handdator

Visa fullständig version : Onykter eller Nykter studentdag?


Denniss
2010-06-08, 16:21
Röstar för Nykter. Sparar 400-500kr och kan träna dagen efter. Kommer nog inte ha mindre kul för att jag inte dricker. Vad tycker ni?

Hur gör man en poll?

hahavaffan
2010-06-08, 16:27
Om du har lika kul nykter ser jag inte riktigt varför du ens behöver fundera på det?

Jag valde dock onykter... för livet är roligare onykter ;)

Grotesk
2010-06-08, 16:27
Onykter såklart. Du kan fan träna alla andra dagar på året men du tar troligtvis bara studenten en gång.

Tigerkotten
2010-06-08, 16:31
Kommer du ha kul i huvudtaget då? Minns att du gnällde ang priset för flaket förut. Så kanske du behöver släppa loss lite, med de som går i klassen din.

spange
2010-06-08, 16:31
vill man dricka på studenten gör man det och låter bli att opti-noja sig. vill man inte så är det ju inte mycket att fundera över.

Wille005
2010-06-08, 16:32
Dricker man inte så är man fan inte värd att ta studenten!

Kek
2010-06-08, 16:33
Jag planerar att bli helt jävla sönderfackad på studenten. Träna kan jag göra en annan dag. Ser hellre tillbaka till min student och tänker "fifaaannn sicken kväll det var" än "naa men det var ju kul att ta studenten men jag skulle upp o träan dagen efter såaattthhheee" men om du nu har liak skojsigt nykter så kör i vind. Tycker dock det är en jävla waste att inte drick bara för att man ska kunna träna dagen efter.

mattilainen
2010-06-08, 16:33
jag var nykter hela min student. Ångrar det.

limenka
2010-06-08, 16:33
Drar några öl bara(planerar att däcka på champagnefrukosten) för det är en speciell dag, förhoppningsvis behöver jag inte ta den igen efter fredag :D

Kan lika gärna utnyttja denna studentvecka som vilovecka :D

Psyla
2010-06-08, 16:37
Defo nykter sprit är ju sjukt jävla tråkigt..

Lelle Pelle
2010-06-08, 16:42
Jag skulle råda dig att vara onykter.

Denniss
2010-06-08, 16:43
Visade sig att flaket inte skulle kosta så mycket. Men nu är det betalat iaf :) Får se om jag dricker eller inte. Lutar lite mer åt att dricka just nu.

"Dricker man inte så är man fan inte värd att ta studenten!"

Hmm :/

Wilkedott
2010-06-08, 16:46
ONYKTER! Nu kör vi, SKÅL

Andy.da.wohoo
2010-06-08, 16:54
Onykter för bövelen. Studentveckan är synonymt med varafullhelatiden veckan. Oavsett härkomst, kön, klass osv.

Osten80
2010-06-08, 16:57
Full som en alika, inget annat är godkänt.

Dreas
2010-06-08, 16:57
Du tar studenten en gång i ditt liv, självklart onykter. Tror garanterat att du annars ångrar dig.

C.E.J.
2010-06-08, 16:58
Onykter. Lycka till, and enjoy!

Menigar
2010-06-08, 17:00
Det är fan inte värt att umgås med fulla studenter nykter.

Stoltz
2010-06-08, 17:02
Under min studentdag så var jag nykter rakt igenom. Dock var det inget medvetet val, utan jag var så i full gång att jag aldrig stod stilla så det blev aldrig en chans att dricka något riktigt.

Champangefrukosten - Ett glas champange som lyckades hålla sig i två timmar pga allt snack och dansande.

Festen hemma - Så mycket folk att jag knappt ens visste hur jag skulle lyckas inta föda eller vätska alls.

Festandet ute - Kom in, drog loss för allt var jag var värd, missade att dricka.

När jag vaknade 16:00 nästa dag efter inte för många timmars sömn så kom första ölen äntligen på ett grillparty med gänget :D

Kek
2010-06-08, 17:03
Det är fan inte värt att umgås med fulla studenter nykter.

+1. Var massa jävlar i studenthattar ute igår och söp av någon anledning. Att se spektaklet från nykter POV gör än bara grymt irriterad.

Tompisch
2010-06-08, 17:21
Onyktert skall det vara!

Flykt
2010-06-08, 17:34
Sällan har väl Kollo röstat såhär hälsonegativt förut :D

ElecTr0n
2010-06-08, 18:13
Onykter definitivt.. Fyfan vad roligt jag hade när jag tog studenten!

