handdator

Visa fullständig version : Gym mm i sjöbo


hallar
2010-07-19, 08:04
Hej,

Kommer att bosätta mig i Sjöbo för de nästa 3 åren. Så jag är lite nyfiken på om det är någon här som känner till hur gymmen är där. Har varit inne på Kraftverket.se Någon som tränar där eller vet hur det är där?

Mvh

L

tjabon
2010-07-19, 13:16
Har bott i Sjöbo.
Det enda som gäller är Seth Ronlands gym i Ystad : Breeze Fitness.
Gymmet i Sjöbo går an , men är inte att jämföra med Ystad.

hejhopp79
2010-07-19, 13:19
Sjöbo ;D

Något särskilt du ska göra där i 3 år? Enligt min erfarenhet händer det inte alltför mycket i Sjöbo rent generellt. Och gym är det nog inte många

Exdiaq
2010-07-19, 14:55
Sjöbo är nog den by i Sverige med flest original i alla fall, den saken är säker. Bara det faktum att 494 personer är med i gruppen "Vi som tycker att Sjöbo ska bli Sveriges huvudstad" säger en del ;)

http://www.facebook.com/pages/Vi-som-tycker-att-Sjobo-ska-bli-Sverige-huvudstad/246792448248?ref=ts

hallar
2010-07-19, 15:50
Sjöbo ;D

Något särskilt du ska göra där i 3 år? Enligt min erfarenhet händer det inte alltför mycket i Sjöbo rent generellt. Och gym är det nog inte många

Jo jag vet ;)

Men jag måste göra klart min avhandling och AT innan jag kan flytta vidare. Min Sambo skall jobba åt andra hållet så sjöbo får bli en kompromiss rent pendlingsmässigt. Jag får väl träna i veckorna på sjukhusgymmet när jag är där.

hejhopp79
2010-07-19, 16:05
Jo jag vet ;)

Men jag måste göra klart min avhandling och AT innan jag kan flytta vidare. Min Sambo skall jobba åt andra hållet så sjöbo får bli en kompromiss rent pendlingsmässigt. Jag får väl träna i veckorna på sjukhusgymmet när jag är där.

Don't get me wrong dock, det är en skånsk villa-idyll typ. Mysigt och sådär men litet, you'll be fine.

The Somberlain
2010-07-19, 16:17
Har bott i (på) Sjöbo, dock inte i Skåne utan Sjöbo i Borås. Lekte faktiskt med tanken om att öppna ett gym där, då lokalhyrorna där är låga.