handdator

Visa fullständig version : Gym i Vasastan GBG?


Camel
2003-10-20, 19:07
Ska flytta till Vasastan i Göteborg om ett tag och funderar på vart jag ska träna. Kommer bo nästan på Landala torg så World Class där är ju nära men skulle gärna vilja ha ngt billigare... Vill inte ta Fysiken för det är alltid så fullt på eftermiddagarna.

Tränar gärna på ett "källargym", som vissa kallar dem, så länge allt finns som man behöver. Kör bara styrketräning och lite på trappmankiner och cyklar ibland så det behövs inga klasser eller ngt.

Bra tips någon?
Tack på förhand.

Oskis
2003-10-20, 19:15
Själv så tränar jag för det mesta på world class landala(får iofs mitt kort gratis) Det som är positivt är att det är rätt så folktomt iaf innan 7-8 på vecko dagar. Ganska discoställe i allmänt fast fräsht o så. Vet faktiskt inte vad det finns för andra gym i närheten.

mr_ping2
2003-10-20, 19:26
... slottskogsvallen är det som gäller :)

Camel
2003-10-20, 19:31
Originally posted by mr_ping2
... slottskogsvallen är det som gäller :)

Är inte det en bit från Vasastan?

Oskis
2003-10-20, 19:35
Jo det är en jävla bit från vasastan fast ett bra gym.:thumbup:

Camel
2003-10-20, 19:45
Originally posted by Oskis
Jo det är en jävla bit från vasastan fast ett bra gym.:thumbup:

Är rätt lat på höstkvällarna så jag tror jag får ta något nära annars kurar jag under en filt tills jag i panik måste springa genom ösregnet för att hinna träna innan dom stänger. Tänkte jag skulle slippa ha kvar min bil och snylta på pojkvännens när jag behöver en nämligen.. ;-)