Träna stenhårt innan och ta ut några välförtjänta vilodagar under dagen/dagarna efter!

Denniss
2010-06-08, 18:16
Har övervägt nu och blir att värma upp dagen med lite fjortis drinkar och sedan under dan njuta av fint sprit, för att sen på kvällen shotta som en galning!

mojoo
2010-06-08, 18:19
Onyktert.

Kommer ihåg klasskompis som slet sönder sin skjorta, för full för att orka ta av den men för stark för att inte slita av den. Han var rätt köttig på den tiden så tjejerna blev crazzy

Wille005
2010-06-08, 18:20
Har övervägt nu och blir att värma upp dagen med lite fjortis drinkar och sedan under dan njuta av fint sprit, för att sen på kvällen shotta som en galning!
Grattis! Du kommer ha sjukt kul :)

rolf
2010-06-08, 18:25
Min studentkväll kostade ~4500kr, jag minns inte så mycket men det jag minns var sjukt roligt. Kom hem med två studentmössor men ingen kavaj. :)

Dvs, onykter!

Nelson81
2010-06-08, 18:27
drick dig stupfull och dra över en smått överviktig ful slampa

Timme
2010-06-08, 18:38
nykter för tusan!

Yes
2010-06-08, 18:42
Skit i studenten, träna istället. Drick endast EAA. Bli som Baan.

johanhej
2010-06-08, 18:46
Om du har lika kul nykter ser jag inte riktigt varför du ens behöver fundera på det?

Jag valde dock onykter... för livet är roligare onykter ;)

+1

Varför ens bry sig på sin studentdag liksom? Vill man supa så gör man det. Om inte så skiter man i det.

Potatiskillen
2010-06-08, 18:51
Om du har lika kul nykter ser jag inte riktigt varför du ens behöver fundera på det?

Jag valde dock onykter... för livet är roligare onykter ;)

Precis, bara det att brorsan min var nära att köra av vägen i lördags då han tyvärr körde i fyllan. :(

Polisen stoppade honom=räddade hans liv

tsp
2010-06-08, 18:54
Fy fan vad torr du lär vara, som ens funderar över saken. På alla studentfiranden är det tammefan alltid en eller ett par nyktra jävlar som håller sig lite utanför resten av klassen. Så jävla tråkig stil! Du behöver ju inte dricka dig totalt redlös så att du faller ihop och spyr på mottagningen liksom. Men drick dig berusad, mycket roligare så!

davvvan
2010-06-08, 18:57
Onykter för att det är Sverige och jante säger så. Jag med. Var inte så jävla opti utan sup ungjävel.

Åsberg
2010-06-08, 18:59
Drar några öl bara(planerar att däcka på champagnefrukosten) för det är en speciell dag, förhoppningsvis behöver jag inte ta den igen efter fredag :D

Kan lika gärna utnyttja denna studentvecka som vilovecka :D

Så ska de låta min muslim!

Planerar själv att hålla igång lika bra som brorsan förra året, spydde framför hela släket när dom skulle ge honom presenter. :D

mojoo
2010-06-08, 19:01
Fy fan vad torr du lär vara, som ens funderar över saken. På alla studentfiranden är det tammefan alltid en eller ett par nyktra jävlar som håller sig lite utanför resten av klassen. Så jävla tråkig stil! Du behöver ju inte dricka dig totalt redlös så att du faller ihop och spyr på mottagningen liksom. Men drick dig berusad, mycket roligare så!

Nej men du är fan tragisk och ännu mer torr, faktiskt. Såg någon insändare om det där för ett tag sen. Där hon skrev om hur man ser på alkholen i Sverige. Ni som måste vara fulla är tammefan ännu mer torra. Blir så less när man inte kan få vara nykter om man faktiskt vill vara de och folk som du kallar en torr, fy fan blir så lack.

Säger inte att man ska vara nykter hela livet men ni som är fulla varje helg, kalla inte andra tråkiga eller tvinga inte andra att dricka

svennebanan
2010-06-08, 19:13
Vad är det för speciellt med att ta studenten? Det gör ju alla. Livet blir ju inte direkt en dans på rosor efter som man gärna ville tro. Nu vet du i alla fall att det inte är något att fira. Lite som att fira att man har 2 ben.

chrilledude
2010-06-08, 19:34
Vad är det för speciellt med att ta studenten? Det gör ju alla. Livet blir ju inte direkt en dans på rosor efter som man gärna ville tro. Nu vet du i alla fall att det inte är något att fira. Lite som att fira att man har 2 ben.

