handdator

Visa fullständig version : Resa til london med kort varsel


Largoplz
2010-06-28, 18:35
Fick för mig att jag ska fara till london och tillbaka helgen den 9 juli. Hur tar man sig dit billigast? Jag kan även fara den 8e juli utan problem. Nerresan kan göras med buss, flyg, tåg eller hursom, hemresan den 12e helst med flyg. Har försökt knåpa ihop något som inte kostar hejdlöst mycket. Vet någon något sätt där man kan komma undan med en vettig peng eller är det bara att ta på sig guldbyxorna och fiska slantar?

Stoltz
2010-06-28, 18:37
Easyjet brukar vara rätt billigt. Vissa dagar kan du få det extra billigt t o m, deras sida visar priserna för varje dag.

Baan
2010-06-28, 18:39
Jag vet inte för just sådana resor, men prisjakts tjänst för att söka billigt flyg fungerar riktigt bra och täcker många resebolag.

Largoplz
2010-06-28, 18:40
Easyjet brukar vara rätt billigt. Vissa dagar kan du få det extra billigt t o m, deras sida visar priserna för varje dag.
Kollade där, men det fanns inga resor förrns i september:(

Jag vet inte för just sådana resor, men prisjakts tjänst för att söka billigt flyg fungerar riktigt bra och täcker många resebolag.

Skall kika in detta.

just me
2010-06-28, 20:09
http://www.ryanair.com/se

Brukar vara bra priser...

Largoplz
2010-06-28, 23:14
Mjo, hittade biljetter på ryanair som jag köpte. 2600 tur och retur kostade det.

pbiddy
2010-06-29, 11:57
Ryanair har så jävla konstig prissättning. Ena dagen kan det kosta 50 kr och nästa 1000 kr.
Nästa gång kan du kolla om det är billigare att flyga från Oslo då buss från Uddevalla till flygplatsen där kostar 92 kr (nu antar jag att Trollis betyder Trollhättan, annars får du ignorera detta :))