handdator

Visa fullständig version : Anticatabolan


Big Eddie
2010-06-10, 23:54
Jag har tänkt köpa ett BCAA kosttillskott då undrar jag om det inte är bättre att köpa ****** Anticatabolan istället för ett rent BCAA?

Då får jag med BCAA + flera andra kosttillskott "på köpet"

Anticatabolan innehåller

# Leucine
# BCAA
# HMB
# Arginin
# Vit. B6

Fredrik_S
2010-06-11, 00:38
anticatabolan är svindyrt så du får betala EXTREMT mycket per mäng BCAA som är det du vill åt.
du får extremt mycket bättre effekt per krona av att köpa ett rent BCAA tillskott
Det är 120 kapslar och 6 kapslar innehåller 2400 mg BCAA
dvs 48 gram BCAA i hela burken för 200 kronor på billigaste webshoppen enligt prisjakt
rent BCAA kan man köpa 500 gram för 169 kronor

Det är alltså mer än 10 gånger så dyrt att köpa sitt BCAA genom dessa tabletter och de extra ingredienserna gör defintivt inte värt det

macsacre
2010-06-11, 05:08
Håller med Fredrik S. Bättre du köper BCAA för sig.

Big Eddie
2010-06-11, 15:07
anticatabolan är svindyrt så du får betala EXTREMT mycket per mäng BCAA som är det du vill åt.
du får extremt mycket bättre effekt per krona av att köpa ett rent BCAA tillskott
Det är 120 kapslar och 6 kapslar innehåller 2400 mg BCAA
dvs 48 gram BCAA i hela burken för 200 kronor på billigaste webshoppen enligt prisjakt
rent BCAA kan man köpa 500 gram för 169 kronor

Det är alltså mer än 10 gånger så dyrt att köpa sitt BCAA genom dessa tabletter och de extra ingredienserna gör defintivt inte värt det

Du har rätt i det du skriver:thumbup:
Men om jag ska köpa
# Leucine
# BCAA
# HMB
# Arginin
# Vit. B6

Separat, så blir det väl billigare och smidigare att köpa Anticatabolan?

Tolkia
2010-06-11, 15:11
Det behöver inte bli billigare att köpa ett kombinationspreparat; det får man kolla i varje enskilt fall. Anticatabolan (som f.ö. får dagens pris för fånigt namn av mig) är så dyrt att det kan vara värt att göra en ordentlig prisundersökning innan man bestämmer sig. Dessutom är ju frågan vad du vill ha och behöver; för tillskott gäller inte "ju mer, desto bättre", och det är onödigt att betala för extratillskott du inte behöver.

Dreas
2010-06-11, 15:12
Du har rätt i det du skriver:thumbup:
Men om jag ska köpa
# Leucine
# BCAA
# HMB
# Arginin
# Vit. B6

Separat, så blir det väl billigare och smidigare att köpa Anticatabolan?Varför inte bara köpa EAA/BCAA-tillskott och äta mat och vara nöjd? :)

Pepz
2010-06-11, 15:55
Du har rätt i det du skriver:thumbup:
Men om jag ska köpa
# Leucine
# BCAA
# HMB
# Arginin
# Vit. B6

Separat, så blir det väl billigare och smidigare att köpa Anticatabolan?

BCAA innehåller leucine så det behöver du inte köpa separat

en liten varukorg
för 300kr får du
HMB 100g ca60kr
Arginin 100g ca 80kr
BCAA 500g ca 170kr
Totalvikt 700g
alla produkter separata