handdator

Visa fullständig version : Natadrol?


macsacre
2010-07-26, 21:54
Hej, JW är tyvärr slut på den sidan där jag tänkte köpa det och letar efter något liknande och fick tips om att Natadrol kan vara något som är lite lika JW.

Någon som testat och kan ge mig lite info om det?

Jag bryr mig inte om det är något "konstig" preparat i den då den är laglig och jag är ute efter snabba resultat och nej jag vill ej börja med AAS så var snälla och posta om ni har testat denna produkt och så säg vad ni tyckte om den.

Pepz
2010-07-26, 21:59
har BCAA slutat funka för dig eller? ;)

Folke50
2010-07-26, 22:06
Tjena! Här har du tips: Mat, träna, sova. Mvh

agazza
2010-07-26, 22:09
Creapur!

macsacre
2010-07-27, 05:44
Så det finns alltså ingen som har testa denna? Å ja, det får bli att köra två burkar då.

macsacre
2010-07-27, 05:44
har BCAA slutat funka för dig eller? ;)

Nej, men jag vill ha snabbare resultat, ännu snabbare.

Kischen
2010-07-27, 06:52
Nej, men jag vill ha snabbare resultat, ännu snabbare.

Låter sunt.

blondyz
2010-07-27, 13:03
Hej, JW är tyvärr slut på den sidan där jag tänkte köpa det och letar efter något liknande och fick tips om att Natadrol kan vara något som är lite lika JW.

Någon som testat och kan ge mig lite info om det?

Jag bryr mig inte om det är något "konstig" preparat i den då den är laglig och jag är ute efter snabba resultat och nej jag vill ej börja med AAS så var snälla och posta om ni har testat denna produkt och så säg vad ni tyckte om den.

Ser att du skriver att du inte vill börja med AAS, men om du hade läst på så finns det ett ämne i JW som aromatiseras till Methyltestosteron i din lever. Skillnaden blir att det du äter inte är AAS (dvs inte det de säljer heller) men i din kropp är det precis vad det blir.

Hur som helst, har inte provat natadrol. Men om den innehåller ingrediensen "17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4,6-dien-3-one-17-ol¨" kommer den förmodligen att aromatisera som JW, ha ungefär samma effekt och biverkningar.

Skillnaden på när det är "lagligt" eller "inte lagligt" märker du förmodligen inte ens, för såfort du stoppar pillerna i kroppen kommer de kunna ge utslag på dopingtester, och säger du då att det är för att du käkar JW som är ett lagligt tillskott så åker du dit ändå, det finns folk som har fått veta detta den hårda vägen. Frågan är då, hur coolt det än är att växa skitfort inför polarna, är det värt risken att bli sedd som prepptorsk resten av karriären på gymmet? Ingen kommer vara imponerad av dina resultat om du åker dit på ett test.

WHITEFOLKS
2010-07-27, 13:14
Natadrol innehåller inte samma sak som JW.

Den verkar innehålla lite av varje av diverse "naturliga" ingredienser. Antagligen inget som skadar men tror knappast man märker någon direkt skillnad när man använder det. IMO definitivt inte värt pengarna,

Tabbe
2010-07-27, 13:58
Men den heter ju DROL i slutet? ;)

macsacre
2010-07-27, 14:43
Ok, då får det bli att leta en produkt med den där ingrediensen du nämnde.

rajjan_dammit
2010-07-27, 15:10
Ok, då får det bli att leta en produkt med den där ingrediensen du nämnde.

Seriöst. Varför inte bara köra AAS då? Det är ju som att leta efter lagliga droger som inte hunnit bli klassade än och tro att de blir farliga först när de är olagliga.

Snorre Snabel
2010-07-27, 15:17
seriöst. Varför inte bara köra aas då? Det är ju som att leta efter lagliga droger som inte hunnit bli klassade än och tro att de blir farliga först när de är olagliga.

+1

cero
2010-07-27, 16:51
Jag brukar tänka såhär när det gäller dessa mystiska testoboosters och dylikt: om det är lagligt är det skit. Tack för mig. :)

agazza
2010-07-27, 17:27
Sen när blev dagens ungdomar så fjantiga? Det tar tid att träna upp sig för helvete.

En gammal vän till familjen dog av plötslig leversvikt för några veckor sen, hoppas ni som nu är dumma nog att ta saker som kroppen tar skada av att ni har mer tur i livet.

blondyz
2010-07-27, 17:52
Ok, då får det bli att leta en produkt med den där ingrediensen du nämnde.