Alla tar inte studenten nej.


Kul att folk firar att dem är arbetslösa. :D

ONT: DRICK!

hahavaffan
2010-06-08, 19:35
Precis, bara det att brorsan min var nära att köra av vägen i lördags då han tyvärr körde i fyllan. :(

Polisen stoppade honom=räddade hans livHehe, ja, vissa saker bör man helt klart undvika att göra full. Slå din brorsa från mig btw.

Stoltz
2010-06-08, 19:38
Vad är det för speciellt med att ta studenten? Det gör ju alla. Livet blir ju inte direkt en dans på rosor efter som man gärna ville tro. Nu vet du i alla fall att det inte är något att fira. Lite som att fira att man har 2 ben.

Finns ingenting att fira, man dör ändå i slutändan.

Däremot kan man vara lite vis och faktiskt njuta av dessa medan man kan.

svennebanan
2010-06-08, 19:38
Alla tar inte studenten nej.


Kul att folk firar att dem är arbetslösa. :D

ONT: DRICK!

Ok, alla som vill ta studenten tar studenten.

svennebanan
2010-06-08, 19:39
Finns ingenting att fira, man dör ändå i slutändan.

Däremot kan man vara lite vis och faktiskt njuta av dessa medan man kan.

Men då kan man ju lika gärna njuta av att man har två ben :).

Stoltz
2010-06-08, 19:41
Men då kan man ju lika gärna njuta av att man har två ben :).

Jag njuter av det. Däremot så är att födas med två ben och att avsluta tretton års studier som varit en enorm del av sitt liv, inte riktigt samma sak.

Innan du trollar - jag inser att ha två ben är en ganska väsentlig del av livet ja ;)

svennebanan
2010-06-08, 19:47
Jag njuter av det. Däremot så är att födas med två ben och att avsluta tretton års studier som varit en enorm del av sitt liv, inte riktigt samma sak.

Innan du trollar - jag inser att ha två ben är en ganska väsentlig del av livet ja ;)


Jag trollar inte. Jag tycker man firar saker som är svåra att uppnå.

Everest
2010-06-08, 19:52
Jag trollar inte. Jag tycker man firar saker som är svåra att uppnå.


Midsommar? Jul? nyår?

Librish
2010-06-08, 19:52
Om du brukar ha roligare full än nykter så tycker jag du ska dricka, annars är det ju lite an en non-issue.

Så jobbigt med folk som inte tolererar nyktra dock, det handlar inte ens om att man beter sig tråkigt, jag kan vara "the life of the party" ibland, men så fort någon förstår att man inte dricker så går man från att vara en skön lirare till en tråkig torrboll.

Stoltz
2010-06-08, 19:53
Jag trollar inte. Jag tycker man firar saker som är svåra att uppnå.

Svårt är ju relativt. Jag tycker t.ex. att nå 100 i bänkpress är skitsvårt, medan Deceiver gjorde det på 1-2 år om jag minns det han sade rätt?

Sluta åma dig nu, kul att folk har roligt väl?

svennebanan
2010-06-08, 19:54
Svårt är ju relativt. Jag tycker t.ex. att nå 100 i bänkpress är skitsvårt, medan Deceiver gjorde det på 1-2 år om jag minns det han sade rätt?

Sluta åma dig nu, kul att folk har roligt väl?

Nej inte särskilt.

1684_
2010-06-08, 19:54
Jag funderar på detta, jag går fordon med en drööös med pojkar. Vi tar studenten på fredag och lär bli ett jävla tjohej.

Jag har A L D R I G i mitt 20åriga liv varit det minsta påverkad, så hur kmr min kropp reagera? Ta de jääävligt lugnt? dricka typ alkoholcider och vara nöjd? :S :(

Upptaget
2010-06-08, 19:55
onykter självklart!!

svennebanan
2010-06-08, 19:55
Jag funderar på detta, jag går fordon med en drööös med pojkar. Vi tar studenten på fredag och lär bli ett jävla tjohej.

Jag har A L D R I G i mitt 20åriga liv varit det minsta påverkad, så hur kmr min kropp reagera? Ta de jääävligt lugnt? dricka typ alkoholcider och vara nöjd? :S :(

Om du aldrig druckit är det väl bara dumheter att börja?

young_george
2010-06-08, 19:57
Om du aldrig druckit är det väl bara dumheter att börja?

