handdator

Visa fullständig version : No Explode


dj_evil
2010-07-22, 22:36
Har några frågor om No Explolde för de som vet bättre.

Har tagit den bara 4 ggr och det har varit bara 2 skorpor.

Varje gång jag tar den känner jag att jag inte vill äta mat alls, tappar mat lusten, jag tvingar i mig äta mat annars blir jag för svag, varför händer detta?

Och, jag blir lite yr av produkten, nästan till att jag känner mig mår illa men ändå inte, lite berusad men ändå inte, varför så?

Det är första gången i mitt liv jag tar en sån produkt och jag gör det för tappa vikt och orka mer på gym. Jag TROR att den hjälper lite men effekten ja får av den gör att jag inte vill ta den mer men den är ju fan god =).

Kanske ta en skopa istället?

Vad säger ni som vet bättre?

Albin Eriksson
2010-07-23, 11:36
Har några frågor om No Explolde för de som vet bättre.

Har tagit den bara 4 ggr och det har varit bara 2 skorpor.

Varje gång jag tar den känner jag att jag inte vill äta mat alls, tappar mat lusten, jag tvingar i mig äta mat annars blir jag för svag, varför händer detta?

Och, jag blir lite yr av produkten, nästan till att jag känner mig mår illa men ändå inte, lite berusad men ändå inte, varför så?

Det är första gången i mitt liv jag tar en sån produkt och jag gör det för tappa vikt och orka mer på gym. Jag TROR att den hjälper lite men effekten ja får av den gör att jag inte vill ta den mer men den är ju fan god =).

Kanske ta en skopa istället?

Vad säger ni som vet bättre?
när tar du den?

dj_evil
2010-07-23, 12:50
2 timmar efter maten och 30-40 min tills jag har cyklat fram till gymmet.

stybb
2010-07-23, 13:32
Helt säkert beror det på koffeinet. Du är helt enkelt inte van vid sådana doser. Sänk dosen, mycket lägre än på burken och jobba dig sedan uppåt vid behov. Inget syfte att ta en PWO om du inte blir starkare och mer peppad av den.

dj_evil
2010-07-23, 21:49
Helt säkert beror det på koffeinet. Du är helt enkelt inte van vid sådana doser. Sänk dosen, mycket lägre än på burken och jobba dig sedan uppåt vid behov. Inget syfte att ta en PWO om du inte blir starkare och mer peppad av den.

Du har väldigt rätt min vän, jag tog 1 skopa idag och kände inte alls vad jag brukade känna. Jag visste inte bättre om såna produkter. Tack för svar

RekiN
2010-07-24, 15:29
Jag har rätt motsatt effekt av den produkten. Om jag tar två skopor så känner jag inte mycket alls. Kanske lite piggare, i början var det mer, men min kropp måste ha vant sig. Därför jag har slutat att ta det.

HulkH
2010-07-25, 00:13
Tror också du ska sänka dosen.
Personligen tkr jag inte att no xplode är så bra, tkr bättre om Rage :) (bara om du undrade över min åskit :D)

Frejaa
2010-07-25, 09:36
Man reagerar ju olika, hört många som blivit riiiiktigt illamående av en normal dos. Exempelvis min bror som väger dubbla min kroppsvikt. Inhandlade no xplode för 2 veckor sedan och har kört det fram tills nu. Blir piggare på gymmet och toksvettas, vet inte om det är speciellt bra då det mest känns jobbigt och varmt. Kör då på en full skopa (väger 56 kg). Testa sänka till en skopa eller byt helt enkelt ut det till något annat, vissa är extra känsliga mot höga koffeindoser.