handdator

Visa fullständig version : Tråden för er som blivit utsatta för konspirationer.


Piranha
2010-07-09, 10:03
Här är stället för er som tror ni har hela världen eller ett företagemot er, eller när alla jävlar inte vill som du vill och de dessutom gaddar sig ihop emot dig.




Sedvanligt är det trådskaparen som börjar, men jag vet bra många fler på denna brädan som lider av det mer än jag gör.

Min närmsta är SL och hur fan man kan vänta 30 min på en buss eller tåg som går med kvartstrafik. .... japp det är en konspiration!

Pepparkakssmurfen
2010-07-09, 10:11
Jobbar du på Comhem? :naughty:

Piranha
2010-07-09, 10:22
Jobbar du på Comhem? :naughty:

LUL, det finns ingen koppling emellan denna och comhemtråden.

Ytterligare en konspiration?

Torwald
2010-07-09, 10:23
Apple, som säger att hårdvaran i iPhone 3G inte stödjer multitasking, men med en olåst telefon är det inte mer än en fråga om att ändra multitask="no" till multitask="yes". Hårdvaran saknar stöd my ass.

Psyla
2010-07-09, 10:28
Sprit är dödligt..

Oxe
2010-07-09, 17:35
Paranoid eller inte, finns en massa konsperationer, Oftast kan dom hänledas till en person eller en annan. Har tex fått ett jättekul program från en myndighet, som blir ett moment 22, jag måste söka jobb, men jag har mer saker som gör att jag knappt kan hitta ett jobb med de restrektionerna. Sen hittar man jobb än då, slutar med att jag får riva anställningspappren för det inte är lämpligt...

Känns som folk litar lite väl på min goda natur, och tror mig vara handlingsförlamad bara för man har varit borta ett tag och har vissa restrektioner...

Jag glömmer inte och i slut änden kommer jag alltid vara den sista som står...

Kimball
2010-07-09, 18:16
Apple, som säger att hårdvaran i iPhone 3G inte stödjer multitasking, men med en olåst telefon är det inte mer än en fråga om att ändra multitask="no" till multitask="yes". Hårdvaran saknar stöd my ass.

Handlar det inte om att 3Gn inte flyter på så bra som "den borde" med multitasking aktiverat då? Testade förvisso bara med bakgrundstillägget, men tycker jag läst att många har problem med ios 4 och 3Gn? Har du själv kört 3Gn med multitasking ett längre slag?

Åsberg
2010-07-09, 18:51
Att företaget Falcon lagt roofies i ett fåtal flak för att sedan se konsekvenserna, därav min minneslucka från förra helgen... MYSTIKEN TÄTNAR

G_lund
2010-07-09, 19:02
Tupac blev dödad av Illuminati.
Nu försöker Eminem lämna dem, han sjunger om det i sina texter.
Finns en stor tråd om detta på FB (Inte Facebook) :D

Åsberg
2010-07-09, 19:04
Tupac blev dödad av Illuminati.
Nu försöker Eminem lämna dem, han sjunger om det i sina texter.
Finns en stor tråd om detta på FB (Inte Facebook) :D

:laugh:

Det är ju ett måste att kolla igenom

Richthofen
2010-07-09, 19:06
oljan är påväg att ta slut!

John M
2010-07-09, 19:06
Här är stället för er som tror ni har hela världen eller ett företagemot er, eller när alla jävlar inte vill som du vill och de dessutom gaddar sig ihop emot dig.




Sedvanligt är det trådskaparen som börjar, men jag vet bra många fler på denna brädan som lider av det mer än jag gör.

Min närmsta är SL och hur fan man kan vänta 30 min på en buss eller tåg som går med kvartstrafik. .... japp det är en konspiration!



Tror att jag har kostat SL ungefär 1000 kr senaste 2 månaderna pga deras bussar och tåg som inte fungerar. Blir det taxi istället som dom får betala.

Du känner till resegarantin hoppas jag?

David Brent
2010-07-09, 19:23
Tupac blev dödad av Illuminati.
Nu försöker Eminem lämna dem, han sjunger om det i sina texter.
Finns en stor tråd om detta på FB (Inte Facebook) :D

Ja, många på FB är väldigt kreativa när det gäller att hitta konspirationer. Men jag tror även att det trollas en del.

<Mike>
2010-07-09, 19:57
oljan är påväg att ta slut!