Varför? Det är inte tråkigare att supa bara för att man inte gjort det tidigare.

hahavaffan
2010-06-08, 19:57
Om du aldrig druckit är det väl bara dumheter att börja?Det är aldrig för sent! (:thumbup:)

1684_
2010-06-08, 19:59
Om du aldrig druckit är det väl bara dumheter att börja?

Mjo men kanske vill testa lite oxå, jag e emot att supa redlös och kommer då fan ALDRIG i hela mitt korta/långa liv att göra det.
Men jag har alltid sagt, den dagen då de e studenten så ska jag dricka 1glas/flaska med alkohol i.
Jag vet inte hur min kropp reagerar med alla mina hormonfel, viktproblem jag har haft så jag e nog rätt så känslig, går på starka medeciner för magslemhinnan oxå tänkte mest på tips, 1st lätt öl? :em:

Denniss
2010-06-08, 19:59
Frågan är vad fan man ska käka under dagen.. Hmmmmm...?

1684_
2010-06-08, 20:01
Frågan är vad fan man ska käka under dagen.. Hmmmmm...?

Mat? :smash: De e redan planerat och de lär bli jävligt mkt protein ifrån buffeerna iaf *drool*

hahavaffan
2010-06-08, 20:01
Frågan är vad fan man ska käka under dagen.. Hmmmmm...?Kan fan rekommendera att ha med en eller två powerbars/måltidsersättnings-thing UTAN choklad eller annat skit som kan smälta och bli ghey.

Eddie Vedder
2010-06-08, 20:01
Frågan är vad fan man ska käka under dagen.. Hmmmmm...?

Har ni inget kalas med släkt och familj?

Denniss
2010-06-08, 20:06
Har ni inget kalas med släkt och familj?

Jo men där kommer det bara serveras Tårta och liknande. Kommer dock ha lunch innan med klassen. Hoppas på att få något gott! :)

C.E.J.
2010-06-08, 20:07
Vad är det för speciellt med att ta studenten? Det gör ju alla. Livet blir ju inte direkt en dans på rosor efter som man gärna ville tro. Nu vet du i alla fall att det inte är något att fira. Lite som att fira att man har 2 ben.

Håller i princip med. Efter studenten händer oftast en av tre saker:

1. Man börjar knega, vilket suger totalt eftersom det då, till skillnad från gymnasiet, inte är acceptabelt att komma sent, eller inte alls, eller att time and time again göra ett dåligt jobb.

2. Man blir arbetslös, vilket också suger om man som de flesta andra 19-åringar inte är ekonomiskt oberoende.

3. Man börjar plugga på universitet tre månader senare, vilket är svårare än gymnasiet (nåja) och varar tre eller fler år.

Endast i tredje fallet finns egentligen något att fira, om det är så att man tyckte gymnasiet var tradigt och att man om tre månader äntligen kommer få plugga ett ämne mer koncentrerat. Och även om man pluggar något främst för en viss karriär och inte av intresse, så finns ju studentlivet.

hahavaffan
2010-06-08, 20:07
Har ni inget kalas med släkt och familj?Antog att han syftade på dagen. Vi började 8:00 med champagne"frukost", och jag fick nog inte mer än lite frukt i magen förrän vid 19-snåret igen.

1684_
2010-06-08, 20:08
Jo men där kommer det bara serveras Tårta och liknande. Kommer dock ha lunch innan med klassen. Hoppas på att få något gott! :)

Jordgubbar till frukost? de ska vi få iaf, sen skulle vi få kycklingspett och pastasallad som skolan e känd för, gott.

svennebanan
2010-06-08, 20:11
Håller i princip med. Efter studenten händer oftast en av tre saker:

1. Man börjar knega, vilket suger totalt eftersom det då, till skillnad från gymnasiet, inte är acceptabelt att komma sent, eller inte alls, eller att time and time again göra ett dåligt jobb.

2. Man blir arbetslös, vilket också suger om man som de flesta andra 19-åringar inte är ekonomiskt oberoende.

3. Man börjar plugga på universitet tre månader senare, vilket är svårare än gymnasiet (nåja) och varar tre eller fler år.

Endast i tredje fallet finns egentligen något att fira, om det är så att man tyckte gymnasiet var tradigt och att man om tre månader äntligen kommer få plugga ett ämne mer koncentrerat. Och även om man pluggar något främst för en viss karriär och inte av intresse, så finns ju studentlivet.

