handdator

Visa fullständig version : Rage Extreme + ?


Björnis
2010-06-14, 13:59
Tjena.
Nu när det är sommar och allt så hade jag tänkt att köpa något/några kosttillskott. Är enormt sugen på att testa Rage Extreme faktiskt. Men jag har en fråga, bör man komplettera det med några andra tillskott? T.ex EAA och Kreatin? Kanske ta kreatin under vilodagar?


Skulle vara ett litet + om ni kunde länka/berätta vilket EAA och Kreatin man bör köpa med.

Tack! :)

Gorilla
2010-06-14, 16:56
Tjena.
Nu när det är sommar och allt så hade jag tänkt att köpa något/några kosttillskott. Är enormt sugen på att testa Rage Extreme faktiskt. Men jag har en fråga, bör man komplettera det med några andra tillskott? T.ex EAA och Kreatin? Kanske ta kreatin under vilodagar?


Skulle vara ett litet + om ni kunde länka/berätta vilket EAA och Kreatin man bör köpa med.

Tack! :)

Du kan gärna komplettera med lite EAA (10gram före resp. efter träning) och om du vill ta lite kreatin på vilodagar. Det kommer ge en liten boost.

Ang. vilken typ av EAA och Kreatin så brukar jag alltid säga att billigast är bäst. Vanligt Kreatin Monohydrat har samma effekt som alla flashiga burkar till tredubbla priset. EAAt kan bli lite godare med högre pris och vissa aminosyror kan finnas i olka halter.

Rags
2010-06-14, 17:54
jag skulle rekommendera EAA fx som du ska köpa eaa, billigast på marknaden och det godaste jag har smakat oxå! otroligt bra kombination ;)

Björnis
2010-06-14, 19:51
Tack för svaren! :)

Btw, Fairings Amino Rush är ett EAA väl? hehe.




Fortsätt gärna svara på den första frågan med.

Rags
2010-06-15, 00:41
Tack för svaren! :)

Btw, Fairings Amino Rush är ett EAA väl? hehe.




Fortsätt gärna svara på den första frågan med.


jajjemen :)

Björnis
2010-06-15, 15:23
Det blir att köpa Rage Extreme, Fairing Amino Rush och Fairing Kreatin Monohydrat då :)

blondyz
2010-06-15, 20:21
Det blir att köpa Rage Extreme, Fairing Amino Rush och Fairing Kreatin Monohydrat då :)

Smakat amino-rush förr?

Juicy lemon speciellt tror jag att det är en del som klagat över här på forumet.. Använder den själv utan problem, men tror man att den ska smaka saftig citron, ja då är man ute och cyklar.

Björnis
2010-06-15, 20:57
Smakat amino-rush förr?

Juicy lemon speciellt tror jag att det är en del som klagat över här på forumet.. Använder den själv utan problem, men tror man att den ska smaka saftig citron, ja då är man ute och cyklar.

Det blir den som kallas Fantasy Fruits. Brukar inte ha några större problem med att svälja saker (haha) så det bör inte bli några problem.