handdator

Visa fullständig version : Göteborg


Rapppin
2010-07-08, 10:36
Hallå alla kolloliter!:)

Ska ner till Göteborg för att ta truckkort , kommer från långt upp i Norr.

Det är i slutet på Juli är det tänkt, någon som har sängplats 2dagar?
Hade varit guld isåfall, om någon ville guida mig bara där så jag hittar osv.

Kan slänga in en slant och bjuda på käk också om någon nappar på erbjudandet!



MvH

Scratch89
2010-07-08, 19:05
Hade absolut gått med på det om jag haft den förra lägenheten. Nu bor vi två personer på 28 kvadrat, så det blir alldeles för trångt. :D

Hoppas att någon kontaktar dig.

Modify
2010-07-08, 19:19
Kör det helt ihop sig för dig har jag en sjyst soffa du kan låna ett par dagar. Bor i en 1:a på 36kvm så det kan bli mysigt :D

snej
2010-07-08, 19:21
Finns vandrarhem rätt så centralt för nån hundring natten.

krappen
2010-07-08, 19:27
Av nyfikenhet, var ska du ta ditt truckkort?

tsp
2010-07-08, 19:33
http://www.goteborgsvandrarhem.se/comers/pages/

10-15min promenad till centrum. Eller ah, där vandrarhemmet ligger är faktiskt "centrum" i mina ögon. Dock bor jag ju i förorten så har väl lite andra preferenser än de som bor centralt. :D

Rapppin
2010-07-08, 21:09
Hade absolut gått med på det om jag haft den förra lägenheten. Nu bor vi två personer på 28 kvadrat, så det blir alldeles för trångt. :D

Hoppas att någon kontaktar dig.
Tänkte mest bara som en rolig grej.. Brukar väll vara kolloträffar eller att folk tränar med varandra osv

Kör det helt ihop sig för dig har jag en sjyst soffa du kan låna ett par dagar. Bor i en 1:a på 36kvm så det kan bli mysigt :D
Har skickat PM till dig!

Finns vandrarhem rätt så centralt för nån hundring natten.
Det var mer en rolig grej jag tänkte. Var inte billigt boende jag var ute efter.
Tack ändå!

Av nyfikenhet, var ska du ta ditt truckkort?
Vet inte exakt vart det ligger, ska kolla upp adress imorgon. Återkommer till dig, är du sugen? Kostar 2400:-

http://www.goteborgsvandrarhem.se/comers/pages/

10-15min promenad till centrum. Eller ah, där vandrarhemmet ligger är faktiskt "centrum" i mina ögon. Dock bor jag ju i förorten så har väl lite andra preferenser än de som bor centralt. :D

Väldigt tacksam! Söker inte vandrarhem dock!

krappen
2010-07-08, 21:49
Vet inte exakt vart det ligger, ska kolla upp adress imorgon. Återkommer till dig, är du sugen? Kostar 2400:-
Väldigt tacksam! Söker inte vandrarhem dock!

Jag har redan truck-kort, tog det på samma företag som jag för tillfället sommarjobbar på så jag var lite nyfiken på om det var där du skulle ta det.

The Somberlain
2010-07-09, 18:26
Truckutbildarna?