Trodde inte man behovde vara konspirationsteoretiker for att forsta oljan kommer ta slut nan dag, som inte ligger overdrivet langt in i framtiden...*screwy*
Vi har antagligen redan natt peak oil extraction och framover kommer det bara ga nerat, aven fast behovet av olja gar uppat. Det ar inte orealistiskt att tro att vi kommer mota stora oljekriser under varan livstid och att alternativt bransle kommer behovas anvandas av framtida generationer.

Fast du kanske tror pa evig tillvaxt, men da far du forklara dig :)

Har ar en valdigt bra video dar en professor i fysik forklarar narmare:

F-QA2rkpBSY


Ingen konspirationsfilm alltsa utan utrakningar som talar for sig sjalva. Valdigt intressant och sevard.

pragmatist
2010-07-09, 20:33
På dagis kallades jag allmänt för "statsministern" av fröknarna, men jag är ju inte statsminister ännu så det måste finnas en konspiration mot mig.

G_lund
2010-07-09, 20:39
På dagis kallades jag allmänt för "statsministern" av fröknarna, men jag är ju inte statsminister ännu så det måste finnas en konspiration mot mig.

Allt är fejkat och uppgjort i förväg.
The Truman Show!

hampfuz
2010-07-09, 22:07
Staten tillsätter någon onaturlig kemikalie i grundvattnet som skapar en alltför dominant regnbågseffekt!

Jag har videobevis!
_c6HsiixFS8

Grapeman
2010-07-10, 12:24
Den där damen har mig på sin sida iaf :O


:D

spoonchest
2010-07-10, 13:25
Allt är fejkat och uppgjort i förväg.
The Truman Show!

Schhh!!

jakob
2010-07-10, 13:33
Staten tillsätter någon onaturlig kemikalie i grundvattnet som skapar en alltför dominant regnbågseffekt!

Jag har videobevis!
_c6HsiixFS8

Glömde hon gå till skolan?

Jorpa
2010-07-10, 14:26
Trodde inte man behovde vara konspirationsteoretiker for att forsta oljan kommer ta slut nan dag, som inte ligger overdrivet langt in i framtiden...*screwy*
Vi har antagligen redan natt peak oil extraction och framover kommer det bara ga nerat, aven fast behovet av olja gar uppat. Det ar inte orealistiskt att tro att vi kommer mota stora oljekriser under varan livstid och att alternativt bransle kommer behovas anvandas av framtida generationer.

Fast du kanske tror pa evig tillvaxt, men da far du forklara dig :)

Har ar en valdigt bra video dar en professor i fysik forklarar narmare:

F-QA2rkpBSY


Ingen konspirationsfilm alltsa utan utrakningar som talar for sig sjalva. Valdigt intressant och sevard.


Skulle vilja ha en egen tråd om just denna film! Diskutera!

Matsa
2010-07-10, 14:39
Glömde hon gå till skolan?

Men förstår du inte? Skolan bara tutar i dig lögner för att du inte ska förstå att det är fel med regnbågar! Gay Pride folket jiddrar med vårt vatten!

<Mike>
2010-07-10, 15:08
Skulle vilja ha en egen tråd om just denna film! Diskutera!

Du far garna starta den traden :D

filmjölk
2010-07-10, 15:28
Bra tråd! Själv lever jag varje dag med stor oro för att mitt liv, mina prestationer, min självbild och hela min person är en stor bluff.

Jag har vart usel på alla arbetsplatser jag jobbat på, all positiv feedback har antingen vart för att skona mina känslor eller ren ironi. Jag har aldrig sagt något roligt, aldrig sagt något vettigt, mina barn är inte mina, alla kvinnor jag nånsin tyckt om som tyckt om mig tillbaks har fejkat, jag har aldrig lyckats tillfredställa en kvinna, mina förädrar tycker om mig enbart för att de måste, mina vänner avskyr mig, min fru ligger med min bror, min far och mina vänner och skrattar åt mig under akten, ingen tycker om mig.

Vilken dag som helst nu samlas alla för att avslöja bluffen, skratta åt mig och be mig fara åt helvete.

rajjan_dammit
2010-07-10, 16:42
Jag tror att molnen konspirerar mot mig. Det kan vara helt blå himmel förutom ETT litet moln, och det ska såklart ALLTID lägga sig i vägen för solen. Konspiration är bara förnamnet!

Stoltz
2010-07-10, 16:48
GB.

När behöver man glass?
När det är varmt!

Och när smälter min glass?
När det är varmt!


Det är helt ologiskt, någon jävel försöker svettas ut mig.