handdator

Visa fullständig version : Tråden för oss som gillar att festa eller tänker börja göra det!


Kek
2010-07-10, 17:07
En fet tråd för alla som gillar att festa. Här kan ni dela med er av roliga minnen från fester samt förmedla lite annat smått och gott som gäller festande.

Ikväll tänkte jag dra ut och festa lite och tror det kan bli en riktigt fin kväll. Fint väder också vilket gör det hela ännu bättre!

snej
2010-07-10, 17:29
Jag är inte fräck idag. Var hemma halv 9 imorse... Men jag hade jävligt kul :D

hejhopp79
2010-07-10, 17:31
Känns lite ironiskt att ha en tråd om att festa på ett diehard träningsforum :D

Uhm, jag festade för 2 veckor sedan. Det var kul. Känns för övrigt som att denna tråden är mer Flashback

snej
2010-07-10, 17:33
95% av trådarna här handlar ju om allt annat än träning. De flesta tränande individerna här är ju inte proffs direkt, utan vanligt folk som festar till det ibland oxå så klart :)

Stoltz
2010-07-10, 17:38
Känns lite ironiskt att ha en tråd om att festa på ett diehard träningsforum :D

Uhm, jag festade för 2 veckor sedan. Det var kul. Känns för övrigt som att denna tråden är mer Flashback

LOL!

Välkommen till Kolozzeum.

Du har inte sett någonting ännu, uppenbarligen :D

Oxe
2010-07-10, 17:40
Ransakan hur mår många tränar inte för att få ligga mer eller ligga bättre ?
Var hittar du lämpliga kanditater för att besudla på krogen när man är ute och festar, tycker denna tråd passar utmärkt på ett träningsforum...

MrBoris
2010-07-10, 17:43
Getawayrock-festivalen, 4e dagen nu, börjar tä på krafterna, var hem nu bara o tog en dusch o fräschade upp mig men ska strax dit och knäcka första bärsen :D

snej
2010-07-10, 17:44
LOL!

Välkommen till Kolozzeum.

Du har inte sett någonting ännu, uppenbarligen :D

word :D

Yes
2010-07-10, 17:49
Jag har funderat på att börja festa, frågan är hur mycket kalorier det bränner? Kan man festa lite lätt varannan dag utan att bryta ned musklerna?

Olegh
2010-07-10, 18:03
Jag har funderat på att börja festa, frågan är hur mycket kalorier det bränner? Kan man festa lite lätt varannan dag utan att bryta ned musklerna?

Det beror nog mycket på hur seriös man är med sitt festande. Gör man det ordentligt med tillhörande dans, skrik och karatefylla i ett bra tempo kommer vi nog upp i 400 kcal/h. Inte helt obetydligt alltså.

Om du ändå bestämmer dig för att testa på att festa, så föreslår jag att du intar 8g EAA varannan timme, för att åtminstone hålla proteinsyntesen på en acceptabel nivå. Kaloribortfallet borde kompenseras ganska bra av dryck och tilltugg/fyllekäk.

Yes
2010-07-10, 18:04
Mycket bra svar, Olegh, tack!

En fråga bara: kan jag byta EAA mot BCAA?

Kwon
2010-07-10, 18:04
Känns lite ironiskt att ha en tråd om att festa på ett diehard träningsforum :D

Uhm, jag festade för 2 veckor sedan. Det var kul. Känns för övrigt som att denna tråden är mer Flashback

Ny medlem? :)

Vi är die-hard när det gäller det mesta på det här forumet, även festa , Brad Pitt-imitationer, träning med Gasp-linne och Hoodskjortor! :)

snej
2010-07-10, 18:07
Mycket bra svar, Olegh, tack!

En fråga bara: kan jag byta EAA mot BCAA?

