handdator

Visa fullständig version : Gym med powerrack i Ystad?


Pinglan
2010-07-13, 09:26
Åker till Ystad på semester nästa vecka och det blir ju mitt i uppladdningen inför RM! Nu undrar jag om det finns någon vänlig själ som har koll på gymmen i denna lilla stad? Var finns det ett powerrack att nyttja?

Jag har tränat på Ystad kraftsportklubb för några år sedan men inte minns jag om där fanns något powerrack. Jag måste ha tillgång till ett eftersom jag måste köra tunga böj utan passning. Har tittat på kraftsportsklubbens hemsida http://www.ystadskraftsportklubb.se/v2/ men där finns ingen information om detta och den tränare som nämns på hemsidan finns aldrig tillgänglig på det telefonnummer som står så jag kan inte kolla med honom heller.

Någon som vet? Om inte kraftsportklubben har finns det något annat gym i Ystad som har ett powerrack?

davidbook
2010-07-13, 21:00
Det finns powerrack på Ystad kraftsportsklubb:) Jag gymmar just nu på Breeze Fitness och där finns det också powerrack :) Ett drop in på Breeze kostar 80 kr.
Så den lättaste varianten hade nog varit att gå till breeze, för som du nämnde innan så är dem väldigt svåra att få tag i på Ystad Kraftsportsklubb. Önskar dig en trevlig semester i Ystad!:)

Pinglan
2010-07-13, 21:22
Det finns powerrack på Ystad kraftsportsklubb:) Jag gymmar just nu på Breeze Fitness och där finns det också powerrack :) Ett drop in på Breeze kostar 80 kr.
Så den lättaste varianten hade nog varit att gå till breeze, för som du nämnde innan så är dem väldigt svåra att få tag i på Ystad Kraftsportsklubb. Önskar dig en trevlig semester i Ystad!:)

Men jäklars vad bra! Tack för hjälpen!

Min svärmor har sommarhus i Ystad och vi är där en vecka varje sommar! En underbar stad!