handdator

Visa fullständig version : källargym helst i nacka/gullmarsplan


fdanell
2010-06-08, 21:38
Hej letar efter ett bra och billigt gym i nacka, sthlm. Bor i älta mer exakt så skulle föredra ett gym där eller i sickla/nacka forum området.
Även gullmarsplan är ganska smidigt att ta sig till.

Pluggar i annan stan under terminerna så behöver ett gym i Stockholm över sommaren

Undviker gärna dyra och värdelösa kedjorna som sagt, behöver egentligen bara hantlar upp till helst 50kg, ett powerrack, en bänkpress och en latsdragsmaskin.

Cavalli
2010-06-08, 21:57
Hej letar efter ett bra och billigt gym i nacka, sthlm. Bor i älta mer exakt så skulle föredra ett gym där eller i sickla/nacka forum området.
Även gullmarsplan är ganska smidigt att ta sig till.

Pluggar i annan stan under terminerna så behöver ett gym i Stockholm över sommaren

Undviker gärna dyra och värdelösa kedjorna som sagt, behöver egentligen bara hantlar upp till helst 50kg, ett powerrack, en bänkpress och en latsdragsmaskin.

http://www.gullmarsgym.se/

L-Sami
2010-06-08, 22:01
Fryshuset såg jag hade ett sommarerbjudande 500kr för juni, juli och augusti. De har hantlar upp till 50kg, powerrack, bänkpress, latsdrag mm.

http://www.fryshuset.se/gymmet/gymmet/priser_och_kampanjer.aspx

fdanell
2010-06-08, 22:23
ok tack
särskilt fryshusets erbjudande låter väldigt bra!

Mr.Sjöborg
2010-06-08, 22:51
jag skulle kolla in flexsports club i älta, helt nybyggt och öppnade i mars/april. Ligger på bottenvåningen i älta centrum

Endorah
2010-06-09, 07:54
jag tränar på fryshuset jävligt vänligt gym, men ganska så litet "/

Rakanichy
2010-06-09, 10:06
Tränar på fryshuset tillsammans med Endorah, riktigt najs faktiskt. Lite synd bara att de har lite brist på småsaker.

fdanell
2010-06-09, 11:22
jag skulle kolla in flexsports club i älta, helt nybyggt och öppnade i mars/april. Ligger på bottenvåningen i älta centrum

hade tänkt att kolla in det ja, men tror att det blir för dyrt...det låter om inte annat väldigt exklusivt på hemsidan och de verkar inte ens ha någon prislista

Mr.Sjöborg
2010-06-09, 11:47
hade tänkt att kolla in det ja, men tror att det blir för dyrt...det låter om inte annat väldigt exklusivt på hemsidan och de verkar inte ens ha någon prislista

Man får fråga på plats, hur dumt som helst att de inte har en prislista så man kan se...