Som jag sagt i andra trådar, en garanterad bieffekt är nedstängning av ditt naturliga testosteron. Det kommer ta lång tid att komma tillbaka till normalt efter en kur om du inte kör en ordentlig PCT (Post Cycle Therapy) efter.

Som ett exempel finns det en dans doktor som själv tagit JW, två veckor efter avslutad kur uppmätte hans testosteronnivåer 1/4 av nivåerna han hade innan han tog första kapseln JW.

Bara som en fair warning, finns bättre alternativ, om du vill köra JW tänk igenom PCT samt vad du gör om du skulle få biverkningar som krympta testiklar eller gynokänningar. Tänker inte tipsa om hur eller vad, men kan säga dig att hCG och nolvadex finner du inte hos din lokala icahandlare, apotek eller hälsokostsaffär.

Mvh, anton. Ps! Posta gärna effekter/bieffekter och JW finns hos några utav de stora tillskottsshopparna i lager om du letar.

cero
2010-07-27, 17:54
Sen när blev dagens ungdomar så fjantiga? Det tar tid att träna upp sig för helvete.

En gammal vän till familjen dog av plötslig leversvikt för några veckor sen, hoppas ni som nu är dumma nog att ta saker som kroppen tar skada av att ni har mer tur i livet.

Plusettar detta!

Det är just den här "jag vill ha resultat NU!1!!"-mentaliteten som bidrar till skador och annat som bara kommer få allt vad det gäller resultat att flyga ut ur närmsta fönster. Tagga ner lite och låt det ta sin tid. Umgås med kompisar och lev livet vid sidan om träningen, och tänk inte så mycket på hur du kan få största möjliga biceps inom dom närmsta två veckorna. Sköter du kost, sömn och träning kommer du få grymma resultat allteftersom! Lite smådrygt svar när du igentligen frågar efter kosttillskott, men tyckte att det behövdes.

rompa
2010-12-21, 10:28
Tja! Jag har kört igång och tränat igen efter ett ca 3 månaders uppehåll. Hade tappat ganska mycket. Jag tänkte likadant. Fort ska det gå!!!
Är inne på min tredje eller fjärde vecka med natadrol nu. Har kört som ett mongo för att få ut så mycket som möjligt av de dyrt införskaffade pillrena.
Jag märker ingen skillnad. Står ganska still. Inte ens placebo-effekten fungerar ju.
Det bästa är nog att kötta massa Mat, kreatin och gainer bara, (eller protein för de som blir feta lätt).

Man vill lätt intala sig att något är bra, fast folk på forum skriver tvärtom. Man letar och letar för man vill köpa skiten. Mitt råd är: köp protein för pengarna eller hitta nåt annat hackelibrack-tillskott.:MrT::whipped:

macsacre
2010-12-21, 15:34
haha, skäms över denna tråd nu. Nej ska man träna seriöst så ska man ;)

Grotesk
2010-12-21, 15:39
haha, skäms över denna tråd nu. Nej ska man träna seriöst så ska man ;)

Jag skäms över dig, men det säger inte jag högt.

macsacre
2010-12-21, 15:43
Skäms över mig?

Spinkis
2010-12-22, 20:47
http://2.bp.blogspot.com/_woU5s2fwbZo/Sb9r7mbGWNI/AAAAAAAA9xs/wQDzHliuV3E/s400/jedimindtricks.2f8cjhsav8ysk08owgo0ocggc.ap2qhjyqp 08cgc0c80ss4cco4.th.jpeg

macsacre
2010-12-23, 11:45
lol :P

Apos78
2010-12-23, 12:20
haha, skäms över denna tråd nu. Nej ska man träna seriöst så ska man ;)

Super!

Resultatet av ren och hård träning kommer att ge så mycket mer tillbaka.

NiHa
2010-12-25, 20:46
Måste bara citera cero med det helt klockrena inlägget:

"Jag brukar tänka såhär när det gäller dessa mystiska testoboosters och dylikt: om det är lagligt är det skit. Tack för mig. "

Mest anabolt är....MAT!!!!!

Inge Enveten
2010-12-25, 21:33
Sen när blev dagens ungdomar så fjantiga? Det tar tid att träna upp sig för helvete.

En gammal vän till familjen dog av plötslig leversvikt för några veckor sen, hoppas ni som nu är dumma nog att ta saker som kroppen tar skada av att ni har mer tur i livet.

Fin dödspropaganda.