handdator

Visa fullständig version : Pure Whey - Skogsbär, när är den åter i lager tro?


Gusken
2010-06-25, 10:40
Goddagens

Mitt vassle börjar ta slut och nu har jag kikat runt efter nytt och såg att många pratat gott om pure-whey skogsbär.
Men märkte ju då att den självklart var slut.
Tänkte därför fråga, när tros den komma in i lager igen?

Hejnomax
2010-06-25, 14:30
Jag gillade smaken förr men beställde en påse för ett år sen och tyckte den smakade alldeles för sött. Har dom ändrat smaken?

Jorgen
2010-06-25, 14:46
Jag tycker att den smakar hur gott som helst.

Maila info@kolozzeum.com och fråga ang skogsbär.

Jacobsson
2010-06-26, 10:19
prova annars päron/vanilj den är kanon god och perfekt nu till sommaren den påminner om päronspliten mumms

Gusken
2010-06-27, 23:51
Skickar iväg ett mail nu så får vi se vad dom säger :)
Så Päron/vanilj är god alltså, jag känner mig lite rädd för att testa den då jag älskar päronsplit-glassen. Känns om den på något sätt skulle förstöra mina päronsplit-smaklökar :P

kaer
2010-06-28, 09:35
Helvete vad jag tycker skogsbär är äcklig, kan inte fatta att jag beställde den IGEN, bara för att bryta av chokladen liten. Jaja har just beställt lite päron/vanilj där jag har sjukt höga förväntningar ^^

MrBulk
2010-06-28, 15:26
Helvete vad jag tycker skogsbär är äcklig, kan inte fatta att jag beställde den IGEN, bara för att bryta av chokladen liten. Jaja har just beställt lite päron/vanilj där jag har sjukt höga förväntningar ^^

Ja gillar man inte skogsbär är det ju dumt att köpa Skogsbär. Jag tycker skogsbär är gott och tycker verkligen att Skogsbär smakar skogsbär så jag är väldigt nöjd med den smaken.

Gusken
2010-07-01, 17:02
Jag fick svar ifrån info@kolozzeum.com där dom berättade att Pure Whey - Skogsbär har utgått, så inge mera sånt. Då får det väl bli en säck Päron/vanilj istället ;)