Hahaha bra att du håller med, men efter ett par år på högskolan vill man ju skjuta alla studenter vilket innebär att alla alternativ suger :).

Denniss
2010-06-08, 20:11
Jordgubbar till frukost? de ska vi få iaf, sen skulle vi få kycklingspett och pastasallad som skolan e känd för, gott.

Nice :D Nej vet inte vad vi ska få. För min del blir det alkhoholdrycker till frukost, lunch, middag och hela natten.

mattilainen
2010-06-08, 20:11
Jag funderar på detta, jag går fordon med en drööös med pojkar. Vi tar studenten på fredag och lär bli ett jävla tjohej.

Jag har A L D R I G i mitt 20åriga liv varit det minsta påverkad, så hur kmr min kropp reagera? Ta de jääävligt lugnt? dricka typ alkoholcider och vara nöjd? :S :(

antagligen kommer du vara väldigt lätt påverkad då du inte tidigare druckit. Så jag säger, drick lite och långsamt istället för att bli den som ligger och spyr..

1684_
2010-06-08, 20:13
antagligen kommer du vara väldigt lätt påverkad då du inte tidigare druckit. Så jag säger, drick lite och långsamt istället för att bli den som ligger och spyr..

Nice :D Nej vet inte vad vi ska få. För min del blir det alkhoholdrycker till frukost, lunch, middag och hela natten.

Mmm, jag tror jag bara tar något glas eller så, jag e rädd för å bli skit full :confused: låter konstigt men... Ja så enkelt e det, jag vet en sak; Jag ska ha jävligt kul iaf :hbang:

Jockefoten
2010-06-08, 20:14
Håller i princip med. Efter studenten händer oftast en av tre saker:

1. Man börjar knega, vilket suger totalt eftersom det då, till skillnad från gymnasiet, inte är acceptabelt att komma sent, eller inte alls, eller att time and time again göra ett dåligt jobb.

2. Man blir arbetslös, vilket också suger om man som de flesta andra 19-åringar inte är ekonomiskt oberoende.

3. Man börjar plugga på universitet tre månader senare, vilket är svårare än gymnasiet (nåja) och varar tre eller fler år.

Endast i tredje fallet finns egentligen något att fira, om det är så att man tyckte gymnasiet var tradigt och att man om tre månader äntligen kommer få plugga ett ämne mer koncentrerat. Och även om man pluggar något främst för en viss karriär och inte av intresse, så finns ju studentlivet.

Gjort 3 gör 1. Just nu är 2 väldigt lockande.

Hejmannen
2010-06-08, 20:14
Det är coolt att supa.

klofast
2010-06-08, 20:14
1. Du tar studenten en gång (typ) Därav vill du minnas den, sen om du vill minnas den som den roligaste dagen i ditt liv eller en tråkig jävla skit dag får du bestämma själv.
2. S U P.

C.E.J.
2010-06-08, 20:15
Testat både 1 och 3. Just nu är 2 väldigt lockande.

Optilivet är en kombination av 2 och 3.

C.E.J.
2010-06-08, 20:16
Hahaha bra att du håller med, men efter ett par år på högskolan vill man ju skjuta alla studenter vilket innebär att alla alternativ suger :).

Ja verkligen. Inte alla, men helt klart de flesta pga en "viss" inställning som dessa flesta har till studier.

Smml
2010-06-08, 20:18
Dricker man inte så är man fan inte värd att ta studenten!

Vilket vidrigt inlägg *whatever*

Onigiri
2010-06-08, 20:21
24-timmarsfyllan är väl en obligatorisk sak på studenten?

Stoltz
2010-06-08, 20:22
Ja verkligen. Inte alla, men helt klart de flesta pga en "viss" inställning som dessa flesta har till studier.

Jag kan tänka mig tre-fyra "vissa inställningar" hos studenter som ger en samma avsky :D

C.E.J.
2010-06-08, 20:24
Jag kan tänka mig tre-fyra "vissa inställningar" hos studenter som ger en samma avsky :D

Skulle va intressant att veta vilka, men är nog bäst att inte gå mer off topic :(

Degpekka
2010-06-08, 20:35
Vilket vidrigt inlägg *whatever*

+1

Håll dig nykter.

Raschmus
2010-06-08, 20:39
Lyssna inte på alla torrbollar. Du tar studenten, vilken annan gång är mer passande att bli helt sallad på? Bli dyng och ha det kalas ffs

Matsa
2010-06-08, 20:40
Vad är det för speciellt med att ta studenten? Det gör ju alla. Livet blir ju inte direkt en dans på rosor efter som man gärna ville tro. Nu vet du i alla fall att det inte är något att fira. Lite som att fira att man har 2 ben.

