handdator

Visa fullständig version : Fajt Klabb - Hårdaste Pitten på forumet


TokyoJuan
2010-06-13, 17:53
Efter mkt smygtittande och en avlivad journal startar jag en ny.

Efter drygt 2 månader av att använda träning som ett utlopp för diverse aggressioner med ekonomi (bor i Japan, kolla valuta historiken för 2 år) och en viss dam jag efter 2 månader äntligen lyckades fånga (skitlycklig) börjar jag känna en viss motivations nedgång(använde motgångarna med henne som fuel för min gym motivation).
Därför startar jag en Journal så att alla ni på forumet kan :whipped: sönder mig när jag slackar haha

Men för att komma till lite fakta; Efter 2 månader av en stadig period av gym och promenader för att vädra diverse aggressioner finner jag att det faktiskt gett ett resultat som man kanske borde hålla igång. Fram tills nu har jag inte tänkt ett skit på hur jag ska lägga upp träningen så det har blivit att om gymmet var stängt att man tog en lång promenad.
Nu befinner jag mig vid en punkt där jag vill fokusera mer på att slanka ner mig (flickan gillar slanka killar, jag gillar flickan, lös gåtan)

Vikt 75kg
Längd 184cm
Midja 78 cm
Bor: Tokyo vilket betyder väldigt annorlunda kost med priser motsvarande kokain..

Men ni vet alla att jag sitter och tänker "Fan vad grymt om man verkligen kunde få den kroppen Pitten hade i Fajt Klabb" :D

Bilder, all time low - drygt 2 mån sen - senaste

TokyoJuan
2010-06-13, 18:08
Lite om vad jag drar i mig;

Ägg röra med diverse mkt magiska kinesiska grönsaker som typ sparris:smash: och lite fresh veggies. Mestadels består mina "måltider" utav shakes men det tar vi senare.
Protein tar jag från USA med "OptimalNutrition" 100% Whey & Cassein, inte mkt annat förutom vitaminer, oljor, mineraler etc dvs inget creatin HMB etc

Ps, är 100% skåning så förvänta er lite störd stavning ibland men om ni någonsisn sett Hipp Hipp kommer ni säkert kunna lista ut vad det står :thumbup:

TokyoJuan
2010-06-15, 09:41
Gårdagen bestod av ett armpass som jag inte tänker ge MVG, måste hitta ngt som irriterar skiten ur mig så jag kan utvinna motivation ur det.

Började dagen med en shake m mkt blåbär, Whey hela dagen fram till sista och fjärde shaken som bestod av Cassein. Maten bestod av bilden nedan, tog även en kycklingfile på baren jag såg Japan - Camerun matchen i. Det var efter sushin som tyvärr bestod av en öl som följdes av 2 glas Whisky..

Gick hem från Shinjuku, centrala Tokyo, som tog ca 40 min med en batteridöd iPod=helvete.

Kycklingfile m lite grönt, mosad avokado som sås, lite salt, aromat och citron. Awesomeness

TokyoJuan
2010-06-15, 18:07
Vaknade bakis, skitdrygt, kan fan inte dricka ngt utan att kroppen känns helt paj. Tog ju en öl igår och 2 glas whisky men ingen stor mängd alls och det var mellan 2 relativt ok stora måltider.
Fack, så morgonen var paj men lyckades ta mig ut för en gå/sprint runda i typ 1.5h innan regnet:hbang:

Maten idag blev en del shakes, en dryg protein bar med typ 300kcal, helt för mkt för mitt mål men tills de andra kommer får man ta de som plugghjälp när man presterar med hjärnan. Middagen blev kycklig, igen, med en hemmagjord hummus på bönblandning, olivolja och div kryddor, grymt gott!

TokyoJuan
2010-06-17, 17:40
Idag blev lite snabb mage, håller mig från att gå ut eftersom mina ben är lite överbelastade och behöver lite vila så jag tar igen det imorgon!

TokyoJuan
2010-06-20, 17:45
Gårdagen kändes bra, körde ett armpass där jag lattjade runt lite och överraskade mig sjölv med att köra 27 dipps relativt problemlöst. Tog en timme promenad på natten efter matchen (japansk tid) och idag har varit min enda träningslösa dag på veckan. Måste dock slimma ner mig ännu mer, har ett litet personligt mål på 3 månader och den fristen går ut om ca 1 vecka så kommer ligga i som fan!

TokyoJuan
2010-06-22, 17:10
Gårdagen var najs, helt O.K magträning sen gick jag vilse i Tokyo och slutade på en gå/jogging runda på ca 2h och runt 8oo kcal:hbang:

min runda kan ses här även om appen inte alltid registrerade min runda;
http://j.mp/cD5aXK