handdator

Visa fullständig version : Hyllningstråd till Kollo och dess användare...


Gabber
2010-07-25, 14:56
Ja, vad ska man säga, har varit reggad här sen 2003 och gjort många arga och fått mycket hjälp genom åren, speciellt i år.

Jag vill med tråden hylla Kollo och de som driver sidan, alla medlemmar som gör att den lever och alla de som svarat mig och blivit arga.

Jag vet att det alltid finns någon här som läser, skriver något intressant och jag försöker varje dag gå igenom trådar och läsa. Gillar att se olika människors sätt att tänka och skriva.

Det är så många olika typer av människor här och jag gillar det, att det dyker upp intressanta trådar då och då som berör mig gör saken bara bättre.

Så alla ni som driver sidan, ett stort tack för ert arbete, er satsning och tid ni lägger på sidan. Även de som driver det finansiella, vet inget om hur det är upplagt.

Stort tack för att Kollo och alla medlemmar finns....:hbang::hbang::hbang::hbang::hbang:

Kwon
2010-07-25, 14:57
hur mår du nuförtiden förresten?

Är allting "ok" nu?

Gabber
2010-07-25, 14:59
Jag mår bra, bara enorma pengarproblems inför min semester. Har jag tagit mig ur en skilsmässa så tar jag mig ur detta också...tack för att du frågar.

Kwon
2010-07-25, 15:01
hur blev det med ungarna, delad vårdnad?

Oxe
2010-07-25, 15:01
Nykomlingar och deras hyllningar... ;)

Kwon
2010-07-25, 15:03
Oxe, Gabber är trots allt en 2003:are!

filmjölk
2010-07-25, 15:03
Du har väl arbete, är skuldfri, utan betalningsanmärkningar och bor i hyreslägenhet? Du är ju bankens drömkund! Gå och ta ett banklån för böfvelen!


Du är ju ung förövrigt, hinner nog bli ett par äktenskap och skilsmässor till:)

Gabber
2010-07-25, 15:03
hur blev det med ungarna, delad vårdnad?

Varken jag eller hon klarar av 7 dagar i taget, vi har mer kört 3-4 dar i taget och när man känner för att man saknar de är det fritt fram att hämta osv, det fungerar jättebra.

När hon behöver hjälp ställer jag upp och tvärtom.

Vi har valt att köra så här tills en ny partner dyker upp, då får vi tänka om lite.

Viktigaste är att barnen mår jävligt bra, i alla fall just nu, sen när de blir äldre och val av skola dyker upp vet jag inte, jag är jävligt rädd för att problemen dyker upp då.

Kwon
2010-07-25, 15:05
Och hur mår hon nu när du träffar henne.

Verkar hon gladare etc?

Gabber
2010-07-25, 15:05
Oxe, Gabber är trots allt en 2003:are!

Jag är ingen nykomling, jag märker bara idag att Kollo betyder mycket för mig.

Gabber
2010-07-25, 15:06
Du har väl arbete, är skuldfri, utan betalningsanmärkningar och bor i hyreslägenhet? Du är ju bankens drömkund! Gå och ta ett banklån för böfvelen!


Du är ju ung förövrigt, hinner nog bli ett par äktenskap och skilsmässor till:)

Nja, det där låter inte som mig....

Gabber
2010-07-25, 15:09
Och hur mår hon nu när du träffar henne.

Verkar hon gladare etc?

Ska jag vara ärlig så nej, hon verkar vara lika trött och seg som förr. Hon säger att hon är glad osv då jag frågar, trots allt så bryr jag mig ju.

Innerst inne vet jag att hon ångrat sig redan, det märks då hon känner sig lika vilse nu som förut.

Hon sa till mig att hon växt upp o tror hon vill vara själv, bo ensam osv, men hon är redan reggat på kontaktsidor? Inte ens hon kan förklara det.

Betyder ju att hon ljugit om att hon vill vara ensam och att hon inte älskar mig helt enkelt.

Det är bara det som är så jobbigt att svälja, varför ljuga?

Gabber
2010-07-25, 15:10
Blev ju en fin hyllning till Kollo det här :)

rooz
2010-07-25, 15:26
Jag får väll räknas som färsk, men stämmer in med TS.

Folk har svarat på PM, diskuterat och kommit med tips och fått mig på bättre humör när det vart uppför. Tack för allt!

Oxe
2010-07-25, 15:27
Jag är ingen nykomling, jag märker bara idag att Kollo betyder mycket för mig.

jag bara jävlas för jag kan, reggad 2002 och man känner knappt igen nån längre.

Sen kvinnor är lömskare och mer manupulativa än män, tror att det till viss del är för att dom inte vågar ta sanningen, med attm an är tvungen att stå uppför det man verkligen tycker tänker utan man slätar över det.

Känns som hyllningstråden spårade ur lite.

Kwon
2010-07-25, 15:28
Jag säger som Arja Saijonmaa

"Jag vill tacka Kolo......"

Utan Kolo hade vi inte varit här!

Gabber
2010-07-25, 15:33
jag bara jävlas för jag kan, reggad 2002 och man känner knappt igen nån längre.

Sen kvinnor är lömskare och mer manupulativa än män, tror att det till viss del är för att dom inte vågar ta sanningen, med attm an är tvungen att stå uppför det man verkligen tycker tänker utan man slätar över det.

Känns som hyllningstråden spårade ur lite.

Det är lugnt, alla är vana att mina trådar spårar ur...

Tricce
2010-07-25, 15:34
Det är lugnt, alla är vana att mina trådar spårar ur...

Men dom får ofta ett lyckligt slut! *cupid*

Gabber
2010-07-25, 15:35
Men dom får ofta ett lyckligt slut! *cupid*

hahhahahah ya right...

Cilia
2010-07-26, 16:30
jag bara jävlas för jag kan, reggad 2002 och man känner knappt igen nån längre.

Sen kvinnor är lömskare och mer manupulativa än män, tror att det till viss del är för att dom inte vågar ta sanningen, med attm an är tvungen att stå uppför det man verkligen tycker tänker utan man slätar över det.

Känns som hyllningstråden spårade ur lite.

jag tror nog att vi är lika bra kolsupare oavsett kön när det gäller modet att stå upp för vad vi tycker och känner. Jag skulle vilja säga att de flesta män fadar ur förhållanden. Hur modigt är det? Ett vanligt trick är att bete sig så att den andre inte orkar med längre och gör slut. Då slipper man ta det beslutet själv.


Men skönt att höra att du mår bättre Gabber. När du är längre fram i processen kommer du att upptäcka att det inte spelade någon roll om hon ljög eller talade sanning.