Enligt mitt synsätt så firar man inte att man har lyckats gå ut gymnasiet utan man festar för att det är slutet på en epok i ens liv och början på en ny. Det är ungefär samma princip som att fira av en medarbetare som slutar eller en nära vän som flyttar, fast i lite större skala.

Det var i alla fall så jag såg på saken när jag tog studenten, vad jag minns i alla fall. Och för att relatera till topic så var jag ganska ordentligt rund under fötterna.

Denniss
2010-06-08, 20:45
Lyssna inte på alla torrbollar. Du tar studenten, vilken annan gång är mer passande att bli helt sallad på? Bli dyng och ha det kalas ffs

Läs de senaste posterna från mig :)

emi23j
2010-06-08, 21:03
Även fast jag i dagsläget i princip är nykterist (senast jag var full var förra midsommar) så röstar jag på onykter. Skulle kännas torrt att inte dricka på champagne frukost och liknande.

skaparn
2010-06-08, 21:10
Bättre att curla. Skippa även studentmössan, den är så ful att det är katabolt.

Flykt
2010-06-08, 21:28
Bättre att curla. Skippa även studentmössan, den är så ful att det är katabolt.
HAhAHwHAHa :laugh::laugh: så...ful....katabolt :laugh::D:D

mangemani
2010-06-08, 21:34
det får man ju avgöra själv,men det är väl kul att kunna minnas något iaf utav studenten,dvs man kan ju dricka med måtta.

ceejay
2010-06-08, 21:56
drick dig redlös fö fan! :D TOkkul på flaket när man e packad

wessmen
2010-06-08, 23:07
Mjo men kanske vill testa lite oxå, jag e emot att supa redlös och kommer då fan ALDRIG i hela mitt korta/långa liv att göra det.
Men jag har alltid sagt, den dagen då de e studenten så ska jag dricka 1glas/flaska med alkohol i.
Jag vet inte hur min kropp reagerar med alla mina hormonfel, viktproblem jag har haft så jag e nog rätt så känslig, går på starka medeciner för magslemhinnan oxå tänkte mest på tips, 1st lätt öl? :em:

Man ska aldrig säga aldrig, det är något jag lärt mig :Virro

cero
2010-06-08, 23:23
Släng i en skvätt EAA i glaset så löser det sig ska du se!

Kek
2010-06-08, 23:34
Man ska aldrig säga aldrig, det är något jag lärt mig :Virro

Det är fan sant. Kommer ihåg saker man sagt för kanske bara 2-3 år sedan eller kanske ännu tidigare "ae fyfan, det där skulle jag aldrig i hela mitt liv göra" och så hittar man sig själv göra precis det en tid efter. Herrens vägar är outgrundliga som min mormor brukar säga ;)

tsp
2010-06-09, 01:39
Nej men du är fan tragisk och ännu mer torr, faktiskt. Såg någon insändare om det där för ett tag sen. Där hon skrev om hur man ser på alkholen i Sverige. Ni som måste vara fulla är tammefan ännu mer torra. Blir så less när man inte kan få vara nykter om man faktiskt vill vara de och folk som du kallar en torr, fy fan blir så lack.

Säger inte att man ska vara nykter hela livet men ni som är fulla varje helg, kalla inte andra tråkiga eller tvinga inte andra att dricka

Är ju alltid en TORR och nykter person på varje studentfirande. TORRIS TORRIS TORRIS! så jävla tråkiga är de

Nitrometan
2010-06-09, 08:59
Nu vet du i alla fall att det inte är något att fira. Lite som att fira att man har 2 ben.
FFS! Det är inte alla som har 2 ben! Jag firar varje dag jag vaknar med två ben!

:cheers:

Lando
2010-06-09, 09:13
Det är fan inte värt att umgås med fulla studenter nykter.

Detta är sjukt sant.

Lando
2010-06-09, 09:16
Vad är det för speciellt med att ta studenten? Det gör ju alla. Livet blir ju inte direkt en dans på rosor efter som man gärna ville tro. Nu vet du i alla fall att det inte är något att fira. Lite som att fira att man har 2 ben.

Eller att man fyller år?

Alla anledningar till att fira och ha roligt ska tas till vara tycker jag. Man har inte roligare än man gör sig.