Nej men GHB, LSD eller 2-CE fungerar utmärkt som komplement på festnatten för att ytterligare boosta fettförbränningen :thumbup:

Yes
2010-07-10, 18:17
Vet inte om jag vill börja med doping, har hört att det kan vara farligt.

snej
2010-07-10, 18:18
Vet inte om jag vill börja med doping, har hört att det kan vara farligt.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=151035

Kek
2010-07-10, 18:55
Känns lite ironiskt att ha en tråd om att festa på ett diehard träningsforum :D

Uhm, jag festade för 2 veckor sedan. Det var kul. Känns för övrigt som att denna tråden är mer Flashback

Äschh, funkar fint att både festa och träna! Man kan inte snöa in sig på något alt för mycket då blir man knäpp. Även den mest kostnojiga optibyggaren måste någon gång ibland ut och festa lite. Om det görs med en burk keso innanför jackan eller en 70is är oväsentligt så länge man har lite kul.

Andy.da.wohoo
2010-07-10, 19:20
Jag festade en gång. Det kändes bra under större delen av tiden, det peakade lite efter 4 timmar, 34 minuter. Därefter gick det neråt liksom. Jag tänkte att jag skulle bannemej fullborda passet, så jag tog fram mitt hemliga vapen; En kaloribomb i form av en blandning maltodextring, gainer, protein, EAA och Rage. Det enda problemet här var att jag inte hade någon vätska att blanda ut det med, tills en kille kom fram med något skummigt och mörkt. Han sa att jag såg törstig ut och skulle behöva det. Jag sa "Tack som fan polar'n!" och hällde ner det i shakern med optiblandningen, skakade, och började svepa. När jag var klar såg jag att alla kollade på mig och någon kom fram och sa att han sett en annan kille göra så på film.

Efter det så minns jag inte så mycket utöver att jag hade ont i magen dagen efter.

stevebc
2010-07-10, 19:22
Hallå eller :)!

Falsterbo Horse Show ikväll. Jag är inte där för hästarna :D.

Stoltz
2010-07-10, 19:26
Känns lite ironiskt att ha en tråd om att festa på ett diehard träningsforum :D

Uhm, jag festade för 2 veckor sedan. Det var kul. Känns för övrigt som att denna tråden är mer Flashback

En källa på att Kolo kan festa :D

Från och med nu är det nykterist javisst som gäller. Jag menar, jag har inte mina egna kalsonger på mig, och min högra hand är helt fucked up. Dessutom kollade jag i cigarrförrådet och ser att jag har kedjerökt tre feta la rica robusto för 10€ styck. Dessutom har jag spytt konstant sedan jag kom hem inatt.

Kek
2010-07-10, 20:15
Suttit o taggat med hardstyle o vin ett tag nu! Dags att dra sig mot den riktiga förfesten. Nu kör vi!!! HAJ!!

Festa lugnt ;)

Frantic
2010-07-10, 20:18
Hallå eller :)!

Falsterbo Horse Show ikväll. Jag är inte där för hästarna :D.

Du vet väl varför tjejer gillar hästar?

rolf
2010-07-11, 00:47
En källa på att Kolo kan festa :D

Hahaha jag känner mig hedrad att bli citerad i den här tråden! :laugh:
Good times! Men jag lovar, I still got it! ;)

stevebc
2010-07-11, 06:10
Du vet väl varför tjejer gillar hästar?Ja, det gör inte lika ont som med mig brukar de säga.

Falsterbo var f ö skit i år. Värdelöst.

snej
2010-07-11, 09:36
Ja, det gör inte lika ont som med mig brukar de säga.


:laugh:

Potatiskillen
2010-07-11, 10:11
Räknas man tråkig om man har helt och hållet slutat dricka sprit och kör endast öl?

Kek
2010-07-11, 11:00
Räknas man tråkig om man har helt och hållet slutat dricka sprit och kör endast öl?

Vägarna till en karatefylla är många. Själv tycker jag att det är jävligt drygt att sitta o dricka öl, om målet är att bli full. Då kör jag hellre den snabbast vägen även om det ofta resulterar i diverse pinsamheter, saker jag ångrar och uppvaknande hos personer jag inte alls vill vakna upp hos :(