handdator

Visa fullständig version : PlasmaJet


foppit
2010-07-01, 19:41
Fick ett prov på något som heter "PlasmaJet, liquid Nitric Oxide Maximizer" ett såkallat "mytotrophic hyperexpansion growth kit". Ja ni hör ju...

Frågan e om någon har provat det och vad e effekten av det? Tio kapslar som ska tas 2-2,8 (?) timmat innan träning. Kan ju prova dom och se vad som händer men det e ju alltid kul att vara lite beredd på vad som ska hända..

Tacksam för svar.

blondyz
2010-07-01, 19:43
tror det är en NO produkt, dvs. kommer ge dig utvidgade blodkärl och mer pump. inte säker dock.

foppit
2010-07-01, 19:49
Ok, ska prova. Får väl rapportera om det var något att ha sen. Garvar åt allt som står på det... Tex. Post cycle Therapy powerhouse e en av effekterna.. vad fan betyder det?? :) Increased male sexual performance ser jag nu med!! Guld för en gamling som jag!!

Verkar tokigt som bara den: Dom varnar för the EXTREMLY potent nature of this procuct... Kanske blir monster redan till nästa vecka :)

Tack för svaret.

internethjälten
2010-07-01, 19:51
du blir vaskulär efter ca 2-3 timmar, bra om du ska fota dig eller se lite hårdare ut på gymmet än normalt. du bör ligga på lågt BF för att ens ha nytta av denna produkt, under 7-8% alltså..

foppit
2010-07-01, 20:39
Tillskott för spegeln alltså? Haha, meningslöst. Ska smälla i mig dom och spänna för frugan istället. Ger nog bättre utdelning!! Tack igen för svaren, snälla ni.:hbang::hbang::hbang::hbang: