering angående byggare.


spoty
2010-07-29, 17:31
Hej!

Kollade nyss lite i tråden drömfysik osv och såg att många var biffiga samtidigt deffade. Många av dessa personer ser ut sådär året runt och undrar lite.

Kör dom på kcalbalans hela tiden eller hur gör dom egentligen för att lyckas se stenhårda året runt?

stafh
2010-07-29, 17:33
Dunderhonung.

JoeyP
2010-07-29, 17:36
Dem trycker aas. Det är iaf vad jag tror. Sen när dem ska deffa använder dem säkert fett med deffpreparat som effidrin osv.
Bara vad jag tror, är inte insatt i steroider för det är inte det minsta intressant. Sen man ju självklart en naturell hålla formen året om. Kolla Andreas Engström. Han pendlar runt 5-7kg upp och ner med bra form.

rooz
2010-07-29, 17:38
They use dat there CELL-TECH

cero
2010-07-29, 19:45
Tycker inte så många i den tråden är så biffiga att man ska börja kasta runt misstankar om AAS och deffpreparat, menmen. Kan ju vara så att dom pendlar upp ett par kilo upp och ner, då ser man hyfsat bra ut hela tiden.

Kwon
2010-07-29, 19:49
Haha va? 90 % i drömfysik-tråden är ju "så" biffiga! :D (celltech-grova)

Tror jag sett tre förslag på tunnare modeller, resten av förslagen i drömfysikstråden är ju bryggare och gigantiska styrkelyftare.

Yes
2010-07-29, 19:55
Tycker inte så många i den tråden är så biffiga att man ska börja kasta runt misstankar om AAS och deffpreparat, menmen.
Första sidan:

Mike Mentzer
Kevin Levrone
Arnold Schwartzkop
Jay Cutler

Jag menar... eh... :D

von huff
2010-07-29, 20:01
Ja det beror ju på b.la aas men dom flesta vill väl inte ha för mycket att deffa bort inför tävling.Dessutom har dom feta ådror och stora muskler så det ger kanske ett litet annat intryck

Viktor_Balck
2010-07-29, 20:11
Hemligheten är 8 timmars sömn, minst 30 gram protein per måltid och sist men inte minst stenhårt träning på gymet.

Hade varit mer intressant med en fundering angående bryggare, vilket jag trodde det stod först.

Kwon
2010-07-29, 20:28
Fish + Ricecakes minst 8 ggr per dag!

Eddie Vedder
2010-07-29, 20:37
Att man är insmord och photoshoppad på en bild tagen under tiden på året då man sannolikt är i sin bästa form säger ju inget om hur man ser ut en normal dag på stan under off-season heller.

Och för att vara i grym form året runt krävs knappast doping. Men för att vara elittävlande bb lär det vara ett måste.

Degpekka
2010-07-29, 20:40
Fish + Ricecakes minst 8 ggr per dag!

Opti! *flex*

saab900
2010-07-29, 20:41
Hej!

Kollade nyss lite i tråden drömfysik osv och såg att många var biffiga samtidigt deffade. Många av dessa personer ser ut sådär året runt och undrar lite.

Kör dom på kcalbalans hela tiden eller hur gör dom egentligen för att lyckas se stenhårda året runt?

En bulk över en hel vinter kanske resulterar i 10-15 kg muskler+fett för de flesta. Mer muskler än vanligt om man äter dunderhonung. På en hobbybyggare som väger 70-80 kg innebär det att magrutorna tar semester och man ser allmänt småtjock ut. För en tungvikts-BB på 120-130 kg offseason är den procentuella fettökningen så liten att man fortfarande ser bicepsådror och magrutor.

cero
2010-07-30, 12:27
Första sidan:

Mike Mentzer
Kevin Levrone
Arnold Schwartzkop
Jay Cutler

Jag menar... eh... :D

Hm, blandade ihop det med dagsform-tråden.

hultman
2010-07-30, 12:47
Dem trycker aas. Det är iaf vad jag tror. Sen när dem ska deffa använder dem säkert fett med deffpreparat som effidrin osv.


:laugh:

Efedrin is DAT DERE CELLTECH!!!!!!!!

blondyz
2010-07-30, 13:54
som sagt innan så kan AAS ha en stor effekt..

Både när det gäller deff, då dessa prepparat kan förhindra muskelnedbrytning totalt sett under deffen, många kan även bygga under deff med hjälp av AAS.

Dessutom ger AAS ett helt annat tryck i blodomlopp och muskulatur, vilket resuterar i en viss hårdhet och "uppblåsthet"

För övrigt bidrar AAS som många redan vet till stora muskler :P