handdator

Visa fullständig version : Anabolic T-Boost eller annat


zajkeN
2010-06-05, 16:25
Tjenare!

**Vill börja med att säga att jag e ny här på Kolozzeum och hitta hit tack vare en polare, vilket jag e jävligt nöjd med :D!**

Till trådens punkt:

Jag har tränat i flera år i och med att jag spelar Hockey. Men själva gym delen har jag hållt på med i kanske 2 år varav de sista 2-3 månaderna har jag börjat gå på kosttillskott och samt tränat hårdare i själva gymmet. Fick tipset om att köpa Anabolic Halo + Nano Vapor och så gjorde jag. Dock tyckte jag Halo'n smakade skit så den sålde jag direkt(är klen när det gäller smaker). Men har kört på med Nano Vapor och tycker den funkar bra som den ska. Men nu är jag sugen på att öka min muskelvolym och muskelmassa, alltså att jag vill bli större helt enkelt, och det kan ja ju inte direkt bli av Nano'n(väl?). Har frågat polare som kan lite grann och dom har sagt att Anabolic T-Boost kan vara ett bra sätt att öka muskelmassan och muskelvolym, men när jag läser omdömen på ************* om produkten så verkar de inte vara de bästa alternativet. Faktum är att allt man läser där både är upp och ner men de är bara vad jag tycker. I vilket fall som helst är jag ute efter något som ökar ens muskelvolym och muskelmassa och VILL att det ska vara KAPSLAR då jag hatar att dricka pulver och skit(Nog bara Nano'n om ens den som jag klarar av).

Tränar för övrigt GYM ca 4-5 gånger veckan + allsidig träning med laget 5 gånger veckan så snittar ungefär 10 pass/veckan!


Tacksam för bra svar o tips

// zajkeN!

WHITEFOLKS
2010-06-05, 16:29
Det som kommer ge dig muskler är bra träning och bra återhämtning (kost/vila).

De produkter som är vettiga är de som kan hjälpa dig med någon utav de punkterna. De saker som ska hjälpa med bygget genom att höja testosteron osv. levererar oftast väldigt tunt om något öht.

zajkeN
2010-06-05, 17:43
Det som kommer ge dig muskler är bra träning och bra återhämtning (kost/vila).

De produkter som är vettiga är de som kan hjälpa dig med någon utav de punkterna. De saker som ska hjälpa med bygget genom att höja testosteron osv. levererar oftast väldigt tunt om något öht.

Jag äter regelbundet och vilar som jag ska

Sjoba
2010-06-05, 18:02
Jag äter regelbundet och vilar som jag ska

Det handlar inte bara om att äta regelbundet.

Jag kan personligen garantera att om du äter runt 2g protein per kilo kroppsvikt varje dag, utövar tung styrketräning och utvecklar din styrka samt ligger på ett kaloriöverskott med majoriteten av ditt matintag efter träning så kommer du både bli större och starkare.

Vila, träning och kost, det är dessa tre som kommer göra att du bygger muskler och blir starkare, och du kommer få bättre resultat ju bättre du utför dessa tre.

När du tränat i 10 år och har svårt att se förbättring, då kanske det är dags att tänka på liknande produkter. Kanske.

Läs på beskrivningen: "För bästa resultat skall Anabolic T-Boost kombineras med högt proteinintag och hård träning!"
Det är snarare det höga proteinintaget och träningen som kommer stå för resultaten, inte produkten.

zajkeN
2010-06-05, 18:08
Det handlar inte bara om att äta regelbundet.

Jag kan personligen garantera att om du äter runt 2g protein per kilo kroppsvikt varje dag, utövar tung styrketräning och utvecklar din styrka samt ligger på ett kaloriöverskott med majoriteten av ditt matintag efter träning så kommer du både bli större och starkare.

Vila, träning och kost, det är dessa tre som kommer göra att du bygger muskler och blir starkare, och du kommer få bättre resultat ju bättre du utför dessa tre.

När du tränat i 10 år och har svårt att se förbättring, då kanske det är dags att tänka på liknande produkter. Kanske.

Läs på beskrivningen: "För bästa resultat skall Anabolic T-Boost kombineras med högt proteinintag och hård träning!"
Det är snarare det höga proteinintaget och träningen som kommer stå för resultaten, inte produkten.



Jopp har läst det, verkar som de blir den produkten, men ja vill hemskt gärna veta om det är en bra produkt aswell!
Tack för svaret

Sjoba
2010-06-05, 19:05
Jopp har läst det, verkar som de blir den produkten, men ja vill hemskt gärna veta om det är en bra produkt aswell!
Tack för svaret


Då blir svaret nej enligt mig. Det finns så mycket du kan göra som ganska garanterat kommer ge dig bättre resultat som att köpa kreatin, och som redan nämnt, EAA och/eller ett proteintillskott samt se över din övriga kost. Där finns det säkerligen några poäng att hämta. Samma med din träning. Det finns så mycket att lära sig innan man ens kan börja tänka på testohöjande, som troligtvis inte ens kommer ge dig bättre resultat.

Man kan få en fasansfullt snygg kropp med några års träning och bra kost, kolla bara på t.ex. JoeyP eller Slartibartfast eller bara släng en koll i någon av bildtrådarna på brädan så ser du vad jag menar.

dupper
2010-06-05, 20:31
Anabolic T-boost kommer knappast att leverera mirakelresultat. Ställer mig väldigt tveksam till dess effekt..